armeija?

...?

minkä ikäsenä turkissa mennään armeijaan?

13

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo

      21-vuotiaana

      • ???

        Ootko nyt ihan varma asiast?


      • anette

        tiiän et kuulostaa tyhmält mut tarviiks niitten olla siel kaljuja...? tai tehdäänkö niiden hiuksille jotain?


      • pallo
        ??? kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma asiast?

        No 21 vuotta on se aika jolloin kaikkien kuuluisi mennä armeijaan, mutta sitä voi venyttää vuosilla aivan kuten Suomessakin. Ja ei miesten tarvitse olla kaljuja Turkin armeijassa, mutta minkäänlaista partaa tai viiksiä ei saa olla.


      • anette=...?
        pallo kirjoitti:

        No 21 vuotta on se aika jolloin kaikkien kuuluisi mennä armeijaan, mutta sitä voi venyttää vuosilla aivan kuten Suomessakin. Ja ei miesten tarvitse olla kaljuja Turkin armeijassa, mutta minkäänlaista partaa tai viiksiä ei saa olla.

        mun kullan kutrit 4-ever ;)


      • tuotatuota
        pallo kirjoitti:

        No 21 vuotta on se aika jolloin kaikkien kuuluisi mennä armeijaan, mutta sitä voi venyttää vuosilla aivan kuten Suomessakin. Ja ei miesten tarvitse olla kaljuja Turkin armeijassa, mutta minkäänlaista partaa tai viiksiä ei saa olla.

        oon kysyny asiaa mun yhelt turkkilaiselta kaverilta ja se sano, että armeijaa mennää samoihin aikoihin, kun suomessakii ja yhelle turkissa asuvalle kaverille oli tullu kutsu armeijaa ja se on 19-vee mut en sitte tiedä koska joutuu menemää.


      • Emine
        anette kirjoitti:

        tiiän et kuulostaa tyhmält mut tarviiks niitten olla siel kaljuja...? tai tehdäänkö niiden hiuksille jotain?

        Kalju ei tarvitse olla, mutta lyhyet, siistit houkset niinkuin Suomessakin. Armeijassaoloaikaa on lyhennetty 16 kuukauteen. 16 kk aikana on mahdollista pitää 1 kk loma, mutta palvelusaika kestääkin sitten vastaavasti pitempään. Armeijasta ei muille lomille pääse. Puhelimella voi tietysti soitella ja kirjeitä lähettää. Monet myös maksavat itsensä pois armeijasta. Se vaan ei ole kauhean helppoa.


      • Miia
        anette kirjoitti:

        tiiän et kuulostaa tyhmält mut tarviiks niitten olla siel kaljuja...? tai tehdäänkö niiden hiuksille jotain?

        Niistä hiuksista sun kannattais olla vähiten huolissas. Mä toivon että sun kultas on jostain isosta kaupungista ja saa käydä armeijan sillä, muuten se ei palaa samana miehenä jos palaa. Täällä armeejassa harjoitellaan sotaa yms, mutta Turkissa se saattaa olla totista totta. Mun kultsilla oli onnea kun selvisi, mutta menetti monta hyvää ystävää.


      • Fakta
        Miia kirjoitti:

        Niistä hiuksista sun kannattais olla vähiten huolissas. Mä toivon että sun kultas on jostain isosta kaupungista ja saa käydä armeijan sillä, muuten se ei palaa samana miehenä jos palaa. Täällä armeejassa harjoitellaan sotaa yms, mutta Turkissa se saattaa olla totista totta. Mun kultsilla oli onnea kun selvisi, mutta menetti monta hyvää ystävää.

        Ei tuo nyt pidä paikkaansa.Länsi osissa asuvat lähtetään itään armeijaan ja itä osissa asuvat länteen jne.Ei ole merkitystä asutko isossa kaupungissa vai pienessä.


      • anette
        Miia kirjoitti:

        Niistä hiuksista sun kannattais olla vähiten huolissas. Mä toivon että sun kultas on jostain isosta kaupungista ja saa käydä armeijan sillä, muuten se ei palaa samana miehenä jos palaa. Täällä armeejassa harjoitellaan sotaa yms, mutta Turkissa se saattaa olla totista totta. Mun kultsilla oli onnea kun selvisi, mutta menetti monta hyvää ystävää.

        ihan vaan että se "mun kullan kutrit 4-ever" oli sit vitsi, mut kiitti kuitenki!!!


    • prigate

      ovat sangen veteliä sotilaita. Yksi kurdi vastaa kymmentä turkkilaista. Turkkilaisia sotilaita pidetään naapurivaltioissa vähän niinku neiteinä.

      Palvelusaika on pitkä, mutta täyttä tyhjäntoimitusta.

      • ei ne

        nämä EU:n "rauhanturvaajatkaan" tunnu kovin kummoisisia olevan. Kerran Kyproksella kapakissa 4:jän Irlantilaisen kanssa yhteenottaneen mielipide...


      • sas komando

        kerroksa viele kumpi napurivaltio se on?onko naisten hamelle kulkeva napurin sotilat?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe