Löytyi rasiallinen Lottalittles pikkuelukoita, 7 erilaista sarjaa. Muuten kaikki osat tallessa paitsi paperit missä nimet (löytyy netistä) ja yhdessä on koira kadonnut ja tilalle tullut joku marsu?? :D En tiedä onko aina ollut, joku pakkausvirhe tai jotain, eipä sitä pikkutyttönä ole varmaan sen kummemmin huomannut :)
Huutonetissä ei ollut ainakaan näitä myynnissä, ostaako kukaan tälläsiä vai meneekö kaatopaikkakuormaan?
Lotta Littles pikkueläimet
8
1214
Vastaukset
- Täälläkin niitä
Hmm,minkälaista sarjaa?
Itselläni on niitä harmaita koiria 3kpl,pinkkejä puudeleita 6kpl ja dalmatialaisia 4kpl sekä niitä hamstereita(vaaleita) kolme pientä,yksi iso ja kolme kissaa.
Osa on hävinnyt ilmeisesti(?) - myyntiinkö
2 hevosta (vaalean- ja keskiruskeat), 4 koiraa (mäyräkoira, puudeli, harmaat ja beessit koirat) ja kissat (harmaat)
Noita kaikkia siis 8 kappaletta (eli kaikki) ja ne telineet (kärryt, puu, sänky jne.)- lotta littles
Ostin tänään kirpparilta noita ja tyttö tykkäs! Jos jollain on myytävänä niin täällä ois kiinnostusta! :-)
- myyntiinkö
lotta littles kirjoitti:
Ostin tänään kirpparilta noita ja tyttö tykkäs! Jos jollain on myytävänä niin täällä ois kiinnostusta! :-)
Mulla on edelleen :)
- kiinnostaa2
onko vielä tallessa/myynnissä?
- nobodyimportant
onko vielä myynnissä??
- Laydy89
Myynnissä ois iso kasa pikkueläimiä n 70 kpl
- Anonyymi
Hei. Onko vielä? 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996