En nyt tiiä onko tää oikea palsta kirjottaa tästä jutusta, mutta sain tossa tietää et mulla vois olla sellanen monirakkulamunasarja. Luin lääkärikirjasta kyseisestä sairaudesta ja siellä sanottiin, että yleisesti tämä sairaus aiheuttaa lapsettomuutta!!Mua pelottaa, että mulla on se sairaus. Mä oon aina tykänny pienistä vauvoista ja oon haaveillu, että perustan perheen. Mikä oiskaan niin ihanaa ku omat lapset!?
Onko ketään "kohtalotovereita"?
Ois kiva kuulla kokemuksista!?
monirakkulamunasarja
5
523
Vastaukset
- Yhs
no voi siuu:/ ootko aatellu terveydenhoitajalle menoa?
- jonxu
Mä oon käyny terkkarilla mut se ei auta..Pitäs tilata aika yksityiselle gynegologille..Se sit tekis tarkemmat tutkimukset.Jossain välissä sinne on mentävä :(
Mutta kiitos sulle!!
- Ihsoy
Ikava kuulla tallaisesta.
Itseani varsinkin pienena vahanvalia pelotti lapsettomuus, varsinkin kun olen perheen perustamista aina pitanyt tarkeana asiana.
Toivotaan vaan etta talla kertaa sairaus ei lapsettomuutta aiheuttaisi... muuta en tieda voiko tehda ilman laakarin apua, jonne sinun pitaa heti menna ottamaan selville voiko mitenkaan suurentaa mahdollisuutta etta voi saada lapsia sairaudesta huolimatta.- jonxu
Kiitokset sinulle!
Oon ajatellu tässä lähiaikoina mennä ottamaan selvyyden asioista niin ei tarvii elää epävarmuudessa!
Sitä tulee ajateltua kaikenlaista kun ei tiedä..
- tyttönen
no mul on sellasii kokemuksii etten voi saada lapsia enää kun joskus nuorempana menin laittamaan itseltäni raskauden kesken ja mun kohtu vaurioitu pysyvästi... nyt nään unia siitä et millast ois olla äiti jne. toivon sun parasta en nimittäin tiiä itekkää mitään niin ihanaa kun oma laps...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494