KYSELY

ilkeää naurua

1. Pelkäätkö kuolemaa?
2. Miks?
3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5)
4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen?
5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen?


Vastatkaa

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WixuWaxuu

      1. Pelkään.

      2. Aina kun menee nukkuun ni ajattelee et sitkun on kuollu, ni mitän maailmalle tapahtuu?

      3. Joo ja ei.

      4. Jumalana >:D

      5. Samanlainen kuin '' Soturiprinsessa Xenassa'' ole manala. :)

    • Hopefully I NeverDie

      1. Valitettavasti, mutta olen osittain voittanut pelkoni ku kuvittelen olevani kuolematon

      2. Koska sit mun elämä on ohi, mitä sitten ajattelen ku oon kuollut ja onko mulla minkäänlaista tietoisuutta?

      3. Toivon ainaki et se ois totta

      4. Toivottavasti tyttönä ja toivottavasti eri aikaan tai maailmaan ku tähän.

      5. En oikein tiiä, mut toivottavasti se ei ole kovin tylsä.

    • ErNuGirl4ever

      1. Ei, en pelkää kuolemaa. Mutta pelkään et mua surraan tai että mun lähimmäiset kuolee.

      2. En pelkää kuolemaa, koska ilman kuolemaa elämää ei ole, ja kun musta aika jättää, niin toivon että saan rauhan. Ei sitä kuulu pelätä.

      3. Uskon välillä että jälleensyntyminen on mahdollista... Enkä ole hindu yms...

      4.en kuitenkaan itse usko syntyväni uudelleen. Kaikki ei saa uutta mahdollisuutta.

      5. Tuonpuoleinen... Taivas tai Helvetti, joskus pienempänä aattelin että jos on liian hyvä Helvettiin ja liian huono taivaaseen, syntyy/jää maapallolle. Eli en tiiä;3 sittenhän sen tietää kun kuolee

      Jokaisen. Oma. Asia. Mihin. Uskoo.

      Ja mun uskominen vaihtelee... Uskon Paholaiseen joten uskon myös Jumalaan (muuten ei olisi ketään, joka pitäisi Paholaisen kurissa) Mutta en usko juurikaan Raamatun oppeihin
      [olen siis evakelisluterilainen]
      Pakko mainita; halusin pienempänä antaa tulevalle lapselleni nimeksi Lusifer, koska se oli mun mielestä niin kaunis nimi, eikä tullu mieleenkään että se olis ollu Saatana. Eli järkytys oli suuri.

    • hopi-intiaani

      en thedä

    • 1. Pelkäätkö kuolemaa? No vähän...
      2. Miks? Koska sitten ei enää ikinä palaa...
      3. Uskotko jälleensyntymiseen? (jos et hyppää kohtaan 5) Vähän(;
      4. Millaisena luulet syntyväsi uudelleen? Hmm...luulen, että jonakin eläimenä xD
      5. Millaisena ajattelet tuonpuoleisen? Riippuu...ekaks tulee mielee toinen maailma (esim. semmonen fantasia maailma)..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe