Kun tuntee itsensä unohdetuksi...

Masentunut

Olen odottanut että kultani soittaisi ja kertoisi tulevansa käymään luonani. Olen odottanut joka päivä että hän soittaisi ja pyytäisi ehkä tulemaan hänen luokseen, tai pyytäisi minut jonnekkin mukaansa. Mutta nyt on vain kamala masennus, sillä minusta tuntuu, että se olen minä, joka pyydän aina häntä jonnekkin. Ikäänkuin se olisin minä joka pitää tätä suhdettä "terveenä". Ikäänkuin hän odottaisi, että minä soitan ja pyydän jälleen.

Miten on, pyydänkö yhä uudelleen, vai odotanko kylmästi, että hän viimein "herää" ja ottaa minuun yhteyttä? Kertokaahan...

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxv

sama juttu...aina mä soitan tai kyselen että mennääks johonkin. On kans alkanu ehkä vähän mietityttää tommonen et onko se oikeesti kiinnostunu vai eikö se vaan saa aikaseks soittaa. Voisin mä johonki muuhunki käyttää aikaani ku siihen et venaa että se joskus tekisi jotai...

• koo

teini-iässä samanlaisia ongelmia...itseasiassa useammankin jätkän kanssa. Voin siis sanoa ihan kokemuksesta, että se on yleensä vain poikien ajatelemattomuutta. He ovat tottuneet siihen että me tytöt otamme yhteyttä silloin kun haluamme nähdä. mä ainakin olin semmonen drama queen, että usein paukautin pojalle, että ei sitten seurustella, jos et kerran voi koskaan soitella. (en tietenkään erota halunnut, mutta tämä sai pojat usein pyytelemään anteeksi ja lupaamaan että soittelee, kunhan ei vaan erota.) Kieroutta tytöt peliin. Pojat on aika helppo kouluttaa.

Jos poika kuitenkin sanoo, että erotaan sitten, tiedättepä ainakin ettei poika ollut kanssasi tosissaan ja pääsit samalla siitäkin hörhöstä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe