Naista matkaseuraksi

matkaseuraa72

Haen mukavaa naista matkaseuraksi. Maksan matkasi ja ylöspitosi reissun aikana. Kohteina lähinnä euroopan kaupungit. Itse olen 40v katseen kestävä :) mies.

Jos kiinnostuit kirjoittele niin jutellaan lisää...

10

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      Olisin maksanut yhelle naiselle 6000 euroa matkaseurasta. 5 viikon reissu ja olisin maksanut lennot, ruuan, majoituksen ja päivärahan (60 euroo vrk) mut nainen ei suostunut. En mitään seksi seura todellakaan ehdottanut enkä hakenut. En ole itse matkustelut 10 vuoteen kun ei ole oikein kielitaitoa et nainen olis toiminut tulkkina samalla ja avustajana reissussa.

      Eikä mulla ole oikein ketään kaveria ketä haluis lähtee mukaan. Olisin tehnyt työsopimuksen naisen kanssa mut se peruutti koko homman. Olisin halunnut käydä ainakin usassa ja sit kiertää eurooppaa.

    • prrrruuuumm

      Ompa hullua!

      Ite olisin kyllä lähtenyt reissuun. Tuohan on karmea summa rahaa!
      Eikä tarvi kun olla seurana, mikä ainakin multa onnistuis kun sos.ihminen olen niin ja englantia osaan yhtä hyvin kun suomea.

      Ehkä jotain Usaa välttelisin. Kun en pidä maasta, mutta euroopassa on mahtava historia ja muutenkin kiinnostunut itse euroopan eri maista. Varsinkin keski ja itä-eurooppa.

      Tuossahan olis itsekin kokenut vaikka mitä. Tietenkin täytyy tuntea toista ennen kun mihinkään uskaltais lähteä.

      • mies.

        No kyllä me siinä muutaman kerran tutustutttiin mut ei se lähtenyt. Meni kai pupu pöksyyn tai jotain. En usko et mä niin pelottava olen. Luonteeltani olen aika hiljainen, luotettava olen, reilu, turvallinen, en ole rikollinen vaan ihan tavis joka halusi nähdä maailmaa.

        En ole lähdössä nyt vähän aikaa mihinkään kun en jaksa suunnitella mitään enään.


    • dddd.)

      hei mies. lähden mukaasi matkoille, kun nyt on aikaa. Minua kiinnotaa itä-eurooppa
      eniten. voitko lähettää sp-osoitteesi, niin otan yhteyttä.

    • mies.

      Minä olen tuo sama joka kirjoitti tänne 22.6, klo: 14.33. ja 24.6, klo:19.27. En ole laittanut tänne yhteystietoja.

    • MIleeeen

      Matkaseuraa 72: Jos kiinnostaa vielä tehdä reissuja ympäri muailmaa niin saisit seuraa sosiaalisesta pohojalaasesta (joka ei asu siellä vaan etelämmässä nykyään...suomessa kuitenkin) naisesta vm.83.
      Englanti sujuu kuin vettä vain ja ruotsia osaan jonkin verran. Italian kurssilta jäi mieleen pari tärkeää lausetta: Osaan tilata jätskin ja kaljan italiaksi:D. Hih.

      Oon tuo joka ihmetteli että kyseinen nainen ei lähtenyt reissuun!

      Jos vielä jotain reissua oot tekemässä ja apua tarvit niin meilaile:[email protected]

    • matkaseuraa72

      Olen alkuperäinen kirjoittaja ja minut saa yllättäen ;) kiinni osoitteesta [email protected]...

      Ja mies ehkäpä toi 5 viikkoa oli vähän turhan hevi setti alkuun? Vaikka muutaman kerran tapasittekin.

    • Tyttö 33.v

      Hei nimimerkki mies, jos vielä suunnittelet matkaa niin kerro spostisi. Voisin olla kiinnostunut, itse rakastan amerikkaa, mm asunut texasissa puoli vuotta ja muutenkin reissannut siellä paljon. :)

    • nimeton3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe