Ruotsalainen keksijä

lol en tiiä

Oli kerran ruotsalainen keksijä, joka kehitti auton, joka toimii sekä bensalla, että vaseliinilla. Kun auto oli valmistunut, mies lähti ajamaan toisella paikkakunnalla järjestettyyn keksintökilpailuun päästäkseen osallistumaan siihen. Ajettuaan pidemmän tovin auto alkoi hidastella, kunnes lopulta sammui tienposkeen. Ruotsalainen nousi autosta ja katseli ympärilleen. Lähiseudulla oli pakko olla asukkaita, jotka voisivat kyllä lainata vähän bensaa. Niimpä ruotsalainen lähti kävelemään tienviertä.

Samoihin aikoihin viimeisteli kolmen hengen perhe illallistaan. Syötyään perhe päätyi kiistelemään siitä kenen tiskivuoro oli. Perheen isä sanoi: "Minä en kyllä tiskaa, se on naisten hommia."
"Minä laitoin ruuan. Minä en tiskaa", perheen äiti sanoi.
"Minä tiskasin koko viime viikon tiskit", perheen tytär sanoi.
Lopulta sovittiin, että he kävisivät lattialle alasti makaamaan ja se joka ensimmäiseksi äännähtäisi tai liikahtaisi, joutuisi tiskaamaan.

Siinä vaiheessa, kun perhe oli käynyt kaittiön lattialle pitkälleen, saapui ruotsalainen keksijä juuri samaisen talon ovelle. Hän soitti ovikelloa, mutta kukaan ei vastannut. Soitettuaan useaan kertaan, eikä kukaan tullut avaamaan, ruotsalainen kokeili ovenkahvaa. Talossahan paloivat valot, jonkun siellä oli oltava.
Yllätyksekseen keksijä huomasi oven olevan auki ja hän astui sisään. Kun mitään ei vieläkään kuulunut, ruotsalainen kohautti olkiaan ja alkoi etsiskellä bensakanisteria. Kulkiessaan keittiön oven ohi hän pysähtyi ja jäi tuijottamaan alastonta perhettä. Kun mitään ei vieläkään tapahtunut, ruotsalainen jatkoi etsintöjään. Palattuaan hetken päästä takaisin keittiön ovelle, ruotsalainen katseli hetken kolmikkoa. Perheen tytärhän oli ihan mukavan näköinen, ruotsalainen mietti ja hetken pohdittuaan ryhtyi hommiin. Toiminnan jälkeen ruotsalainen tuli ajatelleeksi, että ehkä autotallissa oli kenistereita ja kävi katsomassa sieltä. Ei mitään.
Keksijä palasi keittiöön ja tarkasti vielä kertaalleen keittiön kaapit. Ei sielläkään mitään. Ruotsalainen pysähtyi katsomaan taas perhettä ja mietti ettei perheen äitikään ollut pahan näköinen. Hoideltuaan puuhansa ruotsalainen suoristautui ja katseli taas ympärilleen. Sitten hän muisti autonsa toisenkin virranlähteen ja totesi ääneen: "Missähän täällä on vaseliinia?"
Siinä vaiheessa perheen isä pomppasi pystyyn karjaisten: "EI SAATANA, MINÄ TISKAAN!"

0

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
        Nurmijärvi
        165
        7365
      2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
        Luterilaisuus
        614
        2698
      3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
        Maailman menoa
        50
        2013
      4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
        Ikävä
        114
        1491
      5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
        Ikävä
        90
        1395
      6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
        Ikävä
        61
        1224
      7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
        Tuusniemi
        27
        1169
      8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
        Ikävä
        71
        1157
      9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
        Ikävä
        63
        1133
      10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
        Ikävä
        114
        1071
      Aihe