Ilman muistikorttia

Minä

Hei,
tämä voi olla nyt vähän tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kaiken varalta. Eli minulla on Canon 650D järjestelmäkamera. Unohdin ottaa muistikortin mukaan, joten olin tosi pettynyt kun en voinutkaan kuvata. Sitten huomasin, että kamera ottaa kuvia, vaikka muistikortti ei olisikaan paikallaan. Miksi näin? Voiko kameralla siis ottaa kuvia ilman muistikorttia? Jos näin on niin miten ihmeessä näitä kuvia voi katsella tai siirtää koneelle?

11

2934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukkaan meni

Kameralla voi säädöistä riippuen ottaa ilman muistikorttia, mutta kuvat ei talletu mihinkään, ellei korttia ole, tai kamera ole kytketty tietokoneeseen, johon kuvat tallettuu.

• Tämän takia tulee aina olla mukana varamuistikortti.

• Huono muistinen

Ikävää,kun sinullekävi noin.
      Minä olen monta kertaa ottanut pari muitikorttia mukaan, mutta kamera oli jäänyt kotiin..
      Onko sinulle käynyt samoin

• WiFi?

WiFi -kameraan tuollaisen kortittomuuden voisi saada onnistumaan (kuvat suoraan nettiin)?

• Onhan niitä kortittomia kameroita. NIkon S01:ssa ei ole olenkaan korttipaikkaa. Akkukin on kiinteä.

• Anonyymi

Voit ottaa kuvia jos on pilvinen päivä ne menevät pilveen ja kun olet kotona niin saatte taas pilvestä kutsumalla pilven luoksesi.

• Anonyymi

Joissain, ainakin videokamerassani ja puhelimissa, on myös sisäinen muisti, joten vähän voi kuvata ilman korttiakin. Ne voi sitten vaikka kopioida sisäisestä muistista muistikortille, tai ladata tietokoneeseen usb johdolla, tai wifin kautta minne vaan.

• Anonyymi

Kiitos tästä vastuksesta

• Anonyymi

Mä tajusin ihan saman kun en ostanut liikkeestä muistikorttia jos haluat teettää kuvat valokuviksi paperille valokuvausliikkeessä niin sitten tarvitset muistikortin siihen laitteeseen

• Anonyymi

Joten nou hätä koska tekoäly pelasti mun huomisen päivän :)

• Anonyymi

Käykö kohtuuhintaiseen (100 - 200€) Time Lapse kameraan erikokoiset muistikortit?
        Kuvien laadulla ei olisi isoa merkitystä, pitkällä kuvausajalla olisi. Vaikka kuva 3 sekunnin välein isoon muistiin ja pitkän ajan kuluessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe