Ruotsalainen keksijä

lol en tiiä

Oli kerran ruotsalainen keksijä, joka kehitti auton, joka toimii sekä bensalla, että vaseliinilla. Kun auto oli valmistunut, mies lähti ajamaan toisella paikkakunnalla järjestettyyn keksintökilpailuun päästäkseen osallistumaan siihen. Ajettuaan pidemmän tovin auto alkoi hidastella, kunnes lopulta sammui tienposkeen. Ruotsalainen nousi autosta ja katseli ympärilleen. Lähiseudulla oli pakko olla asukkaita, jotka voisivat kyllä lainata vähän bensaa. Niimpä ruotsalainen lähti kävelemään tienviertä.

Samoihin aikoihin viimeisteli kolmen hengen perhe illallistaan. Syötyään perhe päätyi kiistelemään siitä kenen tiskivuoro oli. Perheen isä sanoi: "Minä en kyllä tiskaa, se on naisten hommia."
"Minä laitoin ruuan. Minä en tiskaa", perheen äiti sanoi.
"Minä tiskasin koko viime viikon tiskit", perheen tytär sanoi.
Lopulta sovittiin, että he kävisivät lattialle alasti makaamaan ja se joka ensimmäiseksi äännähtäisi tai liikahtaisi, joutuisi tiskaamaan.

Siinä vaiheessa, kun perhe oli käynyt kaittiön lattialle pitkälleen, saapui ruotsalainen keksijä juuri samaisen talon ovelle. Hän soitti ovikelloa, mutta kukaan ei vastannut. Soitettuaan useaan kertaan, eikä kukaan tullut avaamaan, ruotsalainen kokeili ovenkahvaa. Talossahan paloivat valot, jonkun siellä oli oltava.
Yllätyksekseen keksijä huomasi oven olevan auki ja hän astui sisään. Kun mitään ei vieläkään kuulunut, ruotsalainen kohautti olkiaan ja alkoi etsiskellä bensakanisteria. Kulkiessaan keittiön oven ohi hän pysähtyi ja jäi tuijottamaan alastonta perhettä. Kun mitään ei vieläkään tapahtunut, ruotsalainen jatkoi etsintöjään. Palattuaan hetken päästä takaisin keittiön ovelle, ruotsalainen katseli hetken kolmikkoa. Perheen tytärhän oli ihan mukavan näköinen, ruotsalainen mietti ja hetken pohdittuaan ryhtyi hommiin. Toiminnan jälkeen ruotsalainen tuli ajatelleeksi, että ehkä autotallissa oli kenistereita ja kävi katsomassa sieltä. Ei mitään.
Keksijä palasi keittiöön ja tarkasti vielä kertaalleen keittiön kaapit. Ei sielläkään mitään. Ruotsalainen pysähtyi katsomaan taas perhettä ja mietti ettei perheen äitikään ollut pahan näköinen. Hoideltuaan puuhansa ruotsalainen suoristautui ja katseli taas ympärilleen. Sitten hän muisti autonsa toisenkin virranlähteen ja totesi ääneen: "Missähän täällä on vaseliinia?"
Siinä vaiheessa perheen isä pomppasi pystyyn karjaisten: "EI SAATANA, MINÄ TISKAAN!"

0

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
        Maailman menoa
        63
        2112
      2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
        Maailman menoa
        5
        1775
      3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
        Sinkut
        233
        1260
      4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
        Ikävä
        71
        940
      5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
        Kaste
        87
        925
      6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
        Tv-sarjat
        20
        842
      7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
        Ikävä
        111
        751
      8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
        Ikävä
        38
        698
      9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
        Ähtäri
        19
        696
      10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
        Sinkut
        93
        679
      Aihe