Yö keskustelu(:

kettu98

Keskustelu, joka herää aina öisin. Tänne vaa kaikki, jotka ei saa unta tai on muuten vaa tylsää (:

110

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsää ei ole ja unta saisi paremmin kuin hyvin, jos vain pystyisin lopettamaan musiikin kuuntelemisen...

      • Onneksi olkoon sitten vaa(: Mie taidan mennä nukkuu, nii jaksaa jotain huomen tehä.. Mutta tuun huomen tänne yöllä takas;)


    • 2+14

      Kuka oisi hereillä?

      • 19+14

        Mä oon !


    • jonttu '99

      Jos nyt vielä tää lasketaan yöks :D Itehän menin valvoon tossa koko yön, ja voisin kyllä tässä tunnin sisällä alkaa nukkumaan :P

      • korppi™

        missä kunnon keskustelu


      • njöööh
        korppi™ kirjoitti:

        missä kunnon keskustelu

        ei missään


      • korppi™
        njöööh kirjoitti:

        ei missään

        joku vois nyt aloittaa aiheen


      • njöööh
        korppi™ kirjoitti:

        joku vois nyt aloittaa aiheen

        nii vois.


      • ilkeää naurua
        njöööh kirjoitti:

        nii vois.

        Mikä idea tän esille kaivamisesa oikee oli?


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Mikä idea tän esille kaivamisesa oikee oli?

        linnut


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        linnut

        .........


      • njöööh
        ilkeää naurua kirjoitti:

        .........

        meninki nukkuu sillo vihdoi:D


    • enoojonne!

      minulla päriseeeewweeeXDD

      • jaa mina en tajua miksi ette puhu mikään jarkeva aihe, ha?


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        jaa mina en tajua miksi ette puhu mikään jarkeva aihe, ha?

        linnut on järkevä aihe


      • korppi™ kirjoitti:

        linnut on järkevä aihe

        kylla kylla, anteeksi sinä pikku ystavani, puspus


      • jumavittupenis kirjoitti:

        kylla kylla, anteeksi sinä pikku ystavani, puspus

        Mistas puhutaan pus?


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Mistas puhutaan pus?

        onko sinulla nintendo 3ds jos on niin kertoisitko friend codesi


      • korppi™ kirjoitti:

        onko sinulla nintendo 3ds jos on niin kertoisitko friend codesi

        Antheeksi mutta eiole, ennen oli mutta ei enan puspus


      • ilkeää naurua
        jumavittupenis kirjoitti:

        Antheeksi mutta eiole, ennen oli mutta ei enan puspus

        Heket sulle


      • jumavittupenis kirjoitti:

        Antheeksi mutta eiole, ennen oli mutta ei enan puspus

        Anteekshi myös koska mina menna koisimaan kun mina olen erittain vasynyt, öithä, puspus.


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Anteekshi myös koska mina menna koisimaan kun mina olen erittain vasynyt, öithä, puspus.

        puhutaan huomenna mysteeristä?


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Heket sulle

        hei ilkeää naurua sekoilin äsken ton tyypin kaa onks sulla nintendo 3ds


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        hei ilkeää naurua sekoilin äsken ton tyypin kaa onks sulla nintendo 3ds

        Mie en kuule oo iha nii sokee etten huomais ku joku sekoilee, eikä oo mitää nintendoja


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Mie en kuule oo iha nii sokee etten huomais ku joku sekoilee, eikä oo mitää nintendoja

        mennään puhumaan


      • korppi™ kirjoitti:

        puhutaan huomenna mysteeristä?

        Piste on auki yölläkin


      • korppi™
        atrytone kirjoitti:

        Piste on auki yölläkin

        tämä on yöllinen korpin musta keskustelu


    • korppi™

      nyt on yö

      • Absoluuttinen totuus! Mikä on lempi vuorokaudenaikasi? Ihan vain yleisesti kysyn. Itse pidän yöstä


      • ilkeää naurua
        atrytone kirjoitti:

        Absoluuttinen totuus! Mikä on lempi vuorokaudenaikasi? Ihan vain yleisesti kysyn. Itse pidän yöstä


      • korppi™
        atrytone kirjoitti:

        Absoluuttinen totuus! Mikä on lempi vuorokaudenaikasi? Ihan vain yleisesti kysyn. Itse pidän yöstä

        minäkin pidän yöstä


      • korppi™ kirjoitti:

        minäkin pidän yöstä

        Monet nuoret pitävät yöstä. Tuntemani aikuiset eivät niinkään.


      • Yötiede
        atrytone kirjoitti:

        Monet nuoret pitävät yöstä. Tuntemani aikuiset eivät niinkään.

        Yö. nyt kun valvotte voisitte vaikka pohtia asiaa, miten erottaa uni oikeasta elämästä?


      • minäoonmanne
        Yötiede kirjoitti:

        Yö. nyt kun valvotte voisitte vaikka pohtia asiaa, miten erottaa uni oikeasta elämästä?

        Minä oon manne


      • ilkeää naurua
        Yötiede kirjoitti:

        Yö. nyt kun valvotte voisitte vaikka pohtia asiaa, miten erottaa uni oikeasta elämästä?

        Tootaha mie pohi aika ussei


      • Yötiede kirjoitti:

        Yö. nyt kun valvotte voisitte vaikka pohtia asiaa, miten erottaa uni oikeasta elämästä?

        Joskus kun herään, niin kestää hetki käsittää että se oli vain unta.


      • minäoonmanne
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Tootaha mie pohi aika ussei

        Minä oon manne


      • minäoonmanne
        atrytone kirjoitti:

        Joskus kun herään, niin kestää hetki käsittää että se oli vain unta.

        Minä oon manne


      • korppi™
        atrytone kirjoitti:

        Joskus kun herään, niin kestää hetki käsittää että se oli vain unta.

        missä jumavittupenis eli jvp


      • minäoonmanne
        korppi™ kirjoitti:

        missä jumavittupenis eli jvp

        minäoonmanne


      • korppi™
        minäoonmanne kirjoitti:

        minäoonmanne

        hei ilkeää naurua kaivoin tän esiin koska tää on YÖ keskustelu'_'


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        missä jumavittupenis eli jvp

        Tais olla yhe yö juttu


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        hei ilkeää naurua kaivoin tän esiin koska tää on YÖ keskustelu'_'

        Piätsie mua jotenki tyhmänä vai? Mie kuule ossaan lukia iha hyvi


      • ilkeää naurua kirjoitti:

        Tais olla yhe yö juttu

        Hei taas khaikhille. Pusipus


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Piätsie mua jotenki tyhmänä vai? Mie kuule ossaan lukia iha hyvi

        ei pahalla(:


    • Mikäs on tämän yön aihe(:?

      • Hmm vaikkha painajaiset ne ovat kiinnosthavia muiden suusta, puspus.


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Hmm vaikkha painajaiset ne ovat kiinnosthavia muiden suusta, puspus.

        hei jvp piti puhua MYSTEEREISTÄ?


      • korppi™ kirjoitti:

        hei jvp piti puhua MYSTEEREISTÄ?

        Muttha.. noh hyva on. :) puspus


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Muttha.. noh hyva on. :) puspus

        mikäs olisi jännittävä MYSTEERI?


      • korppi™ kirjoitti:

        mikäs olisi jännittävä MYSTEERI?

        Oh... en keksi... sina?


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Oh... en keksi... sina?

        adventure quest worlds?


      • korppi™ kirjoitti:

        adventure quest worlds?

        Anteekshi?


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Anteekshi?

        googlaa


      • korppi™ kirjoitti:

        googlaa

        Enpa nhyt.. puspus!


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Anteekshi?

        unohdit sanoa puss


      • korppi™ kirjoitti:

        unohdit sanoa puss

        En aio khirjoitthaa sita aina, :] puss!


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Enpa nhyt.. puspus!

        keksitään nyt jotaan sinä aloitat


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        En aio khirjoitthaa sita aina, :] puss!

        ok:)


      • korppi™ kirjoitti:

        ok:)

        En jakshaisi keskutella khun on muutakhin tekemhista heihei kaikki puspus!


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        En jakshaisi keskutella khun on muutakhin tekemhista heihei kaikki puspus!

        hei odota:(


      • korppi™ kirjoitti:

        hei odota:(

        Hupsu.. :D khyllä mina tanne jaan.
        Mutta en jakshaisi kokoajjan samassa keskusthelussa puhua. Pusspuss


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Hupsu.. :D khyllä mina tanne jaan.
        Mutta en jakshaisi kokoajjan samassa keskusthelussa puhua. Pusspuss

        ok jvp voitaisiinko puhua jossain kahdestaan(:


    • rp_originalo

      hERÄTYYS

      • nuqf

        huomenta vaa


      • nuqf kirjoitti:

        huomenta vaa

        Kukas haluaa thortillaa? Puspuss


      • korppi™
        jumavittupenis kirjoitti:

        Kukas haluaa thortillaa? Puspuss

        minä


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        minä

        aika hiljaista:(


    • Puddingg

      Ketään hereillä? :3

      • hereillä

        Mä oon xD


      • ilkeää naurua
        hereillä kirjoitti:

        Mä oon xD

        Kyl mie uskon olevani jollai tasola herreilä


      • nufgd
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Kyl mie uskon olevani jollai tasola herreilä

        miekii oon ku istun pöyällä.


