Oikeesti
meikä sekoaa
7
72
Vastaukset
Miks sekoot? :D
- ilkeää naurua
Maailmarauhan takia vaikka
- ErNuGirl4ever
Mä oon jo seonnu... Pääkin on vitun kipee mm. Siitä että yrittää saaha täällä jostain tolkkua.... 3x sattuuuu...
- ilkeää naurua
Sitä tässä itekki yrittää, saaha selkoa
- ErNuGirl4ever
ilkeää naurua kirjoitti:
Sitä tässä itekki yrittää, saaha selkoa
Suolisto24 on niin randomi et aivot ylikuumenee selon saamisen yrittämisestä. (voiko sitä monimutkaisemmin sanoa?-.-)
No sulla on sentään jalot tarkoitukset sekoamiselle... Mä vaan oon selvästikki päättäny antaa aivojen sulaa, ku oon tääl^^
Sekoa vaan. Rupea vaikka maaniseksi. Silloin aivot käyvät ylikierroksilla, joten saat ehkä näistä keskusteluistakin jotain selvää. silloin kaikki on hauskaa.
- ilkeää naurua
Pistän ton korvan taa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368