Ootteko te jätkät oikeesti ihan pöpejä??? Kun mie vaan haluisin tietää miks teette tällasta..: Me oltiin koulun kanssa uimassa... Kun tultiin pois uimasta mun viereiseen pukukoppiin meni yks jätkä... Yhtäkkiä kun katoin puolinakuna peiliin niin hokasin että siellä näkyy kyllä jonku muunki pää ja se jätkä viereisestä kopista oli noussut kai penkille ja katto sieltä katon rajasta... Tosi hauskaa....... Niin että miks teette tällasta?
Miks???
5
337
Vastaukset
- Mie edelleen..
Ja sitten heti kun mä katoin siihen päin niin se katos näkyvistä.... Ja mä huusin sille jotain että oli ihan pakko ja se vaan sano että niin oliki..........
- muiju
Olisit tunkeutunut hänen koppiin ja läymäytäisit häntä. Mä en ainakan kestäis tommost, menis hermot
- Kundi
Joidenkin (lähinnä teini-ikästen) jätkien mieles ei nyt välttämät oo mitään muuta kun pillu. Millä luokalla/koulussa sit oot? Sitä jätkää varmaan kiinnosti nähä et mitä siel uimapuvun alta löytyy. x) Yksinkertasta eikö? :p
- Phobos
Noh, osa meistä (olen siis miespuoleinen) on lievästi sanottuna sikoja. Mutta ole onnellinen että ei kaikki. Osalle meistä ei tule mieleenkään tuollaiset temput. En ymmärrä että miksei porukka voi vaikka netistä kattoa kuvia jos pelkkä paljas pinta kiinnostaa...?
Osa meistä kaipaa jotain muuta kuin pelkästään paljasta pintaa ja seksiä... Osalle tärkeämpää on se läheisyys ja muu... Mutta hieman offtopic =)
Ehkä hieman yleistetty toi sun juttus. Ei olla kaikki sellasii... Mutta tunnen kyllä sua kohtaan myötätuntoo, aika vittumainen teko.- poika16v.
phobos olet niin oikeassa! valitettavasti osa meistä miehistä on suoranaisia sikoja,häpeän heitä.kyllä sietäis se tirkistelijä saada kaulimesta otsaan!! pikkupervo.mäki oon huomannu et monil on mieles vaa se *****.kuten yhel kaveril,aina ku käyn tyttöni luona tämä soittaa "no saitko?? pääsitkö puristelemaan?"" jne. en tietty kerro mitää,sanon vaa "ei kuulu sulle" joo taas mä aloin puhuu jostai ihan muustaku mistä piti :| no mut älkää naiset yleistäkö kaikkia miehiä sioiksi,on meitä mukavia herrasmiehiäkin vielä :) mutta valitkaa ihmeessä harkiten miehenne,ettette saa sellasta *****n metsästäjää!! hyvät jatkot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593