    • ilkeää naurua

      ny mie sit pääti olla vähä bad ass ja kommentoia päivälä xD

      • korppi™

        yö keskustelu meinaa taas hukkua


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        yö keskustelu meinaa taas hukkua

        onks sil muka jotain väliä, eihän se oo ku vaa joku mitättömän pieni pala valtavaa maailman kaikeutta


      • GORBBI
        korppi™ kirjoitti:

        yö keskustelu meinaa taas hukkua

        No niin caicci... Herädin dämän yo-gezgusdelun. Mizzä gaiggi on? Busbus:)


      • jumavittupen¡s
        GORBBI kirjoitti:

        No niin caicci... Herädin dämän yo-gezgusdelun. Mizzä gaiggi on? Busbus:)

        Mithen sina julkeat nhaurunalaistaa mhinua?, puspus


      • jumavittupen¡s kirjoitti:

        Mithen sina julkeat nhaurunalaistaa mhinua?, puspus

        en ymmärrä


      • GORBBI
        preppertowwz kirjoitti:

        en ymmärrä

        En minagaan. Busbus:)


      • GORBBI
        GORBBI kirjoitti:

        En minagaan. Busbus:)

        Ja jumaviddubenis, en naurunalaisda sinua, oled eziguvani. Busbus:)


      • korppi™
        GORBBI kirjoitti:

        Ja jumaviddubenis, en naurunalaisda sinua, oled eziguvani. Busbus:)

        hei onko hyvä kun kaivoin tän esiin


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        hei onko hyvä kun kaivoin tän esiin

        Eihhhhhhhhhhhhhhhhh, mut kerra oot noi innokas kaivelemmaa vanhoja keskusteluja esile nii selvitäppä mun entine nick, kerro se mulle tääl


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Eihhhhhhhhhhhhhhhhh, mut kerra oot noi innokas kaivelemmaa vanhoja keskusteluja esile nii selvitäppä mun entine nick, kerro se mulle tääl

        OK!


      • korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Eihhhhhhhhhhhhhhhhh, mut kerra oot noi innokas kaivelemmaa vanhoja keskusteluja esile nii selvitäppä mun entine nick, kerro se mulle tääl

        onks sulla mitään vanhaa nickiä koska en etsi mitään turhaan


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        onks sulla mitään vanhaa nickiä koska en etsi mitään turhaan

        on, mie en juoksuta ihimisiä turhaa, mie en oo sellane tyyppi, kyl sie löyät sen jos etit kunnola


      • GORBBI
        ilkeää naurua kirjoitti:

        on, mie en juoksuta ihimisiä turhaa, mie en oo sellane tyyppi, kyl sie löyät sen jos etit kunnola

        Hei caicci ! Mizzä on jumaviddubenis ? Cerdoiziddeco ? Busbus:)


      • korppi™
        GORBBI kirjoitti:

        Hei caicci ! Mizzä on jumaviddubenis ? Cerdoiziddeco ? Busbus:)

        hei ilkeää naurua kerro vihje löytyykö vanha nickisi pulinoista


      • ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

        hei ilkeää naurua kerro vihje löytyykö vanha nickisi pulinoista

        joo


    • korppi™

      hyvä

      • jumav¡ttupenis

        Mina en ymmarra muttha tykkaan paistaa pekhonia kuka ottaa shitten aamulla?, puspus.


      • korppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

        Mina en ymmarra muttha tykkaan paistaa pekhonia kuka ottaa shitten aamulla?, puspus.

        minä


    • jumav¡ttupenis

      Oliko hyvaa? pus!

      • korppi™

        oli aivan mahtavaa mutta ei kuitenkaan yhtä hyvää kuin TORTILLA!


      • jumav¡ttupenis
        korppi™ kirjoitti:

        oli aivan mahtavaa mutta ei kuitenkaan yhtä hyvää kuin TORTILLA!

        Hyva etta thykkasit, puspus!


    • korppi™

      kirjoittaako frozen enää

      • korppi™

        aina yö keskustelua tarvitaan pulinoihin auttamaahaan .... ja niin edelleen




        zeus


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        aina yö keskustelua tarvitaan pulinoihin auttamaahaan .... ja niin edelleen




        zeus

        hei ilkeää naurua vanha nimimerkkisi on ocean





        zeus


      • korppi™ kirjoitti:

        hei ilkeää naurua vanha nimimerkkisi on ocean





        zeus

        jep ja nykyne


      • korppi™
        ocean-- kirjoitti:

        jep ja nykyne

        100





        zeus


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        aina yö keskustelua tarvitaan pulinoihin auttamaahaan .... ja niin edelleen




        zeus

        (101)henkiin herätys


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        (101)henkiin herätys

        tarvitaaks tätä vielä\:


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        tarvitaaks tätä vielä\:

        Mie voisin tarvitakkin kerta on viikonloppu.


      • korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Mie voisin tarvitakkin kerta on viikonloppu.

        ok kiva saadakohan tää 500 asti|¦


      • Eräs trotskilainen
        korppi™ kirjoitti:

        ok kiva saadakohan tää 500 asti|¦

        Sopii toivoa.


      • Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Sopii toivoa.

        Sori mut enpä oikee usko


      • korppi™
        ocean-- kirjoitti:

        Sori mut enpä oikee usko

        kirjoittaako frozen enää\:


      • -meandmyself-
        korppi™ kirjoitti:

        kirjoittaako frozen enää\:

        onko tää enää toiminnassa????


      • GreenDragon98
        -meandmyself- kirjoitti:

        onko tää enää toiminnassa????

        Jos saisin pitää puhelint yöllä ni oisin tääl.


      • korppi™
        GreenDragon98 kirjoitti:

        Jos saisin pitää puhelint yöllä ni oisin tääl.

        kirjottaaks nimkmerkki frozen enää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe