Kopterit rulettaa!!!!!!!!

Bööna

Kertokaahan viisaat immeiset mulle mistä kannattaa ostaa kunnon kopteri????Onko viisasta ostaa liikkeeltä..mielestäni stadin liikkeet eivät palvelultaan ainakaan ansaitsisi rahojani!
Oon taas ajatellu panheadii,mutta miespuoliset frendit on sitä mieltä,että sitä saa rassata koko ajan..vanhat pyörätkin kiinnostas,mutta kaikki varottelee..
Yksityisillä on ollu makee kopteri,mutta vielä enemmän ne on kehunut niitä,että tuntuu järjettömälle,miksi sitten myyvät pois..eli en aio ostaa sikaa säkissä!
Pyöräkuume on nyt niin vallannut meitin,ettei tästä työnteosta tuu kohta mitään.

14

3254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms.

Tee väyryset ja nuku yön ylitse, kopteria ei kannata osta tunnekuohun vallassa kuten ei mitään muutakaan.

• bööna

Mutta kuume vaan nousi:)

• Jukkis

Katsele malleja rauhassa ja mieti minkälaista haluat. Keula (ihan tosi kopteriko ? tavallinen vai risuhaarukalla), tankki, swingi, stonga, vanteet, takanakki, Pannu-, Shovel- vai Evo-kone ?.
      Vaihtoehtoja on paljon, ja osia kyllä löytyy.
      Pääasia on että pyörästä tulee "oman" näköinen. Vaativa projekti vaatii paljon työtä mutta ajalla näitä tehdään eikä kerralla pidä tulla valmista jollei omista paalua ja anna toisten tehdä työt.

PS. olen kuullut paljon paskapuhetta etteivätkö HD:n koneet kestä (oli malli mikä tahansa). Jos se on tehty hyvistä osista ja oikein, se on ikuinen ystäväsi. Itselläni on Shovel 1340.

• bööna

Haluan tosi,tosi kopterin!Shoveli kiinnostaa,nyt mun on hyvä kysyä asiantuntijalta visaisia kysymyksiä..Ite oon kuullu kans turhaa puhetta ettei koneet kestä,mutta kateellistem panettelua,sanon minä!Mitä oot tykännyt shovelistas,jytää kivasti?
        Malleja oon katellu,ja miettinyt sitäkin enemmän,mun haave on kohta vaan toteutumassa,aika makeita koptereita oli American Car showssa,sieltä se lopulölinen kuume sit yllätti.

• Jospa
        bööna kirjoitti:

Haluan tosi,tosi kopterin!Shoveli kiinnostaa,nyt mun on hyvä kysyä asiantuntijalta visaisia kysymyksiä..Ite oon kuullu kans turhaa puhetta ettei koneet kestä,mutta kateellistem panettelua,sanon minä!Mitä oot tykännyt shovelistas,jytää kivasti?
        Malleja oon katellu,ja miettinyt sitäkin enemmän,mun haave on kohta vaan toteutumassa,aika makeita koptereita oli American Car showssa,sieltä se lopulölinen kuume sit yllätti.

vielä lisää...
        Pikkuböönan päiväunia....
        Jospa tyytyisit iha polkupyrään!!!

• PYÖRÄ OSTETTU!!
        Jospa kirjoitti:

vielä lisää...

idiootti

• backwards
        bööna kirjoitti:

Zerve!
        Jukkis aikaisemmin jo kertoi oleelliset asiat.
        Oma pyörani on muotoutunut "omaksi" 7:n vuoden aikana minimibudjetilla.Olen töissä metallipajassa
        jonka kautta olen saanut teetettyä paljon osia melkein pelkän raaka-aineen hinnalla.
        Mikä muuten on mielestäsi tositosi kopterin akseliväli?Itselläni on akseliväliä 180 cm.
        Sitten kun ajelet tulevaisuudessa kopterillasi,koita tottua joka parkkipaikalla kysymykseen:"eiks tolla oo vaikee ajaa"
        Itte oon aina sanonu,että"ei kun on kulmat kohdallaan"=hölmistyneitä ilmeitä.
        Talvi on kuitenkin edessä,joten onnea hankintaprojektille!

• backwards
        Jospa kirjoitti:

vielä lisää...

Et kai vaan ole henkilö,joka kurvailee korvia raastavaa ininää pitävällä tupperwarepyörällä pää edellä?Käykö imagen päälle niin raskaasti jos nainen haluaa ajaa oikeella moottoripyörällä?
        Lopuksi arvon herralle tietovisaa.
        Mitä yhteistä on michael jacksonilla ja hondalla?

niissä on yhtä paljon MUOVIA!

