minulta voi siis kysyä mitä vaan. mieheni on hieman pullea feeder ja minä olen yli satakiloinen. mieheni lihottaa minua ja lihotamme yhdessä myös lapsiamme.
kysykää feederpariskunnalta
16
1285
Vastaukset
- Utelias_feedee
Tietävätkö lapsenne siitä, että lihotatte heitä? Lihotatteko lapsianne heidän tahtomattaan? Paljonko painatte? Minkä ikäisiä lapsenne ovat ja paljonko he painavat? Millä tavalla painosi on kertynyt vartaloosi?
- feedermama
Tietävätkö lapsenne siitä, että lihotatte heitä?
- eivät tiedä, mutta olemme kertoneet heille kuinka kauniita he ovat ja puristelleet vatsaa kertoen miten hyvä on olla lihava. lisäksi meillä on koko perheen punnitsemis- ja vatsanmittaushetki lauantaisin, joka on todella kiihoittavaa
Lihotatteko lapsianne heidän tahtomattaan?
- he rakastavat makeaa eivätkä liiku juuri mihinkään, kotiopetan heitä ainakin toistaiseksi joten koulussa heidän ei tarvitse käydä, he eivät harrasta mitään. kotimme on tarkoituksella vähän syrjemmällä, koska kesäsin meistä on ihana olla koko perheen kesken alasti pihalla
Paljonko painatte? Minkä ikäisiä lapsenne ovat ja paljonko he painavat?
- itse olen 209 kiloa, mieheni 130. lapset 11v tyttö 72kg 7v tyttö 56kg ja 4v poika 35kg
Millä tavalla painosi on kertynyt vartaloosi?
- syömällä ja sillä etten liiku kotoa juuri mihinkään
- ajajajaja
miten saisi nopeasti mahan kasvamaan
Haluaisin lihoa, kasvattaa isomman mahan. Olen tällä hetkellä hieman pyöreä 31-vuotias mies. Mistä löytäisin naispuoleisen dominoivan lihottajan itselleni Suomesta?
- feedermama
itse löysin puolisoni netistä.
Kiitos vastauksesta. Olisiko hyviä neuvoja miten masun saisi kasvamaan nopeammin, tai sillein että paino kertyisi juuri masun kohdalle. Olen huomannut että kun lihoan niin paino tuppaa kerääntymään päärynämäisesti. En ole tosin paljoa lihonut niin en tiedä miten paino silloin kertyisi.
Saisinko kysyä mistä löysit puolisosi? Oliko kyseessä jokin tietty nettisivu tai deittisivu?
Mikäli et halua tähän laittaa niin voisitko laittaa sivun osoitteen sähköpostissa. Sähköposti on sama kuin nimimerkki (ät)suomi24.fi.
Kiitos.- Haluaisin läskiä
Onko teidän lapset syöttöporsaita?
Mikä on lasten ikä ja pituus?
Onko teillä tarkoitus lihottaa lapset todella ylipainoisen lihavaksi?
Voisitteko ottaa kesäksi lihottukseen lasten kaverit tai ulkopuolisen lapsen tai nuoren syöttöporsaaksi ja lihottaa kuinka pulskaksi?
Millainen jouluaatto on teillä feederit?- feedermama
Onko teidän lapset syöttöporsaita?
- ovat
Mikä on lasten ikä ja pituus?
- vastasin muistaakseni jo tähän
Onko teillä tarkoitus lihottaa lapset todella ylipainoisen lihavaksi?
- on. olemme kertoneet heille että kokoajan täytyy syödä, jotta olisi kiihoittavan läski. kotona olemme yleensä alasti, vain pikkuhousuja on lupa käyttää, näin voimme helpommin puristella heitä kun tekee mieli, ja hekin saavat puristella meidän lihavia peppuja ja mahoja miten mieli tekee. hieman vaikeuksia on varsinkin 7 vuotiaan tyttäremme liikkumisessa, hän lihoo niin nopeaan ja syötämme häntä todella paljon, olisi kiihottavaa kun hän ei pystyisi edes kävelemään enää läskiensä takia
Voisitteko ottaa kesäksi lihottukseen lasten kaverit tai ulkopuolisen lapsen tai nuoren syöttöporsaaksi ja lihottaa kuinka pulskaksi?
- emme, lapsillamme ei ole kavereita
Millainen jouluaatto on teillä feederit?
- syömme niin paljon kuin pystymme, yhdessä alasti pöydän ympärillä. se ketä on lihonnut eniten joulukuun aikana, saa olla joulukinkkuna
- Haluaisin läskiä
Mielestäni et kertonut heidän pituutta vaan ikä ja painon niin mikä niiden pituudet on
Vaimon 209 kiloa ja pituus?
Miehen 130kg ja pituus?
Lapsien
11v tyttö 72kg ja pituus?
7v tyttö 56kg ja pituus?
4v poika 35kg ja pituus?
Kerro millä tavalla pidätte lapsia syöttöporsaina keittiössä?
Ja minkä verran niillä on lautasella ruokaa ja leivän päällä rasvaa minkä verran?
Syökö lapset itse vai syöttättekö niitä?
Millaista on olla joulu kinkkuna?
Kai teillä on jouluna on pikkuhousut jalassa kun syötte joulukinkkua?
Kuka oli viime vuona joulu kinkku ja edellis vuona?
Kerro miten te laitoitte sen joulukinkkuksi joka oli lihonut eniten?
Asutteko jossain maatilalla?
Mikä on lasten maksimi paino mihin voisitte lihottaa heidät kg?
Katseleeko ihmiset sinua ja perhettä kaupoissa kun olette ostoksilla?
Miksi haluaisitte oman 7v tosi lihavaksi jolloin hän ei pystyisi liikkumaan?
Kerro miten pääsisin syöttöporsaaksi ja kuinka lihava syöttöporsaan pitää olla? - Huolestunut8
No minä kysyisin, että joko teidän lapsenne on otettu huostaan?
Edesvastuuton toimintanne omien perversioidenne tyydyttämiseksi on ällöttävää. - Kxidp
Mitä teette (voisitko kertoa tarkasti) lapsillenne että kiihotutte (puristelette läskejä masuja yms?)??
- Suklaasimmuli
Minun tädilläni oli myös tuollainen feedermies. Nyt täti on hoitokodissa selän vanhingoituttua hänen kaaduttuaan toisen puolen halvaantuessa. Käyttää pyörätuolia ja on autettava - jee.
- omituinen otus
Minää omaan myös tuon fetissin ja vihaan sen takia itseäni hyvin paljon. :/ mikä minussa meni vikaan?
- 4+10
omituinen otus kirjoitti:
Minää omaan myös tuon fetissin ja vihaan sen takia itseäni hyvin paljon. :/ mikä minussa meni vikaan?
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Älkää ny hyvät ihmiset sotke lapsianne tuohon touhuun tehkää ite mitä haluatte mutta jättäkää lapset rauhaan!
- hulluja
Jättäkää noi fantasiat sinne fantasia maailmaan hyvät ihmiset, jos nyt olette... voi teidän lapsiraukkoja jos te ootte eristäny ne muusta maailmasta lähes kokonaan ),:
- gysymys
Käyttättekö pyörätuolia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321