Kuka tykkää soutaa? Kuka yleensäkkään osaa soutaa? Minä ainakin.
soutu
13
79
Vastaukset
- soutaja8D
Voi mä osaan(; ja hyvin osaanki(: tuu kokeilee mun soutuvenettä(;
- ErNuGirl4ever
Soutaja8D vai mikälie olikin, on vaan kaksmielinen... Eli onnea vaan kaksmielinen pölkkypääni!
Mä vastaan sitten normaalisti^^
Soutaminen on ihan kivaa... Meil on täällä mökillä souttari, ja skidistä asti sil on tullu käytyy kalassa, eli oon mielestäni hyväkin soutaja. Meillä on ollu kanssa kanootti eli kyllä mä osaan.
atrytone missä sä soudat? :3- ilkeää naurua
atrytone kirjoitti:
Kivijoella
Mie tykkään souella, ei vaa ooo oikee mahollisuuksia
- ErNuGirl4ever
ilkeää naurua kirjoitti:
Mie tykkään souella, ei vaa ooo oikee mahollisuuksia
Ilkeää naurua saanx kysyy että ekkös sä oo Ocean, jonka nick pöllittiin sulta kirjautumalla. Oliko näin?
O_____< jos se oot sä ni wou... En ois uskonu että otat kantaa mun lähtöön. Ja antrytonenkin muistan useemmastakin keskustelusta.
Sori Ilkeää naurua oli pakko kysyy ku oon miettiny nii kauan. - ilkeää naurua
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ilkeää naurua saanx kysyy että ekkös sä oo Ocean, jonka nick pöllittiin sulta kirjautumalla. Oliko näin?
O_____< jos se oot sä ni wou... En ois uskonu että otat kantaa mun lähtöön. Ja antrytonenkin muistan useemmastakin keskustelusta.
Sori Ilkeää naurua oli pakko kysyy ku oon miettiny nii kauan.Saat kysyä. Joo mie oon Ocean.
Mitäs ihmeellistä mun kantaan ottamisesa o? - ilkeää naurua
ilkeää naurua kirjoitti:
Saat kysyä. Joo mie oon Ocean.
Mitäs ihmeellistä mun kantaan ottamisesa o?En kyl ois uskonnu et joku muistaa mun ollee Ocean xD
- ErNuGirl4ever
ilkeää naurua kirjoitti:
En kyl ois uskonnu et joku muistaa mun ollee Ocean xD
Ei siinä mitn ihmeellistä. Mut silloin ku eksyin ekoja kertoja Suomi kaksneloseen ni muistan lukeneeni just Oceanin kommentteja. Mun mielestä kirjotit niin hyvin, et jäit mieleen, enkä olis arvannu että jään roikkumaan Suolistoon24 läheskään näin pitkäks aikaa...
Emt ku mä luin ton keskustelun ja sä olit siel nii tuli vaan semmonen epätodelline fiilis^^ joo älä ees ihmettele.
Sorge että sekoilen taas vaihteex. - ilkeää naurua
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Ei siinä mitn ihmeellistä. Mut silloin ku eksyin ekoja kertoja Suomi kaksneloseen ni muistan lukeneeni just Oceanin kommentteja. Mun mielestä kirjotit niin hyvin, et jäit mieleen, enkä olis arvannu että jään roikkumaan Suolistoon24 läheskään näin pitkäks aikaa...
Emt ku mä luin ton keskustelun ja sä olit siel nii tuli vaan semmonen epätodelline fiilis^^ joo älä ees ihmettele.
Sorge että sekoilen taas vaihteex.xD en kyl muista kirjottaneeni mittää kovi ihmeellistä
- ErNuGirl4ever
ilkeää naurua kirjoitti:
xD en kyl muista kirjottaneeni mittää kovi ihmeellistä
No kyl sä ny jotain oot kirjottanu ku kerran muistan sut;3
kauan te ootte muuten Suolessa24 roikkunu?
~Mä about tän vuoden alusta - ilkeää naurua
ErNuGirl4ever kirjoitti:
No kyl sä ny jotain oot kirjottanu ku kerran muistan sut;3
kauan te ootte muuten Suolessa24 roikkunu?
~Mä about tän vuoden alustaEmt, vuoe alusta vissii, tai viime vuoe lopusta, en muista.
ilkeää naurua kirjoitti:
Emt, vuoe alusta vissii, tai viime vuoe lopusta, en muista.
Viime vuoden lopusta. Ja kyllähän minä oceanin muistan, kun oceania olen aina täällä eniten seurannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968