Kiusaajan Opas

mestarikiusaaja

Tämä on Opas kaikille, jotka haluavat kehittyä kiusaajina ja pilata kiusattunsa elämän niin koulussa kuin sen ulkopuolellakin. Tässä perusvaiheet tullaksesi mahtavaksi kiusaajaksi:
1. Ruokalassa, kun kiusattu hakee näkkileipää tms. nikn kaada sen maito sen ruokaan
2. Tuntejen aikana, vedä sitä takaapäin hiuksista tai kosketa sormella sen selkää. Kun se kääntyy, ole kuin ei mitään
3. Moikkaa uhriasi usein sarkastisesti. Tämä saa uhrin ärsyyntymään.
4. Pyydä se mukaan esim. Pelaamaan korista, mutta kukaan ei sitten syötä sille
Siinä oli perusvaiheet tulla mahtavaksi kiusaajaksi!

9

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko alkuperäinen mestarisikiusaaja, vai jäljittelijä?

      • Taidat olla jäljittelijä, kun kirjoitit nimesikin väärin...


      • piece&love
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Taidat olla jäljittelijä, kun kirjoitit nimesikin väärin...

        Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.


      • Judohaa
        piece&love kirjoitti:

        Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.

        Sinä alhaisen törkeä saasta, joka yrität jäljitellä Suurta mestariani! Olet Suomi24:n pohjasakkaa. Tästä lähtien sinä kuulut Mustalle Listalleni, ja pysyt siellä ikuisesti! Jos tietäisin, missä asut ja kuka olet, selättäisin sinut oitis mestariltani oppimallani lohikäärmeliikkeellä! Sanoppa vaan, missä asut, vai etkö viitti kertoa jännittääkö?


    • Mitä mieltä olisitte, jos ei kommentoitaisi tänne enää. Keskustelu hautautuisi muiden keskustelujen alle, eikä olisi enää täällä häiritsemässä. Eli jos teillä on jotain tähän keskusteluun liittyvää asiaa, kommentoikaa se esim. "pisteeseen".

    • Jätkä11

      Aika luuseria esittää judohaan mestaria...........

      • Ongoo tää genuine

        Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?


      • Va Va Voom
        Ongoo tää genuine kirjoitti:

        Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?

        e kyllä tiiä, tuskin...
        Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
        Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
        Että näin @_@


      • korppi™
        Va Va Voom kirjoitti:

        e kyllä tiiä, tuskin...
        Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
        Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
        Että näin @_@

        hei tän piti hukkuu ja nyt tää on taas ihmisiä häiritsemässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe