olivatko paikkakuntalaisia? voimia omaisille!
kaksi nuorta kuoli ulosajossa!
150
6658
Vastaukset
- surunaama1
olivat kuhmolaisia.
- kiihokki
vihastuttaa.. miksi ei välitetä? viedään vielä kaverikin mennessään???
- täti
Almamedian mukaan kuljettaja yritti jarruttaa nelipyöräluisussa jäljet näkyy kuvissa ja lenkkarit.
- vajakki1
Tietäen kyseisen ihmisen niin oli ajan kysymys millon tuo tapahtuu. harmi silti kun pää ei kiellä.
- mitä tuohon sanosi
Onneksi ei sattunut vastaantulijoita kohalle.
- Kuhmon kovin
Olikohan kyse kilvan ajosta? Vai koittivatko rikkoa ennätystä Kuhmon tori-Vartiuksen raja. Kuka muuten tietää nykyisen ennätyksen. Mulle tulee Celica ja voitte lyödä vetoa, että rikon sen.
- niin rikotkin
Kuhmon kovin kirjoitti:
Olikohan kyse kilvan ajosta? Vai koittivatko rikkoa ennätystä Kuhmon tori-Vartiuksen raja. Kuka muuten tietää nykyisen ennätyksen. Mulle tulee Celica ja voitte lyödä vetoa, että rikon sen.
Celica on helppo rikkoa.
- sanompa kuitenkin
mitä tuohon sanosi kirjoitti:
Onneksi ei sattunut vastaantulijoita kohalle.
Jos sattui venäläinen kohalle,ei oisi haitannut.
- henspeter
Jos kerrotut pitävät paikkansa, niin ei voi olla surullinen poikien puolesta. Ovat lähteneet iloisissa tunnelmissa, omalla tyylillään ja täysillä elämästään nauttien.
- Torin kingi
Minä muuten kirjoitin jo viikko sitten, että Mika vetää Bemarinsa Metsähallituksen puolelle. Olihan se nähtävissä.
- 1+2=3
ee muuten ollu bemari..
- 14+3
1+2=3 kirjoitti:
ee muuten ollu bemari..
Voi olivatko he humalassa? :( surullisia tälläiset uutiset vaikkei ihmisiä edes tunne. Toivottavasti ovat lähteneet kerralla eikä jääneet paikalle kitumaan. Kuuleman mukaan mukavia kavereita. Rauha heidän viimeiselle matkalle.
- Torin kingi
1+2=3 kirjoitti:
ee muuten ollu bemari..
Joo ei ollut Bemari, mutta pilis jengiläinen kylläkin.
- vitun apina
1+2=3 kirjoitti:
ee muuten ollu bemari..
ei niin mut onko sil autolla niin väliä
- Kuhmon kovin
Tahdon ajaa en pysähdellä!!!!
- Kuhmon kovin
Kuhmon kovin kirjoitti:
Tahdon ajaa en pysähdellä!!!!
Aion ajaa kännikäkien kaarteen yli 200. Iskä kokeili, mutta sen Toyota ei mennyt kuin 180. Aika helposti läpi.
- hoh1
Kuhmon kovin kirjoitti:
Aion ajaa kännikäkien kaarteen yli 200. Iskä kokeili, mutta sen Toyota ei mennyt kuin 180. Aika helposti läpi.
voi sinua reppanaa..mikä vaivaa..oletko valmis kuolemaan nuori ihminen..ei kannata riskeerata. Sulla on kyllä myös tyhmä iskä, eläkää ihmisiksi ja vaarantamatta toisia ihmisiä..
- Anonyymi
Vai oliko se sittenkin Mikan faijan BMW..??
- asennevamma did it
Näinhän siinä käy kun uhmaa Darwinia. Eipä käy sääliksi.
- Isokarhu
Eipä pojat arvanneet aamulla lähtevänsä viimeiselle matkalle, oli syy mikä hyvänsä. Voimia omaisille. T: Äiti itsekkin.
- PiiTimp
Nuorten kainuulaismiesten voimannäyttö. Miksi ihmeessä täytyisi olla kauhean pahoillaan tai surra, jos asenne on tämä, että täysillä vaan mistään mitään piittaamatta?! Vuo luoja sentään, miten kiitollisia saamme olla, ettei ketään ulkopuolisia, vastaantulijoita tai muita kuollut.
Omaisten surun ymmärrän, se on lohduton aivan varmasti. Mutta tällaisella välinpitämättömällä ja toisten tiellä liikkujien turvallisuudesta piittaamattomalla toiminnalla lopputulemana voi olla tämä. - Kuhmon kovin
Aion vetää ton kaarteen yli 200. Ei se näytä kovin pahalta.
- 2929j
ei sul boolssi riitä saapihan sitä netissä uhota vitun rasvaletti
- pöljä
Mielestäni Kuhmon pehmein kun noin uhoot..ei sinua kukaan arvosta noilla uhkauksila. voit jäädä vitoseksi..
- Kuhmon kovin
pöljä kirjoitti:
Mielestäni Kuhmon pehmein kun noin uhoot..ei sinua kukaan arvosta noilla uhkauksila. voit jäädä vitoseksi..
Mua arvostaa moni. On monta tyttöä, jotka haluu mun kyytiin.
- Tasets
Ei mene sulla. 150 maksimi. 1,6 Corollassa ei riitä pedaljissa varttaenempään, tulee lattia vastaan.
- Kuhmon kovin
Haloo!! Tasets mulle tulee Sibaru ja sen perässä lukee 2fast4you. Aion koittaa Kuhmon torilta Vartiukseen 35 min ja ton kaarteen vedän kellossa yli 2 markkaa helposti. Ei kovimmaksi tulla pehmoilemalla Corolloilla. Miehellä pitää olla millä näyttää. Kyllä iskällä on rahaa. Mä en puhu turhia. Kyllä lähtee, kun kovat kundit on asialla.
- minä ite
Kuhmon kovin kirjoitti:
Haloo!! Tasets mulle tulee Sibaru ja sen perässä lukee 2fast4you. Aion koittaa Kuhmon torilta Vartiukseen 35 min ja ton kaarteen vedän kellossa yli 2 markkaa helposti. Ei kovimmaksi tulla pehmoilemalla Corolloilla. Miehellä pitää olla millä näyttää. Kyllä iskällä on rahaa. Mä en puhu turhia. Kyllä lähtee, kun kovat kundit on asialla.
mää oon kuusi vuotta, ja aijon ostaa isona volmula auton ja sitten minä aijon ostaa lekkaauton ja ajaa puita ja sitten minä ajan kovasti. Ei valmasti kukkaan voita minnuo. Isä sano mulle että isona ei saa sitte vilittää mopoja mutta en minä aijokaan vilittää kun minä ostan moottolipyölänkin ja se on jamaha. kaikilla ajan valmasti kaikkien ohi. mutta en halua mehtään ajjaa. eskaliopettaja sano että minusta saattaa tulla ihan insinööli kun minä aina lakentelen kaikkee.
- njkiis
Kuhmon kovin kirjoitti:
Ajattelitko käydä kahvilla välillä kun menee noin kauan ?
- nyymi1
ketäs nää jätkät sitte oli?
- töttöröö
ei pitäsi hurjastella varsinkaa kännissä
- Tasets
Kuhmon kovin! Olisit heti sanonut että Sibarulla. Anteeksi, että epäilin. Siinä riittää siimaa ja sivulasissa puut näyttää metältä. 35 minsaa taittuu kun mankka soittaa Reterikkiä. Ei muuta ku hanaa ja suoraa huutoa!
- Kuhmon kovin
No niin uskoivat Karhunpolun köyhät vihdoinkin, että mun iskä ostaa mitä mä tahdon.reterikkiä en kuitenkaan kuuntele. Da daa da da daada kiitä alla autostraada huuta Kirka. Tai sitten bensaa suonissa. Tiesitkö myös, että kovat kundit eivät pelkää mitään eikä ketään. Ne syövät rautaa ja paskantavat kettinkiä. Mun motto on jalka suoraksi ja bensaa ei säästetä. Nopeusrajoitukset ovat mummoja varten.
- vaseli
vittu mitä hulluja kuhmon penikat ovat ei voi muuta sanoa...
- Raivostuttavaa!
Eikö teillä tosissaan ole muuta tekemistä, kun pilkata menehtyneitä ihmisiä?
Miettikää omalle kohdalle, entä jos teidän lapset olisi ollut siinä kolarissa?
Entä jos teidän lapset olisi kuollut samalla karulla tavalla?
MIETTIKÄÄ IHMISET JA ELKÄÄ KEHDATKO PILKATA TOISIA JOTKA NOIN KARULLA TAVALLA MENETTIVÄT HENKENSÄ!!!
MIETIKKÄÄ HEIDÄN OMAISIA JA YSTÄVÄ PIIRIÄ!
Kummatkin miehen alut olivat oikein mukavia ja kilttejä ihmisiä!
Heissä ei ollut mitään vikaa!!- Äly hoi
Hei ajatteleppa että ei mitään vikaajos kännissä ja vauhtia about vajaa 200 ...niin kysyn että kenenkähän vika se on ku kännissä vedetään mutkat suoriksi... varmaan jonku muun syy siun mielestä jos kännätään ja ajellaan autolla kännissä .... seki on jonku muun syy jos sie ite vedät kännit ja törttöilet... ei varmaan ole siussa silloin mitää vikaa ..
- Perus Kuhmolainen
Heissä ei ollu MITÄÄN VIKAA. Ilmeisesti kännissä kaahailu ei kaikkien mielestä ole mitenkään normaalista poikkeavaa. Kaikkien nuorten miesten suositeltavaa käytöstä. HALOO! Olisi varmaan isän ja äidinkin pitänyt kasvattaa jälkeläisiään. Olihan tuo tiedossa, että näin siinä käy. Kuhmossa on sellainen porukka, jotka ostelevat noita romu autoja ja kaahaavat välittämättä omasta tai toisten hengestä. Kenessä oli vikaa, että näin pääsi käymään? Varmaan yhteiskunta on syypää tai koulu tai hallitus mielellään syy on EU. Missään tapauksessa syy ei ollut ratin takana oleva henkilö, joka itse painoi kaasun pohjaan. Kevyet mullat.
- Uuber Gurgo
ruhahahahaaaaa!! SITÄ SAA MITÄ TILAA!!! Audipoikulit lähti puu arkkuun, for rings to rule em all :C)
Gyl mä sanon, että pari venkulaa vähemmän on yhteiskunnalle iloinen ja edullinen asia!
Jos rajoitusten mukaan ajeleepi, niin tuskimpa henki lähtee tuolla tavalla??? Vai miten on Kuhmon pilis KINGIT?????! - Kuhmon kovin
Uuber Gurgo kirjoitti:
ruhahahahaaaaa!! SITÄ SAA MITÄ TILAA!!! Audipoikulit lähti puu arkkuun, for rings to rule em all :C)
Gyl mä sanon, että pari venkulaa vähemmän on yhteiskunnalle iloinen ja edullinen asia!
Jos rajoitusten mukaan ajeleepi, niin tuskimpa henki lähtee tuolla tavalla??? Vai miten on Kuhmon pilis KINGIT?????!Mulle tulee Subaru, heti kun saan kortin. Iskä hakee Saksasta. Kokeiltiin känikäkien kaarretta iskän Toyotalla 180 km meni helposti läpi. Aion vetää sen yli 200, heti kun saan autoni. Kovin pitää lunastaa tittelinsä.
- isosisko1
Äly hoi kirjoitti:
Hei ajatteleppa että ei mitään vikaajos kännissä ja vauhtia about vajaa 200 ...niin kysyn että kenenkähän vika se on ku kännissä vedetään mutkat suoriksi... varmaan jonku muun syy siun mielestä jos kännätään ja ajellaan autolla kännissä .... seki on jonku muun syy jos sie ite vedät kännit ja törttöilet... ei varmaan ole siussa silloin mitää vikaa ..
Ompa se hyvä että sinäKIN luulet tietäväsi paljonko ollut vauhtia. Tervetuloa lukemaan pöytäkirjat tapahtuneesta, kun ne saamme!
- isosisko1
Uuber Gurgo kirjoitti:
Jos rajoitusten mukaan ajeleepi, niin tuskimpa henki lähtee tuolla tavalla??? Vai miten on Kuhmon pilis KINGIT?????!Ja sinä saatanan paskanaama!!!! Tule käymään vaikka kahvilla meillä ja sano omaisille kasvotusten tämä sama mitä tähän kirjoitit.. Ja kumpikaan näistä pojista ei olleet yhteiskunnan elättejä, tosin kuin ilmeisesti sinä. Mua alkaa niin vitusti ottaa henkeen että toivon sinulle oikein tuskaisen loppuelämän!!
- isosisko1
isosisko1 kirjoitti:
Ja sinä saatanan paskanaama!!!! Tule käymään vaikka kahvilla meillä ja sano omaisille kasvotusten tämä sama mitä tähän kirjoitit.. Ja kumpikaan näistä pojista ei olleet yhteiskunnan elättejä, tosin kuin ilmeisesti sinä. Mua alkaa niin vitusti ottaa henkeen että toivon sinulle oikein tuskaisen loppuelämän!!
tämä oli tuolle Uuber Gurgolle tarkoitettu.
- K:oon kaveri
isosisko1 kirjoitti:
Ja sinä saatanan paskanaama!!!! Tule käymään vaikka kahvilla meillä ja sano omaisille kasvotusten tämä sama mitä tähän kirjoitit.. Ja kumpikaan näistä pojista ei olleet yhteiskunnan elättejä, tosin kuin ilmeisesti sinä. Mua alkaa niin vitusti ottaa henkeen että toivon sinulle oikein tuskaisen loppuelämän!!
Isosiskolle. Olen samaa mieltä ja, jos joku erehtyy leukojaan loksuttamaan tuosta asiasta niin en vastaa seurauksista.
- tolvana
isosisko1 kirjoitti:
Ompa se hyvä että sinäKIN luulet tietäväsi paljonko ollut vauhtia. Tervetuloa lukemaan pöytäkirjat tapahtuneesta, kun ne saamme!
Minen toki mistään mittään ymmärrä van ku onnettomuuspaikan ohi menimmä ni kahtoin jotta moista jälkeä ei maha ihan satasen vauhilla saaha? Van niinku jo aluksi sannoin ni en mistään mittään ymmärrä jotta voipi olla jotta sitä ei ossaa ajatellakaan mitä voipi jo satasen vauhista tulla. Kai.
- ksidkfkfjrif
Kuka täällä pilkkaa ja ketä? Ainoa pilkan kohde on välinpitämätön asenne. ASENNE TAPPAA. Ajattele sinä, jos joku kaahaisi sinun, lastesi, sisarustesi tai vanhempiesi päälle. Kiltit ja mukavat miehen alut, joissa ei ollut mitään vikaa. Varmasti näin, mutta entäs asenne? A S E N N E !
- No comment's
Kukaan ei ole ajanu kenenkää päälle. Miusta tässä on tilanne tämä että syystä tai toisesta on kaksi nuorta kuollu ulosajon seurauksena, sekuloida voidaan mitä vain mutta odotellaan kun virallinen syy selviää . Sitten voi etsiä syitä siihen miksi näin kävi.
- Rusinana
Iltalehdessä näkyy olevan kuva autosta. Audi.
- Täti
Oliko teholastutettu, netissä riittää yli 20v.raadoista kasattuja,nelivetoja ja muita vetoja ,urheilullisella alustalla,tämä on yli 50v.mummon huomautus ,eikä mikään pilkka ketään kohtaan. Etelän pojat kasaa pohjoisen pojille autoja.Hyvällä hinnalla.
- päät vadille!!
Kyllä se vaan niin on että tämän turmatien suunnitellut insinööri on saatava mitä pikimmiten syytteeseen noin ikävän surmanmutkan sallimisesta piirustuksiin. Myös autovalmistaja on saatava oikeuteen kun auton turvavarusteet eivät onnistuneet ehkäisemään onnettomuutta. Lisäksi näiden kullannuppujen yläasteopettajilta on vaadittava maksimikorvaukset, kun eivät osannueet opettaa näitä velikultia olemaan kaahailematta maistissa.
- kyseliä
OLiko Audi samaa ikää kuin pojat vai vanhempi
- 1+1
kyseliä kirjoitti:
OLiko Audi samaa ikää kuin pojat vai vanhempi
Kyllä se aika paljon nuorempi oli.
- Kauhea tapaus
Eniten tässä ketjussa tulee esille nykyinen itsekäs ajattelu. Osa kirjoittelijoista on elementissään haukkumassa ihmisiä, jotka olivat vielä aamulla elossa. Esitetään, kuin elämä ei itsessään olisi enää arvokasta, vaan kirjoittajat voivat tuomita kuolleita, kuten Jumala. Sinänsä jo ihan mielenvikaista kirjoittelua. Ajattelu on, kuten he olisivat halunneetkin näin tapahtuvan ja kun taphtui, niin toiveet on toteutuneet. Ei mitään kunnioitusta eikä rauhaa omaisille haluta antaa. Voimia omaisille ja ystäville suruun.
- Sossu1
Juuri näin ,valitettavan paljon on turhautunutta porukkaa ,ei alkeellisimpia ihmistapoja missään tilanteessa.
- Ikävä tapaus,mutta
Sossu1 kirjoitti:
Juuri näin ,valitettavan paljon on turhautunutta porukkaa ,ei alkeellisimpia ihmistapoja missään tilanteessa.
Jos on totta niinkuin täällä kerrotaan poikien olleen humalassa, kyllä silloin tietoisesti lähtee leikkimään omalla ja toisten syyttömien hengellä.Vaikka tapaus on omaisille kauhea, en näe poikien teossa mitään puolusteltavaa.
- Otan osaa
Otan osaa suuressa surussanne omaiset. Pojat ovat nyt enkeleinä taivaassa. Voimia teille omaiset.
- tohtori itulla
Enkeleinä? Taivaassa? Mihin perustat väitteesi?
- miksi?
Tämän aamuinen kolari, jossa menee kaksi nuorta, joiden elämä oli vasta alussa. Sitä miettii MIKSI tälläista pitää tapahtua. Kyllä tälläiset tapahtumat laittavat miettimään elämän rajallisuutta. Pienessä hetkessä asiat voivat muuttua, joten muistettaisiin olla kiitollisia niistä läheisistä, jotka ovat vielä täällä meidän keskuudessa.Siunausta ja voimia poikien perheille.
- nykynuorison tyyli
Jaa miksikö? No siksi, koska jos et ole sekaisin kuin seinäkello, oot tylsä etkä kuulu porukkaan. Vain päihteillä ja dokaamisella saadaan muiden nuorten hyväksyntä, koska nyrkkisääntö on: jos et kännää, olet yksin. Millään muulla ei ole mitään väliä kunhan pää on sekaisin, keinolla millä hyvänsä. Tämä ajattelutapa edustaa 99.999% nuorisoa joten turha ihmetellä miksi näin käy!
- osan otot suruun
pojat ovat joutuneet onnettomuuden takia taivaaseen. takaisin heitä ei saada vaikka itse kukanenki mitä tekisi. joten lopettakaa tuo ilkeilyjen kirjoittelu ja kunnoittakaa uhreja.
- Näin se menee.
Helvettiin joudutaan Taivaaseen päästään.
- Judgeston
Kännissä kaahaavia ja muiden tiellä liikkuvien hengen vaarantavia ei tarvitse kunnioittaa sen enempää elävänä kuin kuolleenakaan. Ystäväni menetti muutama vuosi sitten lapsensa tällaisen järjettömyyden seurauksena ja tiedän tuskan.
- ex-kuhmotar
Entisenä kuhmolaisena tuntui todella masentavalta lukea tuosta onnettomuudesta. Lämmin osanottoni poikien omaisille ja ystäville. Liian nuorena päättyi poikien elämä, surullista.
- Darwin Awards
Darwin Awards on palkinto, joka myönnetään typerällä tavalla lähteville ihmisille, jotta he eivät levittäisi geenejään eteenpäin. Nyt ollaan lähellä sitä: kännissä kaahailu on typerintä, mitä voi tehdä.
- vihastuttaa
ihan sama vaikka ajoivat kännissä,mutta jumalauta kunnioittakaa vainajaa! osan otot poikien perheille ja ystäville! ;(
- Gubbeasds
vituttaa nää kuhmon trollaajat
- näin on!!!!
Ei kuolema tee ihmisestä sen kunnioitettavampaa!!!!! Sama raato se on kuoltuaankin. Elimet eivät vaan enää pelitä ja henki pois.
Ja tässä tapauksessa oli parempi noin kuin että olisi vienyt viattomia sivullisia hengiltä idioottimaisella toilailullaan!!!!!!
- piki7
Koittakaa ystävät hyvät olla tuomisematta. Vahinko on sattunut ei mitään enää ole tehtävissä. Kirjoittajat antakaa rauha omaisille...on kipeä paikka! Tehty on mitä on tehty ...ei aikaa takaisin saa.
- hååmoilanen
Luonnollista poistumaa. Raatomaan täytettä oman tyhmyyden ja piittaaamattoman asenteen takia. Onni onnettomuudessa, ettei sivullisia vahingoittunut.
Yhteisöllisyys ja vastuunkanto, -otto pitää näkyä myös muussakin kuin surunvalitteluissa. Tämmöisten tapausten jälkeinen sureminen on oman mielen hivelyä heillä, jotka eivät lähipiiriin kuulu
Muistkaa ja tukekaa eläviä, jotta he eivät sortusi piittaamattomuuten ym typerehtimiseen, kuolleet eivät enää tarvi paljo apuja - Himasia
Täällä käsketään kunnioittamaan vainajia.
Kunnioittivatko vainajat elämää eläessään? - m-amis sen tekee
säälittävä huppari päällä, likainen lippalakki pissipäässä vinossa, kulahtaneet homeiset housut kintuissa= nykyajan nuori "mies, tunnistitko itsesi ?
- näin kait nytkin?
varmista lähtösi, älä käytä turvavyötä
- Asenteesta johtuu
Näkyy mokat olevan aina vahinkoja kuhmossa?
- Entinen neitsyt
Asenteet ovat perityneet isiltä pojille. Näiden sankarien isät ovat varmasti urheita mehtämiehiä. Ajelevat perukassa ase valmiiksi ladattuna auton jalkatilassa. Kaikki mikä liikkuu pitää saada hengiltä. Ja sitten ryypätään ja kehutaan, kuinka urheita ollaan. Haisevat vielä pahalta. Ryysyläiset.
- mykologi
Entinen neitsyt kirjoitti:
Asenteet ovat perityneet isiltä pojille. Näiden sankarien isät ovat varmasti urheita mehtämiehiä. Ajelevat perukassa ase valmiiksi ladattuna auton jalkatilassa. Kaikki mikä liikkuu pitää saada hengiltä. Ja sitten ryypätään ja kehutaan, kuinka urheita ollaan. Haisevat vielä pahalta. Ryysyläiset.
ebglannin rinssessa kuoli huumeveikon kyydissä ,miljoona itki suomesa. Mitähän ne itki mitä itki kuhmun akat
- Piipposkainen
Toivottavasti tutkimukset tuovat selkeyttä poikien viimeisiin tunteihin ja tapahtumien kulkuun kokonaisuudessaan. Menneitä se ei tuo takaisin, mutta josko ikäviltä juoruilta ja huhuilta katkeaisi siivet tai toimisi muussa tapauksessa varoittavana esimerkkinä.
- lapsen meneettänyt
eiköhän seriffin pitäisi alkaa kiinni ottaa noita kovien poikien viestejä.ei ne pennut ajattele ömaisien tuskaa.mutta pilkka sattuu omaan nilkkaan.
- mustamielikki
Tänne ei ole kenenkään pakko tulla mieltään pahoittamaan. Omaisten tuskaa täällä ei ajatella. Läheiset osoittavat surunvalittelunsa muulla tavoin. Täällä on turha myötätuntoa odottaa, jos elämäänsä elää toisista välittämättä. Miksi pitäisikään?
Komppaan täysillä muutamia kannanottoja tapahtuneesta. Henkilökohtaisuuksiin ei tarvitse mennä, nimiä kertoa tai isien tekemisiä ruotia, mutta tapahtuneen kritisoiminen on paikallaan ja samalla kielellä, mitä tapahtuneesta julkaistut kuvat puhuvat. Suoraan ja täysillä.
Menehtyneet pojat olivat täysyi-ikäisiä, vastuullisia nuoria miehiä ymmärtämään tekojensa mahdolliset seuraukset. Riski konkretisoitui karuimmalla mahdollisella tavalla. Jos ei kunnioita elämää, niin mitä muuta voi odottaa kuin varhaista kuolemaa.- 6+6
Ei onneksi sentään pahimmalla mahdollisella tavalla. Sivullisia ei kuollut.
- Äitinä tässä ajassa
Osanottoni ja myötätuntoni. Omaisille ja ystäville.
Myötäelämisen kykyä kaikille meille, joille tämä on "uutinen" Juhannuksesta. Suru on suru, tulee se vieraaksi tavalla millä tahansa. Suru on aina kutsumaton vieras.
Suruun ei tarvita turuilla ja toreilla ilkkujia, pilkkaajia, tosimiehiä ja -tietäjiä vaan tukemista, apua, anteeksiantamista, rakkautta.
Ollaan armollisia (ansioton rakkaus meidän osaksemme) ja aloitetaan rakastaminen osoittamalla myötätuntoa. - Omallanimellä
Entinenneitsyt menee henkilökohtaisuuksiin. Tutkintapyyntö perään ja nimi lehteen.
- Minä ainakin käsitin
Kyseinen nimimerkki käsitteli asenteita yleisellä tasolla, tuskimpa hän lausunnoillaan tarkoitti poikien perheitä.
- Entinen neitsyt
Minä ainakin käsitin kirjoitti:
Kyseinen nimimerkki käsitteli asenteita yleisellä tasolla, tuskimpa hän lausunnoillaan tarkoitti poikien perheitä.
Toiset käsittää oikein. En nyt tarkoittanut poikia ja heidän isiään henkilökohtaisesti.
Valitettavasti tällainen asenne on Kuhmossa yleinen. Ilmapiiri on muutenkin niin ahdistava, että syksyllä pakkaan ja muutan avarampiin maisemiin. Ei täällä muutkaan fiksut viihdy vaan lähtijöitä on enemmän, kuin tulijoita. On turha laulella:" raukat vain menkööt merten taa". Raukat tänne jää. - Tiet turvallisiksi
Omallanimellä kuuluu samaan kännikäkien laumaan. Niiden piti suojella toisiaan, ettei tartu kännissä rattiin, eikä mene kännikäen kyytiin. Omalla nimellä meni ilmeisesti omalla romulla ja onnistui tällä kertaa selviämään hengissä. Omalla vuorolla lähdet täältä samaan paikkaan, kuin laumasi sankarit. Kännikäkien lauma ei näytä olevan aina hereillä, tai samassa puussa. Turha täällä on uhkailla, kun on ns. Löysät housussa ja syy on lauman asenne. Omalla nimellä voi kirjoittaa, jos on kanttia ja pitää hurjastelua oikeana . Lentiiran jousen urhot kunnostautuvat tämän tästä, vaikkei monta koko laumassa olekkaan.
- ...
antakaa jo olla rauhassa.
- surullinen1
Lopettakaa tuo paskan jauhanta, ku asiasta ette mitään tiedä! ajatelkaa pojan tyttö ystävän, vanhempien ja ystävien tuskaa ;( kummatkin olivat mukavia poikia!
- ei kestä kehuja
"Mukavia poikia" Kaahavat muista välittämättä yleisellä tiellä.
Nytkin auto lähti lapasesta ja meni vastaantulevien kautta pöpelikköön.
Onni ettei ketään sattunut kohdalle jolloin jälki olisi ollut vielä rumenpaa.
- tulos nähtävillä
Jospa tämä laittaa edes hetkeksi miettimään nuorsion jakuvaa autoilla ja mopoilla kaahaamista. Myös vanhmpia opastamaan jälkikasvuaan. On sattunut monta vakavaa taupausta lähiaikoina. Itseäni kyllä rassaa ja toisinaan jopa pelottaa väistellä noita nuoria hurjastelijoita. Ei moottoriajoneuvot julkisen liikenteen keskellä ole mitään leikkikaluja.
- vertaus ei onnu
20v. jätkä kaahailemassa yleisillä teillä laittomaksi viritetyllä autolla; aivan sama kuin sekoilisi kännissä ladatun ja varmistamattoman aseen kanssa keskuudessamme
- Täti
Jokainen tiellä ammatikseen liikkuva ,kuten tämä yli 50v.mummu, näkee ohituksia joissa ilman näkyvyyttä nimeksikään lasketellaan ikivanhallasakella ohi ,pahin on kokematon poikasakki,Kiltti poika äidin helmoissa,mutta paikka on ansaittava tovereitten piirissä. Ehkä on joku prosentti johon ei mikään valistus tai esimerkki vaikuta esim. moninkertaiset rattijuopot,vanhat ukot, ensin auto valtiolle toisella kertaa kesämökki. Mutta ymmärtäjiä riittää kuin salakaatajille. Ja hyysääjiä.
- Ei ihan ukki
Kyllä on mummuun yhdyttävä ,naapuripitäjän ammattiveli näkee näitä tiellä liikkuvia pommeja usein ,Ouluun ja Kuusamoon useasti viikossa ajavana näkee, vaikka valvonta moninkertaistuisi, ei se mene sanoma perille kaikille, valitettavasti.
- Hyvät tavat?
Vaikka tekoja ei hyväksy, kunnioittakaa sentään ihmisiä ja heidän omaisiaan!
- tappokoneet paaliin
Sama tauti etelässä Karjaalla -
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062317181759_uu.shtml
- 200km/h, mutta turvavyöt kumminkin käytössä.
Miksi yleiseen liikennöintiin tarkoitetuille autoille ja moottoripyörille sallitaan yli 140km/h rakenteelliset huippunopeudet ?- tämä fakta
siellä missä on nuoria miehiä on aina myös kaahaamista ja humalassa ajoa. yksikään nainen ei halua mitään lälläri-miestä itselleen, vaan täytyy olla ns "kova kundi". se ei onnistu jos ei osoita miehisyyttään.
nyt kävi vain huono onni. olisi voinut tapahtua kenelle tahansa toiselle nuorelle miehelle. uskon että samaan aikaan tien päällä oli ainakin toista kymmentä tuhatta nuorta humalaista miestä.
- Autokouluun kohta
Shellillä juteltiin, että mikä on Kuhmossa nopein auto. Joku väitti, että tää rivistä poistunut Audi olisi ollut nopein. Voisiko joku neuvoa, mikä pitäisi laittaa, joka olisi tosi kova rauta. Olisiko joku neliveto vai turbo.
- Sotkamon jytky
Kannattaa käydä autokoulu Sotkamossa, niin pysyy maantiellä ja hengissä. Kuhmossa ei kunnon raasereita ole, mutta Sotkamo on parkit pullollaan. Sotkamolaiset ovat aitoja automiehiä. Kainuun ainoita itseasiassa. Sotkamossa on siis auto- mutta myös naisasiat paremmassa tolassa, kuin naapurissa.
- ikäisekseen hyvä
Sotkamon jytky kirjoitti:
Kannattaa käydä autokoulu Sotkamossa, niin pysyy maantiellä ja hengissä. Kuhmossa ei kunnon raasereita ole, mutta Sotkamo on parkit pullollaan. Sotkamolaiset ovat aitoja automiehiä. Kainuun ainoita itseasiassa. Sotkamossa on siis auto- mutta myös naisasiat paremmassa tolassa, kuin naapurissa.
Ennen sai myös Hyviä Vaihtoautoja Sotkamon Kuuluisilta Automyyntiliikemiehiltä.hakivat Hesasta tummia autoja Kuhmon pojille jotka osti,jos ei voitto ollut ihan pikavipin luokkaa tuhansia proseja niin monta sataa prosea kuitenkin. Toki laillista liiketoimintaa ei siinä mitään.
- Kuhmon kovin
Laita Subaru Imbreza siinä on turbo ja neliveto. Ei kannata ostaa Suomesta. Ruotsista saa aika hyviä. Iskä käy Saksasta ostamassa mulle, kun saan kortin.
Kyllä lähtee. Toyota Celica ei pärjää.
- levolatutkija
Olikohan tästä tietoa, että oliko kuski humalassa vai pelkkä vauhtiko aiheutti hallinnan menetyksen?
- niin surullista :(
En hyväksy rattijuoppoja, mutta on surullista nämä kaksi nuorta poikaa jotka menettivät henkensä alkoholin ja kovan vauhdin johdosta. Heillä on vanhemmat ja sisaruksia, niin antakaa omaisten surra heitä rauhassa, älkääkä täällä haukkuko poikia ja heidän tekojaan. He eivät näitä teidän ivaavia kommenteja nää, mutta omaiset ja ystävät näkevät. Voimia menehtyneiden omaisille ja läheisille. Koskaan ei tiedä milloin näin voi sattua omalle kohdalle.
- Taivaanisäsuojaameit
Missä tämä alkoholin osuus asiaan on viranomaisten kautta kerrottu?
Ei missään muussa, kun Kuhmolaisten kusipäiden tuomioissa.
Antakaa nuorien poikien omaisille ja läheisille rauha surutyöhön!- kysyjä
200m kyntänyt oliko urheilullinen alusta.luotettava lehtitieto.
- känni on ok
Pahempaahan se olisi selvänä näin hurjastella.
- naurahdin
vertaus ei onnu:kerro toki tosta viritetyllä autolla ajamisesta liikenteessä?
- ...
Ketä ne oli?
- iiiiiiiiiiiiikkkp
Niin, me paremmat ihmiset olemme sohvalla ja ehkä käymme kerran viikossa kaupassa harmaalla corollalla ja ajamme taajamassa 35km/h ihan varmuudeksi, ettei vaan nyt mitään kävisi.
Surullinen juttu kaikesta huolimatta. - ei sääliä tyhmille
1991 - huono vuosikerta.
- ysiykkönen91
älä yleistä
- arghh
eikö näillä oikeesti oo sydäntä v.i.t.t.u.!toivon niin sydämmestä että kaikki nämä jotka täällä ei kunnioita vainajaa,toivon niille niin tuskallisen loppu elämän.
- sellonsoittaja1
uskovaisen saarna_pääset pitkälle itse_ toivohan se on uskovilla_tuleva saarnamies_muistopuhuja?
- Go AWAY!
Te jotka tulette tänne vinkumaan sydämmettömyydestä ja vainajien kunnioituksesta: MENKÄÄ POIS!!! S24:lla ei sympatiaa eikä kunniaa heru tippaakaan, ei vainajille eikä eläville. Viha, halveksunta, ylemmyydentunto ja iva on termejä, jotka kuvaavat kanssakäymistä S24:lla.
- mökkiläiset
siis eikö teillä mitään rajaa oo täs keskustelu pastan kirjoittamisessa.kyllä omaisten pitäs saada tietää miten törkeesti puhutte menehtyneistä pojista.kyllä omaisille sukulaisille ja ystäville, pitää antaa rauha surutyöhön.
otamme osaa suureen suruun,voimia ja jaksamista. - hahha3
vois olla viisain kun sinä lähtisit pois.
- työvoimapula
Onhan Kuhmossa myönteisiäkin asioita nimittäin työpaikkoja kunnon palkoilla Lääkärelle.
- mökkiläiset
sinä et ole vissin menettänyt koskaan lähimmäistä,niin ei sinulta voi vaatia kunnioitusta.huomaa vain tuosta sinun tekstistäsi.kannattaa ottaa ja miettiä vähä mitä kirjoittaa missäkin tilantees.
- mökkiläiset
työvoimapula kirjoitti:
Onhan Kuhmossa myönteisiäkin asioita nimittäin työpaikkoja kunnon palkoilla Lääkärelle.
tuo vastaus ei ole sinulle vai tuolle hahha3lle
- hahha3
Minun vastaus oli tuolle go awaylle.osan otot ;(
- ei näitä kiitos
Turmapaikan nähneenä täytyy todeta, että oudosti oli auto menettänyt hallinnan. Jarrutusjäljet voisivat viitata siihen, että kuski yritti kovassa vauhdissa väistää jotain eläintä - hirveä luultavimmin. Väistö johti ajokin hallinnan karkaamiseen. Toinen vaihtoehto on se, että suoran jälkeen vauhti oli niin kova, että auto karkasi käsistä mutkaan tultaessa. Hirviä ja peuroja kai tossa turmapaikan lähistöllä liikuskelee. Kaipa se tutkijalautakunta parhaansa tekee selvittääkseen turman lopulisen syyn.
- tietäjä
Tyttö ajoi mopolla ojaan, tarkka promillemäärä oli lehtiuutisessa. Kuhmossa kaikki on toisin.
- komsomolskajapravda
tietäjä kirjoitti:
Tyttö ajoi mopolla ojaan, tarkka promillemäärä oli lehtiuutisessa. Kuhmossa kaikki on toisin.
Riippuu lehdestä onko tutkiva journalitzi
- polliisia paikallens
Hirveä? :D Älä naurata. Känniajon loppu oli sellainen kuin hyvin voi odottaa. Tainnut väistää pikku-ukkoja tai tonttuja...
Noilla paskakaahareilla on Kankkusen jalat ja omat kädet.
- niinhän vaikka
Eihän vaan autolla ollut ylinopeutta? Mutta uskotteko että jos tuo ulosajo olisi ollut Hollyvoodissa ei olisi käynyt kuinkaan? Bruce Willis olisi noussut romusta ja puistellut tomuja vaatteistaan sanoen,"näitähän sattuu"! Sitten olisi tullut gangsterita ja ampunut 9-10 lippaallista Bruceen konepistoolilla osumatta kuolettavasti! Bruce olisi jatkanut matkaa seuraavalla autolla jonka hän olisi poliisilta ottanut!
- onjoilkiottaa
Ymmärtääkö teistä oikeasti kukaan, että ette puhuisi samalla tavalla jos kyse olisi teille läheisistä ihmisistä. Todella säälittävää ja epäinhimillistä mennä haukkumaan nuoria poikia jotka ovat KUOLLEET! Tässä se nähdään, että suurimmanosan Kuhmolaisten päässä ei pyöri kuin silmät! Jumalauta, että pistää vihaksi!
- Kepitsa
Millaisia tuntemuksia herättää Kemissä maanantaina sattunut tapaus, jossa rattijuoppo ajoi 12-vuotiaan lapsen päälle ja pakeni paikalta. Vihaa? Kyllä.
Ei minkäänlaista kunnioitusta tai myötätuntoa rattijuoppoa kohtaan.
Kuhmon onnettomuudessa oli ainekset vielä suurempaan katastrofiin, kuin
mitä lopulta kävi. Mitä tuntemuksia herättää? Surua? Myötätuntoa?
Miksi ihmeessä? Miksi vaatia ihmisiltä myötätuntoa tai kunnioitusta tällaisen teon jälkeen? Miksi kunnioitusta vaativat eivät kohdenna omaa vihaansa heihin, jotka surunsa aiheuttivat?
Ihmiset alkavat olla todella täynnä näitä holtittomia, mistään mitään välittäviä kaahaajia, jotka käytöksellään halveksivat muita tiellä liikkujia ja vaarantavat heidän henkensä.
Toivottavasti kaikki täällä kirjoitettu herättää potentiaaliset kännikaahaajat siihen, että tällaisen muistonko he itsestään haluavat jättää raskaiksi jäähyväisiksi läheisilleen. - Tuutuuu
Melkein tekisi mieli sanoa, että toivottavasti pilkka osuu omaan nilkkaan viitaten näihin haukkujiin. Siinä voi kukin miettiä, että miltä tuntuu kun juuri menettänyttä läheistään ruvetaan haukkumaan. Sitähän kun ei koskaan tiedä, koska se omalle kohdalle sattuu. Mutta edes näille haukkijille en toivo, että joutuvat kokemaan mitään tällaista.
Kaikki tekevät virheitä(jopa nämä aivot narikkaan unohtaneet tapaukset) ja tällä kertaa se virhe tuli kalliiksi.
Osanottoni ja voimia omaisille :(- Tapausta en tunne
Kerron vain, jos minä ajan humalassa ja menetän henkeni voi minua vapaasti haukkua, ja halveksia, sillä minä itse olisin antanut aiheen siihen. Syyttömille omaisille tälläinen on raskastaosanottoni heille, ja toivon jaksamista. Omaisia on aivan turha syyllistää, jokainen tekaa ratkaisunsa omassa elämässä.
- Guhmon Gingi
Teuvvvoooo-o-ooo sun Audisi myyyytiin :c)
http://www.youtube.com/watch?v=kXC6uP6494E - Äiti minäkin
Kuka meistä ei tee erehdyksiä, virheitä elämässä. Niin he myös tekivät. Toinen ajoi, toinen istui kyytiin. Ketä syytetään?? Sitä on turha enää syyttää.
Onko se ihmisten spekulointi sitten ihmisten oman pahan olon tuomista ulos..vai toisen ihmisen tahallista haavoittamista?
Molemmilla pojilla on vanhemmat, sisarukset, ystävät..heillä on varmasti tällä hetkellä ihan tarpeeksi paha olla, ilman näitä kirjoituksia. Erehdyksen/virheenkin jälkeen molemmat pojat ovat olleet jollekin tärkeitä, rakkaita kaikesta huolimatta ja se ikävän, tuskan määrää ei me ulkopuoliset voida ymmärtää täysin milloinkaan, ennen kuin vastaava tilanne sattuu omalle kohdalle. Toivottavasti siltä vältytään!
Paljon, paljon voimia molempien poikien perheille, muille läheisille..!!! - ilmoitusvelvollisuus
Jos ja kun tiedettiin poikien ajelevan humalassa, niin miksi kukaan ei tehnyt ilmoitusta poliisille? Ne, jotka tiesivät, ovat yhtä syyllisiä tapahtuneeseen kuin uhritkin ja saavat kantaa syyllisyyttä siitä. Jokaisella tällä palstalla kirjoittaneellakin on velvollisuus ilmoittaa rattijuoposta poliisille. Ja jos ei sitä tee, on myös syypää osaltaan mahdollisiin seurauksiin!
- taakka1
pitääkö kaikelle aina olla syllinewn...
- Sekoomusvaltio
Turha tänne on yli kolmekymppisten kirjoitella ajatuksiaan.
Tälle hipphoppari-huppulippis-lökäpöksy-lastutus-aluvanne-audivolvobemari-tdi-räppäri-kaahari-fb-tw-ikäluokalla kun ei aivokapasiteetti riitä sellaiselle asialle kuin moraali.
Tässä, MINÄ, heti, minulle, lisää, isä-äiti-maksaa, jääkööt vaikka maksamatta, v.....ko se sulle kuuluu ................................. - ......
Voi jumaliste kun sais tietää nuo kirjottajat ni kävisin ovella vähä jututtaa..
- mave 300kg
Millä lihaksilla? LOL! Saisit turpaasi ennen kuin ehtisit suutasi avata,
- Emäntä perukasta
Tervetuloa tänne perukkaan. Tarjoan korvapuusteja ja mansikkamehua. Isäntä lupasi ojentaa isän kädellä. Toivottavast meidän karhukoira ei luule sinua karhuksi. Puraisee persauksesta. Tervetuloa kuitenkin. Voit muutaman tunnin tuurata meiän linnunpelätintä.
- Peäkkönen
Kaikenlaisten " ihmisten " parissa sitä elää, kovaksi on maailma mennyt.
Tiedoksi, että kyllä siperia opettaa ja täydellistä ihmistä ei olekkaan. - ennustan aina oikein
Helle vie helvettiin vielä monen pöljän.
- vajakki1
jumaliste että kehtaatte jauhaa asiasta.
- Rakennusinsinööri
Auto nopeuden ollessa 200kh/t se liikkuu 55,55m/s, näin suurissa nopuksissa auto on varustettava tähän nopeusluokkaan valmistetulla renkailla . . Q 160km/h. R 170km/h. S 180km/h. T 190km/h. H 210km/h. V 240km/h. W 270km/h. ZY 300km/h. ZR >240km/h. . Netistä tilatut kotiovelle toimitetut renkaat a50€KPL eivät taatusti sovellu etes Q luokkaan. Kovassa nopeudessa myös auto on oltava kunnossa ja eritysesti kuljettajan on tiedettävä omat kykynsä ja taitonsa. 200kh nopeudet Suomessa kuuluvat moottoriradoille siellä nuoretkin kuljettajat voivat harjoitella ja samalla todeta itsestään toimiiko itsesuojeluvaisto vai onko siellä umpiluun sisällä korkeintaan "ajokoiran munat"
- Kuhmon kovin
Olemme iskän kanssa testanneet Lentiiran tien ja kännikäkien kaarteen. Toyota Avensiksella sen pystyy ajamaan helposti 180/h ihan Michelin renkailla. Heti kun saan kortin ja Subarun aion ajaa tien jä käki kaarteen yli 200/h. Yöllä tiellä ei liiku kukaan, joten on ihan turvallista. Mopolla ajoin aina yli 100/h alamäissä vielä kovempaa. Se on mukava tie ajaa, kun on uusi pinnoite ja mukavia mutkia ja kaarteita.
- ei ole
Kuhmon kovin kirjoitti:
Olemme iskän kanssa testanneet Lentiiran tien ja kännikäkien kaarteen. Toyota Avensiksella sen pystyy ajamaan helposti 180/h ihan Michelin renkailla. Heti kun saan kortin ja Subarun aion ajaa tien jä käki kaarteen yli 200/h. Yöllä tiellä ei liiku kukaan, joten on ihan turvallista. Mopolla ajoin aina yli 100/h alamäissä vielä kovempaa. Se on mukava tie ajaa, kun on uusi pinnoite ja mukavia mutkia ja kaarteita.
näköjään valvojaa tällä palstalla kun antaa tuollaisia viestejä tulla poistamatta niitä.tai seriffi itekkin kirjottaa.pitäsi tutkia.mutta se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa.
- syllinewn
minä kävin kakalla
- Lapset elämän valopilkut
Rakkaat lapset taivaaseen rauhan levon ansainneet ❤
Nämä juniorit tuntien olivat fiksuja virheistä huolimatta.
Annetaan heille ja omaisille RAUHA. - Emäntä perukasta
Lapset elämän valopilkut kirjoitti:
Rakkaat lapset taivaaseen rauhan levon ansainneet ❤
Nämä juniorit tuntien olivat fiksuja virheistä huolimatta.
Annetaan heille ja omaisille RAUHA.Meidän perheessä perukassa laitetaan Audi miehille omat lintujen pelätin hahmot.
Ajamme usein kyseistä tietä. Vastaantuleva känni Audi ei tunnu mukavalta. - Kulli Olli
Emäntä perukasta kirjoitti:
Meidän perheessä perukassa laitetaan Audi miehille omat lintujen pelätin hahmot.
Ajamme usein kyseistä tietä. Vastaantuleva känni Audi ei tunnu mukavalta.Miltä tuntui, kun järki lähti? Kävikö kipeästi?
- ex-kuhmosta
Tätä palstaa seuranneena, haluaisin mainita seuraavat asiat (anteeksi ruma kielenkäyttöni etukäteen)
Minkä perkeleen takia tällaisten tapahtumien jälkeen pitää tulla itkemään jonnekin perkelee suomi24-sivustolle?
Ja ettekö ole aiemmista viisastuneet että jos te Kuhmon palstalle jotakin tuommoista kirjoitatte, niin vastaukset eivät varmasti ole siitä terävimmästä päästä eikä kovin monelta sympatiaa tahdo herua!
Eli, hei ihmiset.. Tämä on kuhmon palsta, ei täällä kukaan osaa nätisti kirjoittaa vaikka joku olisi henkensä menettänyt.
Kiitos ja anteeksi ja hyvää jatkoa! - Emäntä perukasta
Jyrki Jyrki älä tyrki. Jyrki tee joskus miesten työ. Jyrki Jyrki älä sanojasi syö.
Lyrics by Juice Leskinen - Pyydän että..
Lopettakaa ja antakaa toisille ja omaisille rauhaa sureen suruun.
- Sorry for your lost
Anteeksi mutta en voi ymmärtää näitä kirjoituksia. Kaksi nuorta ihmistä on menehtynyt, omaisilla on suuri suru kuin myös muilla sukulaisilla ja ystävillä. Jokainen tekee virheitä mutta tämä oli sellainen virhe jota ei olisi saanut tapahtua. En tuntenut poikia mutta suren silti. Antakaa omaisille rauha ja lopettakaa tommoinen lapsellinen p****n jauhanta täällä ja muuallakin. Olisi eri ääni kellossa jos tämä sattuisi omalle kohdalle näille jotka täällä hyvinkin pahasti ja rumasti asiaa kommentoivat. Toivottavasti pojilla on nyt hyvä olla ja etenkin omaisille jaksamista suuren surun keskellä :'(
- Emäntä perukasta
Se on niin, että kaverit tulivat sitä tietä, jota mekin kuljemme. Olivat luultavasti väärjällä kaistalla. Onneksi emme olleet matkalla Kuhmoon tai jonnekkin. Olisi saattanut tulla Audi syliin. Emme anna anteeksi kansalaisille, joiden nimi alkaa r:llä, jotka ajelevat miten sattuu. Emme myöskään armahda omiamme jotka vaarantavat meidän elämän. Meidän pitää kasvattaa vielä monta mansikkaa. Ei armoa.
- vajakki1
Asiasta kirjoittelu lopetettu tällä palstalla!!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072765Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212300Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021886- 1141620
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1681335Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2821157- 711024
- 801024
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi233938