Tämä on mietityttänyt aika pitkaan.
miten lesbot voi menettää neitsyytensä ?
23
2864
Vastaukset
- kuha heitin XD
miten sinä koet, että menetät neitsyytesi?
- hyvää juhannusta
Samalla tavalla kuin kaikki muutkin, rakastelemalla.
- gfVÔÔ
Yhdyntä
- so little time
Luulisi tulevan aika pitkäksi.
Elä mielummin omaa elämääsi, niin mekin teemme. - Huoh...
Miksi pitäisi menettää neitsyytensä?
- Keiweöanavqkq
Mikä on susta neitsyyden menettämistä? Että saa kyrvän pimppiinsä? Että immelkalvo repeää? Et oo tosissas.... Neitsyys menee kun rakastalee ensimmäisen kerran, HARRASTAA SEKSIÄ. You know? Ja lesbot harrastavat seksiä.
- Anonyymi
Mitään immenkalvoa ei ole edes olemassa ,joten miltä vuosisadalta sinäkin olet kotoisin ja kuka sun päähäs on takonut että on immenkalvo muka olemassa, ennen vanhaisia luuloja ja uskomuksia . Joten aika päivittää tietosi asiasta ennekun kurjoittelet.
- Hyvääjuhannusta
Kyllä se siinä samassa menee niinkuin heteroillakin. Lesbotkin voivat halutessaan yhtyä jos et ole hoksannut :)
- haaleaa
Eiköhän lesbot paina vesiletkulla, jos eivät saa naista
- Lesbian1
Kyllä lesbotkin rakastelevat. Taitaa ihmisillä olla paljon opittavaa seksistä, jos luulevat että vain yhdyntä on seksiä..
- Anonyymi
Lesbothan nimenomaan rakastelevat, tutkitusti _todella_ paljon enemmän kuin heterot.
- Anonyymi
Voi herranjestas taas oikeasti miten köyhä heteroidrn käsitys seksistä voi olla :D Sääliksi käy. Lesboseksi on tuhat kertaa parempaa, ilman mitään kyrpää, neitsyyden menettää rakastelemalla ja lesbojen rakastelu on ihan eri universumissa kun joku kämäinen pikainen heteroseksi.
- Anonyymi
Sinulla on kokemusta molemmista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kokemusta molemmista?
Minulla ainakin on ja voin allekirjoittaa, että lesboseksi on 1000x parempaa, sielukkaampaa, aistikkaampaa ja tyydyttävämpää.
- Anonyymi
Naisten välinen seksi on monenlaista, ei sellaista kuin naisten ja miesten välinen. Minusta miesten ja naisten välinen seksi on tarkoitettu vain lasten hankkimiseen, näin siis biologisesti. Rakastelu ja himo kokonaisvaltaista nautintoa kohtaan on sitten samaa sukupuolta kohtaan. Niin sen kuuluisi mennä ja niin se ennen menikin esim sukupuolten mukaan eritellyissä sisäoppilaitoksissa ja ystävien kesken. Ei siihen homoseksuaalisuuteen liittyviä identiteettejä tarvita. Se on ihmisyyttä sen eri puolineen.
- Anonyymi
Onpahan mustavalkoista ajattelua.
- Anonyymi
Ystävien kesken.?
Mielestäni ystävien kanssa ei harrasteta seksiä . Tai ehkä ainä voit mutta minä jokamolen hetero en voisi ajatellakaan mitään ystävä seksiä enkä edes tiedä millaista se edes on
Kyllä mielestäni silloin on lesbo jos haluaa seksiä toisen naisen kanssa . Mutta kaikkihan me ollaan erilaisia niissä asioissa . Ja minulle seksi on sellainen asia että en voisi missään nimessä sitä harrastaa ilman oikeaa kiintymystä ja tunnetta toiseen ihmiseen .
Ja jos sellaisen löytää niin seksikin on ihan yhtä fantastista miehen kanssa kun sanot että ae on naisen kanssa . Mutta Eimkai näistä edes voi kiistellä mitenkään kaikilla on omat tyylinsä niis se vaan on. 🤣 Nyt taisit vitsailla tai sitten ymmärsin vaan väärin. Kyllä se naisten ja miestenki välinen seksi voi olla aivan yhtälailla monimuotoista ja himokasta, eikä sitä vaan lisääntymisen vuoksi harrasteta.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävien kesken.?
Mielestäni ystävien kanssa ei harrasteta seksiä . Tai ehkä ainä voit mutta minä jokamolen hetero en voisi ajatellakaan mitään ystävä seksiä enkä edes tiedä millaista se edes on
Kyllä mielestäni silloin on lesbo jos haluaa seksiä toisen naisen kanssa . Mutta kaikkihan me ollaan erilaisia niissä asioissa . Ja minulle seksi on sellainen asia että en voisi missään nimessä sitä harrastaa ilman oikeaa kiintymystä ja tunnetta toiseen ihmiseen .
Ja jos sellaisen löytää niin seksikin on ihan yhtä fantastista miehen kanssa kun sanot että ae on naisen kanssa . Mutta Eimkai näistä edes voi kiistellä mitenkään kaikilla on omat tyylinsä niis se vaan on.Vallan samaa mieltä. Vahva tunne tarvitaan vähintään ennenku sänkyyn hypätään. Itselle oikean ja sopivan tyypin kanssa kaikki tuntuu paremmalta.
- Anonyymi
Lesboseksi on nuolemista, sormilla räpläämista tai sitten nylkyttää pillua toisen reittä vasten. Lesbot vaan glorifioi tuota ikuista hinkkaamista.
- Anonyymi
Jos noi sormilla räpläämiset/ nuolemiset puuttuu miehen kanssa, niin aika mitätöntä on.
- Anonyymi
Ritu sörkkii Litun imarin rikki kylmillä tupakkasormillaan.
- Anonyymi
Jotta tosijjjaa. Mie täällä taas. Miult mänt äänihuullet katki Pattayan reissul, jotta mie en oo pystynt viestimmää mittää. Jotta tosijjaa nyt mie taas pystynt säätelemmää VOLLYYMMII paremmin. Nii sitä mie vaan lähi soittelemmaa, jotta tosijjaa ohan miullakkii sellattine ehheytymistarina kerrottavanna. Mie olin vaihevuosikkään iha heterro ja nyt mie pammautin muutammii vuossii sitte lespokseksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743