UNIA X-POIKAYSTÄVÄSTÄ!

vaivautunut

Olen ihminen jonka unet vaikuttaa minuun paljon.

Ongelmani on että melkein joka yö näen unta entisestä poikaystävästäni joka haluaa että jätän mieheni? Joskus jätän mieheni ja joskus petän miestäni? Mitä se tarkoittaa??

´Rakastan miestäni, hän on paras maailmassa. Jätin entisen p-ystäväni 5 vuotta sitten! Missä mättäää??

Auttakaa, tulen hulliksi! Minulla voi olla morkkiksia unistani?

6

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin

Puhuit "kuin minun suullani"!

Tilanteeni on hyvin samankaltainen, paitsi, että "erostani" on jo 7 vuotta, ja olen naimisissa.

Luin jostakin, että alitajunta työstää kipeää suhdetta niin, että sinä olet hyvä (ex:äsi unessa hyvä sinulle, vaikkei niin suhteenne aikana aina ollutkaan)ex:ällesi ja kaikki unessa on paremmin kuin todellisuudessa.

Olet antamassa anteeksi jotakin hänen tekemäänsä hyvin voimakkaasti sinua järkyttänyttä asiaa.

• vaivautunut

Kiitos sulle,

Luulin jo että alitajuntani sanoo minulle että olen valinnut väärän miehen....

• Hyvin
        vaivautunut kirjoitti:

Kiitos sulle,

Luulin jo että alitajuntani sanoo minulle että olen valinnut väärän miehen....

Kyllä kaikki vielä Sinulla onnistuu - olet voimakas ja rakastava sielu!

• asdfgh
        Hyvin kirjoitti:

Kyllä kaikki vielä Sinulla onnistuu - olet voimakas ja rakastava sielu!

nään myös usein unia exästäni josta erosin hyvin ikävissä merkeissä ja jota osittain vihaan nykypäivänäkin - 6 vuotta eron jälkeen. nään usein unta että olen jättämässä nykyistä ihanaa miestäni exän takia tai että harrastan exän kanssa seksiä. viimeistään herätessä on kauhea häpeä käytöksestä unessa, joskus häpeä ja morkkis tulee uneenkin. mukava kuulla että muutkin kärsii tästä! taikka siis ei tietenkään ole kivaa että muutkin kärsii, mutta mukava tietää ettei ole yksin.

• eksyin
        asdfgh kirjoitti:

nään myös usein unia exästäni josta erosin hyvin ikävissä merkeissä ja jota osittain vihaan nykypäivänäkin - 6 vuotta eron jälkeen. nään usein unta että olen jättämässä nykyistä ihanaa miestäni exän takia tai että harrastan exän kanssa seksiä. viimeistään herätessä on kauhea häpeä käytöksestä unessa, joskus häpeä ja morkkis tulee uneenkin. mukava kuulla että muutkin kärsii tästä! taikka siis ei tietenkään ole kivaa että muutkin kärsii, mutta mukava tietää ettei ole yksin.

..tähän viestiin. Nyt ratkaisin unenikin. Kiitos!

• seroquel

itse näin juuri viime yönä unta entisestä poikaystävästäni, jonka kanssa erosimme 6 vuotta sitten. olen myös itse ollut uudessa vakavassa suhteessa jo viimeiset 5 vuotta.
        erossamme ei koskaan ollut mitään vihamielistä, eikä entinen poikaystäväni koskaan satuttanut minua. en ole koskaan tuntenut mitään vihaa tai loukkaantumisen tunnetta erostamme. se oli yhteinen järkevä päätös, sillä olimme nuoria ja meillä oli liikaa välimatkaa.
        näen hänestä usein unia, enkä todella tiedä mitä ne merkitsevät.
        unet saattavat olla hyvinkin yksinkertaisia, painan pääni hänen rinnalleen, muistan miltä hänen ihonsa tuoksui ja "tiedän" että kuulun siihen ja olen nyt onnellinen.
        nämä unet ovat todella vaikuttaneet nykyiseen suhteeseeni siinä määrin, että haluan edetä todella varovasti, vaikka rakastankin poikaystävääni. en tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta olen minäkin monesti ajatellut, että olenko nyt päätynyt väärän miehen luo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe