O: SEKAROTUISIA KÄÄPIÖKOIRIA.

fenix7

Etsitään kunnollisia ja vastuuntuntoisia koteja, uros-ja narttupennuille. Pennut ovat syntyneet 27.4.2013. Emänä täysin terve ranskanbulldoggi, joka hoitaa ja imettää pentuja jatkuvasti. Pennut on madotettu säännöllisesti ja ne ovat eläneet koko ajan perheen keskellä. Pentujen väritys vaihtelee, ruskea/tummanruskea juovaisia. Yhteydenotot mieluiten soittamalla. Keski-Suomi.
Hinta: 600
Yhteystiedot: 0417878652, [email protected]

4

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+7

      Ei vaan voi ymmärtää että miksi seropeista pyydetään melkein samaa hintaa, kuin rotukoirista... Varsinkin jos pentuja ei ole edes ell tarkastanut.

    • hohhoijaa

      niinpä samaa mieltä olen 7 7.. entäs onko niitä sirutettu/ rokotettu.. tuskimpa.

      Tuohon hintaan saa ell.tarkastaman sirutetun rotupennun.

      • ff.

        Eipä se kääpiökoiraa etsivää paljon lohduta, jos ajokoiran saisi noiden pentujen hinnalla.


    • Koirallekoti

      Hei, olen kiinnostunut pienikokoisen koiran pennusta! Minkä rotuinen isä? Sirutetaanko,madotetaanko yms ennen myymistä, hinta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe