Grafiikat

EI mul muuta

Ihmiset luulee että PS4 tai Xbox1 on oikeastikkin hyvä grafiikat , EI , EI ole , PC on ja tulee aina olemaan true gamereitten "pelialusta" Tottahan toki grafiikat aidoilta näyttää PS4 ja Xbox1 mutta täytyyhän sitä nyt myöntää että PC:llä grafiikat näyttää 10x aidommilta :P

19

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xbox on xbox ja xbox

No eihän niitä voi verrata kun xbox 1 on yli kymmenen vuotta vanha konsoli.
      Tosin kohtahan tulee xbox 1.
      Ehkä ensi vuonna saadaan xbox 1 taas.

• hbjrekke

Nyt sitten aloittajalle sellainen juttu, että ei konsoleita ja tietokoneita voi sotkea keskenään. Nehän ovat ihan eri alustoja!

• ljfgjweiojgeior

Kyllähän kelvollisen peli-pc:n hintakin on melkein se 10x konsoleihin verrattuna.

Mulla on tällainen nyt n. 3kk vanha halvimman hintaluokan läppäri jossa Windows 8 64-bit, tuplaydin suoritin Intel Celeron 1,8ghz, suorituskyvyn peruspistemäärä 4,4 jossa RAM-muisti ja kiintolevy saa parhaat pisteet 5,9 ja huonoin on grafiikka eli se 4,4. RAM muistia 4Gt, kiintolevy 320Gt.

Suorituskyvyssä esim. Youtube videoissa ei ole hurraamista, kun kone on ollut pidempään päällä, alkaa videot lakkoilla niin että välillä toisto pysähtyy pariksi sekunniksi jatkuen sitten siitä mihin toisto kerkeää edetä sen parin sekunnin aikana.

Voi vain arvata että pelien pelaamisesta ei tulisi h3lvettiäkään tällaisella pc:llä, siksi minulla onkin PS3 joka on helppokäyttöinen ja jaksaa pyörittää pelejä sujuvasti vaikka olisi kuinka pitkään päällä.

• asgywqe

Ei kunnollisen peli-pc:n hinta ole 10x verrattuna konsoleihin, voin vannoa että jopa 400 eurolla saa koneen jolla voi pelata hyvillä grafiikoilla jos ei vaan sorru ostamaan tehdasvalmisteista merkkikonetta jossa maksaa vain se merkki, eli itse jos kasaa ja tietää mistä ostaa osat niin voi erittäin halvalla saada hyvän koneen pelaamiseen. Ja sitten on erikseen ne monta tonnia maksavat koneet joilla pyörii todellakin pelit 10x graffoilla.

• helppoasenollapitää
        asgywqe kirjoitti:

Ei kunnollisen peli-pc:n hinta ole 10x verrattuna konsoleihin, voin vannoa että jopa 400 eurolla saa koneen jolla voi pelata hyvillä grafiikoilla jos ei vaan sorru ostamaan tehdasvalmisteista merkkikonetta jossa maksaa vain se merkki, eli itse jos kasaa ja tietää mistä ostaa osat niin voi erittäin halvalla saada hyvän koneen pelaamiseen. Ja sitten on erikseen ne monta tonnia maksavat koneet joilla pyörii todellakin pelit 10x graffoilla.

Jos ja jos... pelikonsolia ei tarvitse kasata eikä sen kanssa tarvitse tietää siitä raudasta ja sen virittelystä mitään. Pelikonsolilla pääsee pelaamaan heti kun on sen paketista ottanut ja kytkenyt johdot. Näin helppoa sen pitääkin olla.

• 34rewfgdvtrgdf
        asgywqe kirjoitti:

Toi on naurettavin pc pelaajien...anteeksi, pc ELITISTIEN argumentti että saa juu halvallakin hyvän. Halvalla ei saa kuin paskaa. Ajatellaan nyt että sulla on monitorit, hiiri ja näppäimistö mahdolliset kaiuttimet tai kuulokkeet niin joudut silti maksamaan Windowsista sen satkun ja älä edes heitä mitään Linux tai mac paskaa tähän. Ei niitä yksikään HC pc pelaaja käytä.

400€ saisit säästellä virta lähteessä (todella huono veto), emolevyssä (myös todella huono veto), kotelossa ja silti saisit paskan näyttiksen ja prossun ja joutuisit prossun kanssa tyytymään tehdas cooleriin jolla voi heittää vesilintua. Sitten kun olet ostanut 400€ romun niin siitä loppuu tehot 1 vuoden sisällä jolloin voit juuri ja juuri pyörittää low asetuksilla pelejä (paras tapa pelata eikös) joutuisit kuitenkin sijoittamaan uudestaan sen 400€. Jos ostat low/medium asetuksille sopivan koneen niin et voikkaan pelata niitä huonosti optimisoituja konsoliportteja (valta osa indie pelien jälkeen pc:llä) ja saattaa vähän potuttaa siinä vaiheessa.

Jos oikeasti haluaa pelata pc:llä kannattaa laittaa vähintään 600€ koneeseen mutta mieluiten 700€-800€.

• huoh tuoh juoh

Konsolit on konsoleita,ja pelikonsolit on pelikonsoleita.Äääliöt älytkää jo.

• konsoli

Mun auton keskikonsolissa on cd/mp3 levari ja nappeja jos jonkinlaista, voikohan sillä konsolilla pelata pelejä :P

• Älytöän jo

No, sanohan yksiki konsoli sitten, keskikonsoli ei ole konsoli, pelikonsoli ei ole konsoli.

• xpoxmään
        konsoli kirjoitti:

Mun auton keskikonsolissa on cd/mp3 levari ja nappeja jos jonkinlaista, voikohan sillä konsolilla pelata pelejä :P

Mulla on autossa pc johon on ruuvattu mankka ja tupakinsytytin.
        Toimii paaaljon paremmin kun konsoli.

• HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHHHHAHAHAHA...PC MUKA PARAS ALUSTA...HAHHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH...PELIT TAKKUILEVAT....HAHAHAHAHAHAHAHA

• här här

Pc ei sitä voi verrata mitenkään konsoleihin,tylsää pelata pc härdellillä.

• Konsolit on oma mailma ja PC aivan omansa. Mutta itse suosin PC mielummin kuin konsolia.

• bob98mt

Totta

• hslbavwjfkqlbejf

Pc on myös pelikonsoli, voit liittää sen tvseen ja ostat vaan ohjaimen :P

• pc on kuollut

pc on sellainen adhd paska, jossa pelit eivät toimi miten pitäisi. Aina runkkaamassa asetuksia että saa siedettäväksi, ja sitten ne bugit! Hyi saatana!

• Ihmettelevä pelaaja

Jos pelaaja väittää että grafiikka tekee true gamerin alustan niin ei taida tuo sana "true" pitää paikkaansa. Itse esim. En pelaa pelejä grafiikam takia (ja monia satoja pelejä on pelattu läpi.

PC:llä toki on hyvä pelata (jos hankkii ohjaimen. Myös xboxin ja playstationin ohjaimen laitto koneelle onnistuu). Pelit pyörii myös kunnolla jos on hankkinut ns. Pelikoneen eikä mitää gigantista hankittua 600-900 € konetta. Niillä ei nimittäin lähe kaikki pelit pyörimään!

Mutta tuo että sanoo PC:n olevan true gamereiden alusta (ja syynä grafiikka) niin huhhuh! Jos kävisin pelailemaan pelejä grafiikan takia, niin ERITTÄIN moni hyvä peli olisi jäänyt kokematta.

Ja mielestäni PC:tä ja konsolia ei voi verrata. Pelikonsolit on tarkoitettu vain pelaamiseen (ja siinä on se tietty tunnelma, jota pyritään koko ajan parantamaan eli pelistä nauttiminen), tietokoneet taas esim. Netissä surffailuun, "somettamiseen", työn tekoon ja pelailuun.

• pcxbpl

PEECEEEE!!!!!!!!!!XBOXIIII!!!!!!!!!!PLEIKKARIIII!!!!!!!!!!

• Kapulanraiskaaja

Videopeleissä ei ole todellakaan ole alusta asti ollut grafiikat tärkein, ja PC ja konsoli on ihan eri juttu. Mun mielestä ne on yhtä hyvii. Moninpeli on konsoleilla muutenkin paljon hauskempaa, koska ei tarvii eriksee hommata mitää LAN/WLAN häkkyröitä, eikä toisen kaverin konetta, eikäö edes minkäälaista nettiyhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe