Olen tässä kahden-kolmenviikon kuluttua lähdössä Japaniin kuukaudeksi vaihtoon ja ajattelin viedä kolmelle isäntäperheelleni jokaiselle 20g pussin jossa on erilaisia luonnon yrttejä. Ihan luomukaupasta siis ostettu, tiivistetty ja näin. Voihan sellaisten kanssa lentää? Sama myös suklaaseen. :)
Yrttejä Japaniin?
2
175
Vastaukset
- KaikkeeTietävä
Lentää voinee yrttien kanssa, mutta Japanin tullissa vieraat aineet voivat herättää mielenkiintoa.
Pyri suosimaan pakkauksia, jotka antavat tuotteesta asiallisen kuvan. (Ehjä paketti ensinnäkin!) Englanninkielinen tuoteseloste paketin kyljessä on hyvä (tai esim. netistä tulostettu seloste - ehkä käännät jo etukäteen japaniksi googlen avulla tärkeimpiä avainsanoja.
Japaniin voisi viedä suomalaista kuivattua mustikkaa tai muuta metsämarjaa. Ne ovat tunnettuja ja arvostettuja siellä.
Itse ottaisin selvää etukäteen Postista (Itellasta), millaisia tullisäädöksiä asiaan liittyy.
Viime kädessä Japanin Helsingin-suurlähetystö pystyy auttamaan Teitä.
Suklaata voi viedä huoletta Japaniin lentokoneessa. - joujou4
Sama kävi mielessä jos yrtit vain pussissa missä ei selosteita niin se avataan ja tutkitaan lähes 100% todennäköisyydellä koska muistuttaa epäilyttävästi huumepusseja.
Suklaassa ei pitäisi olla ongelmaa vaikka onkin maitotuote koska säilyy huoneenlämmössä. Muita maitotuotteita tulisi välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....979005Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156837Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.703220- 1812441
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276