• tosi jees akseliväli!
        backwards kirjoitti:

Zerve!
        Jukkis aikaisemmin jo kertoi oleelliset asiat.
        Oma pyörani on muotoutunut "omaksi" 7:n vuoden aikana minimibudjetilla.Olen töissä metallipajassa
        jonka kautta olen saanut teetettyä paljon osia melkein pelkän raaka-aineen hinnalla.
        Mikä muuten on mielestäsi tositosi kopterin akseliväli?Itselläni on akseliväliä 180 cm.
        Sitten kun ajelet tulevaisuudessa kopterillasi,koita tottua joka parkkipaikalla kysymykseen:"eiks tolla oo vaikee ajaa"
        Itte oon aina sanonu,että"ei kun on kulmat kohdallaan"=hölmistyneitä ilmeitä.
        Talvi on kuitenkin edessä,joten onnea hankintaprojektille!

Joo,monen egon päälle käy,mkun mimmi kurvailee kopterilla,ja vielä kun ei oo ihan seinästä revityn näkönen..:)
        Jos sul kuvii pyöräst,paatko mulle?

• ?????
        backwards kirjoitti:

Et kai vaan ole henkilö,joka kurvailee korvia raastavaa ininää pitävällä tupperwarepyörällä pää edellä?Käykö imagen päälle niin raskaasti jos nainen haluaa ajaa oikeella moottoripyörällä?
        Lopuksi arvon herralle tietovisaa.
        Mitä yhteistä on michael jacksonilla ja hondalla?

niissä on yhtä paljon MUOVIA!

ole mikään muoviluoti kuski, eikä tosiaan katkera,
        vaan ihan AITO mimmi, joka vielä näyttää hyvältä, ajaa tarpeex isoo pyörää tollasen "Böönan" päiväunille..
        Että sellasia...

• Nefer
        bööna kirjoitti:

Tuun vähän jälkijunassa mutta on ihan pakko kysyä: itekö sä sitä kopteria huollat ja rakentelet?

• Bööna
        Nefer kirjoitti:

Tuun vähän jälkijunassa mutta on ihan pakko kysyä: itekö sä sitä kopteria huollat ja rakentelet?

Kyllä ite ihan huollan ja rakennan,en oo peukalo keskeelä kämmentä...pienestä pitäen oon ollu messis

• Juupe
        ????? kirjoitti:

ole mikään muoviluoti kuski, eikä tosiaan katkera,
        vaan ihan AITO mimmi, joka vielä näyttää hyvältä, ajaa tarpeex isoo pyörää tollasen "Böönan" päiväunille..
        Että sellasia...

Ei shovelin kone mikään heikko ole ainakaan omien kokemusten perusteella. Useampi kesä on mennyt täysin ilman murheita, bensaa ja öljyä vaan lisää koneeseen aina tasaisin väliajoin. Kannattaa kysyä kun sopiva sattuu kohdalle, että onko laatikolle ikinä tehty mitään! Ei ole meinaan mukavaa jos laatikko päättää jumittaa pari vaihdetta yhtä aikaa päälle satasen vauhdissa. Tulee kantikas takakumi =)Ja tukilaakerilla varustettu laatikko on tietysti aina parempi.

• Pipsa

Motskavuosia takana runsaasti, ekaa kesää ajoin kopterilla - ja koko kesän hymy korvissa. Akseliväli 2 m, rakennusprosentit täynnä. Shovel 1340, paprut vuodelta -50. Hyvin toimi, mutta pientä huoltoa tarvii välillä pärrään kuin pärrään.
      Mua peloteltiin, että sitä joutuu koko ajan rempaa tien varressa, selkä ei kestä jäykkä perää, huono ajaa... mikään ei oo pitänyt paikkaansa. Ajaminen on suurta nautintoa ja tien laidassa ei juuri ole tarvinnut rempata. Ja aina löytyy ystävällisiä motoristeja avuksi jos jotain ongelmaa on - on helppoa olla blondi, nainen ja kopterikuski. Yhdistelmä kääntää varsin hyvin päitäkin. :O)
      Mun vinkit.
      1)Osta yksityiseltä tai laita "haku" päälle. Käy kattoo useita, älä rakastu ensimmäiseen. Mä sain "hakemalla" erään lounais(?)-suomalaisen liikkeen kautta.
      2) osta "valmis", ajele muutama vuosi, jotta tiedät mitä sille haluat tehdä vai haluatko tehdä mitään.
      Siinäpä mitä näin nopeasti tuli mieleen.
      - ensi kesää odotellessa -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe