Kaipaamme hoitajaa pienelle lapselle aina silloin tällöin.
Olisi mukava jos tykkäät puuhastella ja tehdä asioita lapsen kanssa, käydä vaikka kävelyllä ja olla aktivoimassa leikkejä. ei pelkästään makoilla riippumatossa ja vahtia että lapsi pysyy hiekkalaatikolla :D
Tarvittaessa voidaan järjestää kyyti ja ei haittaa vaikka olisi vähän kauempaakin.
Plussaa olisi jos voit joskus olla vaikka viikonlopun vahtimassa.
Otappa yhteyttä: [email protected]
Tarvitaan hoitajaa, Salon seutu
6
174
Vastaukset
- Henni__
Vieläkö on paikka vapaa?
- nina1999
Vieläkö on paikka vapaa? Onnistuuko kuljetus Halikosta teille?
- maiku1
Onko paikka vielä vapaana??
- paikka vapaana
On edelleen.Laita vain sähköpostia tulemaan sillä täältä ei tule niin usein katsottua.
- nina00
Olen 13 vuotias tyttö mutta täytän vielä ennen kesää 14 vuotta. Olen siis oikeutettu tekemään kevyttä työtä. Asun Salossa ja kiinostunut lasten hoitamisesta. Jos voit hoitaa kyydin olisin kiinostunut kesän ajaksi hoitamisesta. Jätätkö yhteystietosi niin sovitaan työhaastattelusta.
- 242Lue tarkkaan
Kyllähän tuolla jo ekassa viestissä oli sähköpostiosoite mihin voi ottaa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949