Onnitteluja vastaanotetaan

kiitos etukäteen

Täytän tänään kunnioitettavat 65 v. Linnut ovat jo käyneet onnittelemassa ja paskoneet parvekkeeni oven ja ikkunat. Toistakymmentä ruikkua tähän mennessä. Ehkä illalla ne täydet kuuskytäviis. Muita juhlia en sitten järjestänytkään.

15

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * * *

      Mieheni täytti juuri 10 vuotta vähemmän.
      Teille kummallekin Onnitteluja sylin täydeltä!!

      Katsellaan Jussina superkuuta, ja herkutellaan kaikin tavoin.

    • Kotkanpoikii1

      Onneksi olkoon 65v päivän johdosta ja rauhallista juhannusta.

    • demeter1

      Onnea vain, minunkin puolestani. Meillä linnut tekevät tuota samaa, vaikka ei täällä olekaan syntymäpäiväsankareita. Vaan mitenkäs se laulu menikään: "Me olemme sankareita kaikki"... Sinä nyt sitten ainakin, tänä päivänä...

    • vuodet ei paina
    • Onnee vaa

      Onnittelut synttärin johdosta. Suosittelen, että ostat itsellesi lahjaksi parvekelasit. Siivous vähenee huomattavasti ja parvekkeen käyttöaika pitenee kun ei tuulet ja sateet tuiverra.

      • Sanoisin.....

        Pestävähän ne on parvekkeen lasitkin kun linnut ruikkii.


    • Vihta ri

      Linnut ehtivät ennen minua, eli tuoneet ne samat onnittelut mitkä oli tarkoitus antaa. Tosin en pasko ja ruiki kenenkään parvekkeelle ja ikkunoihin :)

      Vitsit pois ja onnea kuka lienetkin ja juhannusta ja loppukesää.

    • reppuriika

      Paljon vain onnea. Kyllä on hyvä kuulla että joku noin ekologissessa hengessä vuosiaan juhliin! Aito luonnontuote. Talvella ei tuota synttärilahjaa edes saisi. Toivottavasti pysyy kohtuuden mitoissa.

    • kiitos jälkikäteen

      Kiitos kaunis kaikille näistä hauskoista ja sydäntä lämmittävistä onnitteluista! Onnekseni se tuhatpäinen pingviinilauma ei käynyt onnittelemassa livenä...

      Tyttäreni olivat järjestäneet minulle pienet neljän hengen juhlat piknikkieväineen ja valtavan suuren ja makoisan täytekakun kanssa pihasyreeniensä katveessa. Kissa pyöri pöydän ympärillä lintuportsarina. Synttärilahja otetaan käyttöön Uudenvuoden aattona; kolme teatterilippua musikaaliin Sweeny Todd. Sitä varten elän ainakin reilut puoli vuotta lisää.

    • ....................

      Syntymäpäiväsi on juhlittu, miltä nyt tuntuu, muuttuiko mikään?
      Minä olen syksyn lapsi.

      • aloittaja 65+

        Muuttui ja ei muuttunut. Maanantaiaamuna vedän taas puhtaat haalarit jalkaan ja lähden töihin niinkuin ennenkin.

        Sikäli muuttui, että nyt ajelen töihin yleisillä kulkuneuvoilla alennettuun hintaan. Täytyy tutkia vielä, mitä kaikkia muita etuisuuksia minulle on tarjolla kuuskytvitosena.


    • Hiukka nuarempi

      Kuis sää haalarit viäl verät jalkaa,eiks jo ole eläke-ikä ja tyät nuaremppii varte?

      Vai meinaaks kupsahtaa saappaat jalas,niinku entine äijä,ku ei malttanu jäärä eläkkeel?

      Onneks olkkoo viäl lissää ja terveyt kans,et jaksat painaa hommii!

      • nyt 65v ja 4pv

        Ei sitä nyt eläkkeelle kun kilpailu on just jännimmässä kohtaa. Minulla on kilpailu haalareitten kanssa; kumpi kestää kauemmin, minä vai haalarit. Täytyy myöntää, että kumpikin alkaa jo osoittaa vähän kulumisen merkkejä, mutta periksi en anna. Oishan se nolo hävitä haalareilleen.


    • ...

      Joopa.

      Ihminen ikääntyy, se selviö. En nyt puutu merkkipäiviin, surullisempi asia.

      Ei knaaku knaakat enää. Mä niitä sinnillä kuuntelin vaikka kuinka kauan. Se siis on rauhoitettu elukka ja kaikki linnut rauhoitettuja pesimisaikaan. Laskujeni mukaan, liesituulettimen hormissa oli kolme poikasta knaakkumassa. Ykstoikkosia tyyppejä, sanoi niille mitä tahansa, vastaus oli aika knaak,knaak,knaak,knaa...

      Niinno, mä päätin, että annan naakkojen pesiä rauhassa, laitan sitten hormeihin verkot, muuttakoot muualle knaakkumaan.

      Sitten tuli ukkoskuurot. Knaakkuminen loppui. Mulla oletuksena, liesituulettimen hormi täynnä hukkuneita naakkoja mätänemässä. Nokikolari tarkistakoon, mä en mene tutkimaan asiaa. Jotenkin veetuttaa koko juttu. Mutta, elämässä raadolliset piirteensä, joita ihmiksrotuiset elukat koittavat näennäisesti unohtaa.

      Vaan siis, mukavahan se on, että joku jaksaa olla iloinen vanhenemisestaan, että siinä suhteessa onnittelut. Mulla vaan enenpi suru ton nakkaaperheen puolesta just nyt.

      On naakat vaienneet, mä en.

      =DW=

    • knaak_knaak

      Joko tilasit sen nokikolarin?
      Ettei tule haisu ennen sitä, voisi olla aika ällö juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe