Uusi perhe

*.*

Olen tavannut maailman ihanimman naisen, ja rakastunut korviani myöten. Ongelmani on, kun hän on yh-äiti ja lapsi asuu hänen kanssaan. Haluaisin perustaa hänen kanssaan perheen ja hankkia yhteisiä lapsia, mutta en haluaisi, että hänen aikaisemmasta liitostaan oleva lapsi asuisi meillä. Uskallanko ehdottaa sitä, että lapsi muuttaisi isälleen. Koska tiedän, etten koskaan voisi hyväksyä sitä lasta omaan perheeseeni, koska hän ei ole minun.

Onko samoja tunteita, kokemuksia... Miten ratkaisitte asian... ?

8

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisas

Saat loikkia tiehesi jos edes kehtaat tuollaista ehdottaa! Hyi, sanon minä. Ite en tuollaista miestä huolisi. Jos ei lapsi en minäkään. Näin on, joten viisainta olis sun etsiä lapsetonta seuraa ajoissa.

• yh-isä

Kieltämättä tilanteesi on vaikea, mutta ei ylitsepääsemätön.

Jos tarkasti ajattelet, niin kuinka todennäköistä luulet olevan, että äiti hylkäisi lapsensa sinun vuoksesi?
      Epäilenpä suuresti ettei niin käy.
      Edellinen kommentti antoi siihen jo viitteitä ja pahoin pelkään hänen olevan oikeassa.
      Äiti-lapsi -suhde on monesti rikkomaton, ja tosiaan saa varoa päätänsä edes mennä ehdottamaan lapsen siirtämistä äidin piiristä pois.
      Tilanne vaatii kasvamista.
      Mikäli oikeasti rakastat tätä naista, niin väistämättä opit tykkäämään hänen lapsestaankin.
      Tai ainakin sietämään häntä.
      Lapsi kasvaa ja aika kuluu, ei hän siinä hamaan tulevaisuuteen pyöri äitinsä helmoissa.
      Siirtäkää yhteisen perheen perustamista, tai opetelkaa sietämään toisianne.
      Itse olen yh kahden lapsen kanssa ja seurustelen yh-naisen kanssa, jolla on kaksi lasta.
      Älä luulekaan, että ei olisi ollut ongelmia, vaikka emme yhdessä asukaan.
      Mutta ongelmissa kysytään aikuisten ratkaisukykyä, mikäli halutaan yhdessä naisen kanssa olla.

Hhhmmmmm... mietin, että miten et aikuisena ihmisenä voi sietää rakastamasi naisen lasta...?

• Karo

niin hän olisi edelleen osa teidän perhettä ... Ei äiti voisi katkaista siteet lapseen - ja tuskin edes suotuisi tuohon muuttohommaan.

• miija

Itseäsi rakastat, etkä tuota naista. Lasten äitinä en ikinä hyväksyisi miestä, jolla olisi noin törkeä asennevamma. Lapset eivät ole mitään heittopusseja, joita liikutellaan mahdollisen kumppanin mielialojen mukaan.

• Muija

Mielellään heti seurustelun alkuvaiheessa!
      Tulee sitten sekin asia selväksi naiselle, varaudu kuitenkin heittämään lippalakki ensin nurkan takaa.....

• yh äiti x3

Toivonmukaan paljastat itsesi tuolle naiselle mahdollisimman pian että sekin tietää miten tyhmän miehen se on löytänyt.
      Ja varaudut siihen että nainen näyttää sinulle ovea,sillä mitään muuta sinulle ei kannata edes näyttää.
      Olet penikka ainakin asenteeltasi,ja olen lukenut tosi hyvia vastauksia mitä toiset ovat sinulle kirjoittaneet.
      Minä en vaihtaisi lapsiani yhteenkään mieheen,vaikka tämä mies antaisi minulle kuun taivaalta.
      Onneksi minulla on sellainen miesystävä joka pitää minun lapsistani,ja tulee hyvin heidän kanssaan toimeen,Ja minä pidän kovasti miehen lapsista ja tulen heidän kanssaan myös hyvin toimeen.
      Mutta jos minun pitäisi ratkaista vaihdanko lapsen mieheen,niin koskaan ei tule minun eikä monen muunkaan elämään sellaista miestä että lapsistani luopuisin.
      Onneksi teitä miehiä on niin erinlaisia ja sinä olet kyllä pohjanoteraus miehistä.
      Onneksi suurin osa miehistä on aivan mahtavia ja eivät ajattele tuolla lailla.Huh....tämä kirjoitus ei todellakaan voi olla tosi.

• Anssi

Ehdottaisit siis äidille, että hänen pitäsi luopua lapsestaan? Oletko nyt oikein miettinyt asiaa loppuun?

Ehdota asiaa, niin ongelma varmaan ratkeaa saman tien, eli et ole enään tervetullut.

• johanna

mielessäni kävi jos jonkinlaisia nimitys sanoja joilla olisin halunnut mieltäni kohentaa kun luin viestisi ....
      Jos kerran et halua että lapsi asuu teillä niin samantien voit unohtaa koko muunkin suhteen nykyisesi kanssa .
      Ihmettelen mistä teitä ns.naista rakastavia miehiä löytyy ... ja varsinkin tuollaisina helkutin HIIRINÄ?!?!?!
      perustelen hiiri asian näin... sä et voi sanoa rakastavasi äitiä jos et hyväksy aijempaa lasta ota häntä (lasta )samaan pakettiin äidin kanssa ... olet siis hiiri ja pelkuri mitä pelkäät
      samantien voit alkaa pakata kamppeitasi kun avaat suusi ja piipität ettet halua lasta teille asumaan että äidin pitäisi HYLÄTÄ lapsi isälleen ja ryhtyä viikonloppuäidiksi
      tuskin sinussa niin paljoa on miestä että äiti edes kerrankaan ajattelisi ehdotustasi - lapsi kuuluu samaan pakettiin PISTE ja jos jollakulla ei se ole tajunnassa tai asia ei ole selviö.... niin voi voi voi ......alappa vaan pakkailemaan ja muuta niin kauas kuin pippuri kasvaa oikein vihaksi pistää .... Kasvaisit aikuiseksi hiiri!!!! Katsos meillä kaikilla on menneisyys .... MYÖS sinulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe