Nintendo ds wifi

kalamies11

voisko joku auttaa mua ton nintendo ds wifin kaa, ku yritän yhdistää niin se ei hyväksy meijän wifiä. niin voiks joku kertoo mistä se johtuis tai edes kertois jotain?

4

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm~
    • kalamies11

kun yritän yhdistää siihen verkkoon niin siinä on joku harmaa lukko joka ei aukee

• nm~

Suoraan tuosta linkistä minkä pistin aikaisemin...

Klikkaa kohtaa "Asetukset kun käytetään langatonta modeemia/reititinä" tuolla sivulla (linkki aikaisemmassa postissa^).

"Harmaa lukko: Tämä tarkoittaa sitä, että yhteytesi on salattu salauksella joka ei ole Nintendo DS -yhteensopiva. Muuta salaus reitittimen asetuksista.

Langattoman reitittimen käyttöohjeista löytyy tarkat ohjeet asetuksien muuttamisesta. Reitittimen asetuksia muutetaan tietokoneen avulla. Yleisin tapa on liittää reititin verkkokaapelilla tietokoneeseen ja mennä selaimella vakio-osoitteeseen 192.168.1.1 ja syöttää tunnus/salasana, jotka löytyvät reitittimen käyttöohjeista (esim. admin/1234). Reitittimestä voidaan valita SSID, WEP-avain sekä yleensä MAC-osoitteiden suodatusta."

Eli kun reititin on kiinni tietokoneessa menet osoitteeseen 192.168.1.1 nettiselaimellasi ja syötät tunnuksen/salasanan joka löytyy reitittimen ohjeista. Sen jälkeen valitse WEP tai SSID suojaus tapavan jonka jälkeen annat tämän WEP tai SSID avaimen DS:sään.

Toivottavasti auttoi :)

• kalamies11

Todellakin!! kiitos!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe