mitä maskejat tai suojalaseja on hyvä käyttää silmälasien kanssa
silmälasit maskin alla
24
1505
Vastaukset
ESS XT ja shemagh hammassuojat tai alakasvonsuoja.
- snake556
Minä käytän ihan tavallista kärpäsmaskia silmälasien alla ja shemagh huivia hammas suojana muttu olen ostamassa milgearist Wiley X Spear suojalasit tai sit ku niit tulee joskus
- JIHAD!
Helevetin kokoiset silmälasit sulla.
- snake556
Ai mulla vai ei vitus ole
Ai silmälaseja?
"Minä käytän ihan tavallista kärpäsmaskia silmälasien alla"- AloittelevaKiväristi
Mistäs tollasia laseja saa? Näkyykö hyvin itse voisin harkita isoja silmälaseja jotka menevät maskin päälle. YOutubesta ei löytynyt vastausta :(.
- snake556
Nii käytän simälaseja verkkomaskin alla ja hammas suojana shemagh huivia. Että finsoft onko joku ongelma ku et tajuu niin maan helvetin selkeää viestiä
- AloittelevaKiväristi
Luulen kyllä että sinä et ymmärtänyt mitä kirjoitit.
- snake556
Minä taas luulen että sinä et osaa edes softaa boom served (en ole jonne)
- doom served
Ensimmäinen viestisi: "käytän kärpäsmaskia silmälasien alla" ja toinen: "käytän silmälaseja verkkomaskin alla" Huomaatko jo eron!
- siis boom served
doom served kirjoitti:
Ensimmäinen viestisi: "käytän kärpäsmaskia silmälasien alla" ja toinen: "käytän silmälaseja verkkomaskin alla" Huomaatko jo eron!
Hups
- JIHAD!
siis boom served kirjoitti:
Hups
Niinpä. "Hups". Onneks nyt et ihan sentään maailmansotaa käynnistänyt, mutta ei ollut kyllä kovin kaukana.
JIHAD! kirjoitti:
Niinpä. "Hups". Onneks nyt et ihan sentään maailmansotaa käynnistänyt, mutta ei ollut kyllä kovin kaukana.
Mitä meinasit tällä: "Ai mulla vai ei vitus ole"
- vz.95
finsoft kirjoitti:
Mitä meinasit tällä: "Ai mulla vai ei vitus ole"
Mahdollisesti lausahduksesta puuttuupi päättövälimerkki. Eli näin: "Ai mulla vai? Ei vitus ole."
vz.95 kirjoitti:
Mahdollisesti lausahduksesta puuttuupi päättövälimerkki. Eli näin: "Ai mulla vai? Ei vitus ole."
Oletin että snake556 tarkoitti silmälaseja, mutta se olis ristiriitaista muiden juttujensa kanssa.
- snake556
vz 95 no joo tavallaan ois voinu laittaa noi merkit mut en jaksanu tai en ehtiny en muista
- airsoftking
Snake 556 sinä kirjoitit, että sinä käytät maskia silmälasien alla.
- snake556
Kyllä minä tiedän sen ja mikset sanonu tota facen kautta ?
- {turuk}
Luuletko tosissaan että sulla ois kavereita?
- ghillie
Hyvä fin =))
- airsoftfin
Snake keksi taas jotain ihan outoo sanottavaa,kun meni hämilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349