Etsin Porvooseen kämppäkaveria itselleni! Olen muuttamassa sinne töihin ja haluaisin alentaa vuokrakuluja ja laajentaa asuntovalikoimaa muuttamalla kimppakämppä ratkaisuun jonkun kanssa. Omat huoneet tietenkin, mutta muuten yhteiset tilat. Minulla ei ole vielä valmiiksi asuntoa katsottuna, mutta esim. joku edullinen kaksio voisi olla ok, jos sellainen löytyisi. Minulla on chihuahua, joten et voi olla allerginen. Ei teknon huudattajille (tai korkeintaan jos sulla on kuulokkeet) tai sisällä polttaville.
Kämppis Porvooseen!
6
487
Vastaukset
Hei,
jos sinua kiinnostaa ok-talosta osittain kalustetun huoneen vuokraus niin ilmoittele [email protected]
Sijaitsee Askolassa, autolla noin 20-30min Porvooseen. Linja-autotkin kulkee.
Asunnossa 3h k suihku sauna wc yht noin 75 neliötä ja pieni piha. Asunnossa on jo koiria. Pienessä taajamassa lähellä luonnon rauhaa. Rauhallinen kämppis, kuuntelee vain suomipoppia hiljaisella volyymmilla! ;)- emppuuu3
Hei oletko löytänyt jo kämppäkaverin?
Olen muuttamassa porvooseen, olen 18-vuotias nainen.
voit laittaa sähköpostia [email protected] - anskube
Joko on kämppistä löytynyt? Olen 21-v nainen aloittamassa opiskelut Porvoossa ja kämppä olis hakusessa ja kämppis tosiaan alentais vuokrakuluja. Jos joku on kämppistä vailla niin sähköposti [email protected]
- villllllllllle
Etsin kolmioon kämppäkaveria. Olen 20-vuotias mies. Olen muuttamassa Porvooseen elokuussa opiskelemaan ja tutun kautta saisin kolmion keskustasta. Jos kiinnostaa niin pikaiset yhteydenotot sähköpostilla: toikanville ät gmail.com
- I.H
Hei, onko täällä vielä Porvooseen kämppistarvetta? 17v opiskelija tyttö olisi kämppistarpeessa - alkututustumisesta alkaen tottakai. Kolmiokömpästä suunittelisin jonkun kanssa, eli omaa huonetta ja yhteisiä tiloja jonkun kanssa myös. Ota yhteyttä noin keskustellaan enemmän! Olen raha-asioistani huolehtiva lähihoitajaopiskelijan:)
[email protected] - ulri
Hei !
Olen etsimässä vuokrattavaa asuntoa ja mahdollista kämppistä vuokraamaan Porvoosta tilavaa, edullista, ja mahdollisimman lähellä keskustaa sijaitsevaa kaksiota esimerkiksi. Tarvitsen itse asuntoa vuodeksi eteenpäin.
Olen 21 v. tyttö ja luotettava ja käyn töissä. Haluan saada asunnon tässä mahdollisimman pian kesän 2014 aikana. Olisi kiva jos olisit about saman ikäinen, mutta sukupuolella ei ole väliä. Ota rohkeasti yhteyttä s-postiini [email protected] niin jutellaan enemmän! Toivottavasti löydyt :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755