armeija?

...?

minkä ikäsenä turkissa mennään armeijaan?

13

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo

21-vuotiaana

• ???

Ootko nyt ihan varma asiast?

• anette

tiiän et kuulostaa tyhmält mut tarviiks niitten olla siel kaljuja...? tai tehdäänkö niiden hiuksille jotain?

• pallo
        ??? kirjoitti:

Ootko nyt ihan varma asiast?

No 21 vuotta on se aika jolloin kaikkien kuuluisi mennä armeijaan, mutta sitä voi venyttää vuosilla aivan kuten Suomessakin. Ja ei miesten tarvitse olla kaljuja Turkin armeijassa, mutta minkäänlaista partaa tai viiksiä ei saa olla.

• anette=...?
        pallo kirjoitti:

No 21 vuotta on se aika jolloin kaikkien kuuluisi mennä armeijaan, mutta sitä voi venyttää vuosilla aivan kuten Suomessakin. Ja ei miesten tarvitse olla kaljuja Turkin armeijassa, mutta minkäänlaista partaa tai viiksiä ei saa olla.

mun kullan kutrit 4-ever ;)

• tuotatuota
        pallo kirjoitti:

oon kysyny asiaa mun yhelt turkkilaiselta kaverilta ja se sano, että armeijaa mennää samoihin aikoihin, kun suomessakii ja yhelle turkissa asuvalle kaverille oli tullu kutsu armeijaa ja se on 19-vee mut en sitte tiedä koska joutuu menemää.

• Emine
        anette kirjoitti:

tiiän et kuulostaa tyhmält mut tarviiks niitten olla siel kaljuja...? tai tehdäänkö niiden hiuksille jotain?

Kalju ei tarvitse olla, mutta lyhyet, siistit houkset niinkuin Suomessakin. Armeijassaoloaikaa on lyhennetty 16 kuukauteen. 16 kk aikana on mahdollista pitää 1 kk loma, mutta palvelusaika kestääkin sitten vastaavasti pitempään. Armeijasta ei muille lomille pääse. Puhelimella voi tietysti soitella ja kirjeitä lähettää. Monet myös maksavat itsensä pois armeijasta. Se vaan ei ole kauhean helppoa.

• Miia
        anette kirjoitti:

Niistä hiuksista sun kannattais olla vähiten huolissas. Mä toivon että sun kultas on jostain isosta kaupungista ja saa käydä armeijan sillä, muuten se ei palaa samana miehenä jos palaa. Täällä armeejassa harjoitellaan sotaa yms, mutta Turkissa se saattaa olla totista totta. Mun kultsilla oli onnea kun selvisi, mutta menetti monta hyvää ystävää.

• Fakta
        Miia kirjoitti:

Niistä hiuksista sun kannattais olla vähiten huolissas. Mä toivon että sun kultas on jostain isosta kaupungista ja saa käydä armeijan sillä, muuten se ei palaa samana miehenä jos palaa. Täällä armeejassa harjoitellaan sotaa yms, mutta Turkissa se saattaa olla totista totta. Mun kultsilla oli onnea kun selvisi, mutta menetti monta hyvää ystävää.

Ei tuo nyt pidä paikkaansa.Länsi osissa asuvat lähtetään itään armeijaan ja itä osissa asuvat länteen jne.Ei ole merkitystä asutko isossa kaupungissa vai pienessä.

• anette
        Miia kirjoitti:

ihan vaan että se "mun kullan kutrit 4-ever" oli sit vitsi, mut kiitti kuitenki!!!

• prigate

ovat sangen veteliä sotilaita. Yksi kurdi vastaa kymmentä turkkilaista. Turkkilaisia sotilaita pidetään naapurivaltioissa vähän niinku neiteinä.

Palvelusaika on pitkä, mutta täyttä tyhjäntoimitusta.

• ei ne

nämä EU:n "rauhanturvaajatkaan" tunnu kovin kummoisisia olevan. Kerran Kyproksella kapakissa 4:jän Irlantilaisen kanssa yhteenottaneen mielipide...

• sas komando

kerroksa viele kumpi napurivaltio se on?onko naisten hamelle kulkeva napurin sotilat?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7850
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4524
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3777
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3138
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2682
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2617
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2316
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2190
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2069
    Aihe