Tiedättekö voiko hotellin kraanavettä juoda normaalisti?
toivon asiallisia vastauksia.
Olen herkkävatsainen.
Kiitos
Juomavesi saaremmaalla hotellissa
11
3623
Vastaukset
- tyhmä kysymys
Tietenkään minkään entisen neuvostoliittolaisen reunatasavallan vettä kannata juoda.
- ksusha
Varmaan venäläiset vastaavat samoin. Minkään länsimaan vettä ei kannata juoda. Virossa on hyvät pohjavedet, jopa Tallinnassa, Itse en ole koskaan nähnyt että kukaan tallinnalainen olisi ostanut isoja vesipulloja. Voihan olla että he keittävät kraanaveden avoimessa isossa kattilassa. Mutta kumminkun. Olen keittänyt perunat ja kahvit kraanavesissä, ei ongelmia. Muut juomat ovatkin olleet purkeissa tai pulloissa.
Varminta on, jos kerran olet herrkävatsainen, ostaa joogivesi. Karbonaarisemata. Hiilihapoton. Ihan puhasta ja hyvää on. - Ei ripulia
ksusha kirjoitti:
Varmaan venäläiset vastaavat samoin. Minkään länsimaan vettä ei kannata juoda. Virossa on hyvät pohjavedet, jopa Tallinnassa, Itse en ole koskaan nähnyt että kukaan tallinnalainen olisi ostanut isoja vesipulloja. Voihan olla että he keittävät kraanaveden avoimessa isossa kattilassa. Mutta kumminkun. Olen keittänyt perunat ja kahvit kraanavesissä, ei ongelmia. Muut juomat ovatkin olleet purkeissa tai pulloissa.
Varminta on, jos kerran olet herrkävatsainen, ostaa joogivesi. Karbonaarisemata. Hiilihapoton. Ihan puhasta ja hyvää on.Mielestäni kysymykseni ei ollut tyhmä. Esim. Espanjassa jossa asuin kaikki suomalaiset ostivat pullovettä, mutta englantilaiset joivat kraanavettä. Me suomalaiset olemme tottuneet hyvään veteen.
Vielä mainittakoon että Espanjassa putket kulkevat melkein maantasossa.
Joka maassa on bakteerikanta erilainen.
Kiitos vastauksesta. - viisas vastaus
Ei kai kukaan erehdy juomaan nykyisen EU.n osavaltion vesiä?
No, poikkeus on tietysti Viro.
- Voi juoda
Kyllä voi. Saarenmaalla on hyvä vesijohtovesi. Paljon parempaa, kuin esimerkiksi Porissa tai Kotkassa.
- Kokenut tietää
Joimme vime vapuntienooviikolla 2013 Saarenmaan Kuressaaressa eri paikoissa vesijohtovettä emmekä sairastuneet. Emme ole kovin herkkävatsaisia kylläkään.
- vara ei venettä
Terveydenhoitoviranomaiset kehottavat aina turvatumaan pulloveteen, jos hiukankin on masu arka.
- Desinfiointia
Laadukkaita desinfiointiaineita saa ruokakaupastakin.
- juo vaan
Voi hyvänen aika, älkää pelotelko ihmisiä. Käyn sielläpäin monta kertaa vuodessa ja olen aina juonut kraanavettä ja olen todella herkkävatsainen.
Ihan turvallista on! - tey3
Vesi on juotavaa, mutta vähän eri makuita. Vedessä on paljon kalkkia. Itse ostan juomaveden pullotettuna, ruuanlaittoon, kahvinkeittoon yms. käy hanavesi.
- hieno homma
Juot hanavettä ja viikko vatsatautia päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4034793- 3681917
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä391911Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401280Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N5896Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132888Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70855- 46837
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.20805Suomi tarvitsee todellisuudessa paljon enemmän apua kuin Ukraina
Ukrainalla on omaa asetuotantoa huomattavasti, mm. tykit, miljoona droonia vuodessa, erilaisia ohjuksia,... Suomella ei132780