Tarinani, ja sanomani lyhyesti, lyhyestä virsi kaunis. Ex-mieheni on afrikasta Suomeen muuttanut mies, joka on esittänyt olevansa kristitty. Ajan myötä on selvinnyt, että hän on muslimi, jonka mukaan länsimaat tulevat näkemään kohtalonsa PIAN. Olen järkyttynyt, ja huolissani. Kerroin hänelle, että teen kaikkeni sen eteen, että hänen näkemyksensä eivät saa valtaa tässä maassa. Kerron tämän, koska rakastan tätä maata. Kuinka moni teistä pesee sotaveteraanien perseitä? Ihan tosissaan. Minä pesen, ja ilolla pesenkin. He ovat niitä kunnon ihmisiä.
Olen huolissani vain siitä, että kohdistatte vihanne lapsiini, jotka ovat puoliksi ***********....He oppivat suomen kielen, ja tavat, eivätkä ole isänsä kanssa tekemisissä. Olkaa kilttejä, älkää rangaisko heitä. He ovat varmasti tulevassa samaa mieltä kuin minä/me.
Kiitos.
Sorry
3
226
Vastaukset
- Ku21
Mitä voimme siis tehdä? Ei lastesi vahingoittamiseksi vaan vapautemme pelastamiseksi??
- idän tietäjä
hauska trolli. islamhan ei ole idän uskonto vaan lähi-idän uskonto, samoin kuin kristinusko, juutalaisuus ja ensimmäinen yksijumalainen uskonto zarathustralaisuus.
- Anonyymi
Eihän islam ole mikään uskonto! Se on kultti. Sorron, väkivallan, murhan, Kuun jumalan ja Saatanan palvonnan kultti. "Profeettana" vielä luku- ja kirjoitustaidoton pedofiili rosvopäällikkö ja massamurhaaja, kuten heidän omat "pyhät" kirjoituksensa todistavat. Mikä se tällainen "uskonto" on? Saatanan palvonna kultti, ei mikään muu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026