kusetus?

ostaja?

nettikoneeseen ilmestynyt juuri n,30 huomattavan edullista kaivuria traktori savo oy ja motoland- liikkeiden ilmoituksina. ainakin motolandin kotisivulla oli lähinnä mönkijöitä ja mopoja, ei mitään raskas kone puoleen viittaavaa eli ihmettelen mistä yks kaks 10 kaivuria myynnissä.. molempien liikkeiden ilmoitukset tänään iltapäivällä ilmestyneet ja molemmissa aukioloajat 9-17 arkisin. eli eivät varmaan vastaa puhelimeen.

11

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juippi10001

      näky ainaki yks komatsu mikä oli traktori savolla myynnissä löytyvän mascuksen kautta saksasta.
      hinta oli yli tuplasti sen mitä ilmottaa traktori savo.

    • konea muutavana

      Kylla nama koneet ovat olemasa edulisia.kaiki on kulin huvia kunto,nama muutan nopea asiakas

      • ÖKY-MIES

        Suomalaiselta ei kannata ostaa mitään!!!

        Meillä ostetaan aina ulkolaista tavaraa, et mahdollisimman vähän työtä ja rahaa jää tänne kurttuiseen suomeen ja suomalaisille.


    • Konepörssi
    • Petetty moponostaja

      Itse ostin Motolandista mopon nettimoton ilmoituksen kautta. Mopo kyllä tuli, muttei se ole sama kun ilmoituksessa. Rekkari on eri, ajettu 2000 km enemmän ja myyjä väittää että kyllä se sama on! Pankin maksukuitissa on mopon tiedot rekkaria myöten, joten todisteita on! Jos sieltä mitään tilaatte, niin varmistakaa että tulee mitä tilaattekin. Tulostakaa myynti-ilmoitukset ja kuvat todisteeksi itsellenne, jos käy kuten minulle, että saatte todisteet.

    • puavo2

      Nämä kaikki hampuri-lontoo-kouvola myyjät, joopa joo. Kannattaisko kuiteski hommata sellaiselta joka oikeasti tietää ne koneet eikä vaan käy kuvailemassa niitä ympäri maailmaa sulkemisajan ulkopuolella aidan takaa. Tasta hjuva kone pihaan asti meininki.
      Hyvin usein tulee viikon päästä vastaus, että konetta ei ole.

      Sitten kaiken lisäksi siellä kiertelee kaiken maailman kokkeja kokeilemassa koneita. Tietoa kaivinkoneesta just sen verran kuin raskaskoneasentajalla pullataikinasta!

      Siinä koneen oston huumassakin kannattaa ottaa selvää siitä välittäjästä, eikä vain tuijottaa sitä konetta.

      Oman koneeni hain itse.

      • Voivoivoivoivoi

        Eikö se kouvolan konemyyjä siirtyny matekon leipiin ???


    • Maanilveilijä

      Minä ostan aina uuden koneen.

      • BRITAINS TRACTOR

        Ulkolaiset huijarit olivat kaapanneet näiden rehtien suomalaiskauppiaiden nettitunnukset ja lisäilleet heidän nimissään tuotteita.


    • Exasiakas

      Motoland kunnon huijari ja älkää ikinä menkö ostamaan siltä mitään. Nimimerkki kokemusta on.

    • vainrehtiäkauppaa

      Tässä vaan vahvistuu oikeaksi käyttämäni taktiikka: mitään ei osteta puhelimessa eikä netissä. Kaikki kaupat käydään naamasta naamaan ja maksu vain ja ainoastaan käteisellä. Mikään matka ei ole liian pitkä mennä paikalle ja tehdä kaupat rehellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe