Nintendo ds wifi

kalamies11

voisko joku auttaa mua ton nintendo ds wifin kaa, ku yritän yhdistää niin se ei hyväksy meijän wifiä. niin voiks joku kertoo mistä se johtuis tai edes kertois jotain?

4

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm~
    • kalamies11

kun yritän yhdistää siihen verkkoon niin siinä on joku harmaa lukko joka ei aukee

• nm~

Suoraan tuosta linkistä minkä pistin aikaisemin...

Klikkaa kohtaa "Asetukset kun käytetään langatonta modeemia/reititinä" tuolla sivulla (linkki aikaisemmassa postissa^).

"Harmaa lukko: Tämä tarkoittaa sitä, että yhteytesi on salattu salauksella joka ei ole Nintendo DS -yhteensopiva. Muuta salaus reitittimen asetuksista.

Langattoman reitittimen käyttöohjeista löytyy tarkat ohjeet asetuksien muuttamisesta. Reitittimen asetuksia muutetaan tietokoneen avulla. Yleisin tapa on liittää reititin verkkokaapelilla tietokoneeseen ja mennä selaimella vakio-osoitteeseen 192.168.1.1 ja syöttää tunnus/salasana, jotka löytyvät reitittimen käyttöohjeista (esim. admin/1234). Reitittimestä voidaan valita SSID, WEP-avain sekä yleensä MAC-osoitteiden suodatusta."

Eli kun reititin on kiinni tietokoneessa menet osoitteeseen 192.168.1.1 nettiselaimellasi ja syötät tunnuksen/salasanan joka löytyy reitittimen ohjeista. Sen jälkeen valitse WEP tai SSID suojaus tapavan jonka jälkeen annat tämän WEP tai SSID avaimen DS:sään.

Toivottavasti auttoi :)

• kalamies11

Todellakin!! kiitos!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      231
      5071
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2134
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      42
      1322
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1111
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      880
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      110
      872
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      188
      784
    Aihe