Mikä on teidän lempparijätski? Mun on varmaan minttusuklaa tai mansikka :3 Tekee mieli!!! Jätskiä siis :'D
Lempijäätelö?
19
286
Vastaukset
Mun oma on bananasplit
- ErNuGirl4ever
Suklaa~toffee ja suklaa~nougat, sekä kinuski... Ja jotkut hedelmäjäätelöt... Tyyliin mango^^
Äääh nyt mäki haluun jätskiä! Kiitti vaan joohee :D Kaikki! (lakritsi)
Minttu tai suklaa
- piece&love
Minttusuklaa, mansikka ja joku triojätski^^.. Aaaaw..
- Peace★
piece&love kirjoitti:
Minttusuklaa, mansikka ja joku triojätski^^.. Aaaaw..
Joku minttusuklaa, suklaa & toffee:)...
Nyt tekee mieli jäätelöö..
- mufasa333e
vaniljaeskimo
- ilkeää naurua
Vissii minttu
- Chocolate lover
Suklaa
- unblocka
Minttu #1
- Gloyd Orangeboar
Toffee, Päärynä ja Banaanijäätelöt ja Supertiikeri
- Nukkapallero
mohahaa, jättis kaktus :D eli kai päärynä .. ja minttu ja suklaa ja mansikka.. :P
- rommirusinatötterö
Rommirusina!!!! NaMskisNaM♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :-D:-):-D:-D :-D :-D :-D ;-);-)
- qwertyuiopdgsdfghjkl
lakritsi ja paskin on suklaa
- laizalove
Minttusuklaa, mango, nougat, daim :3
- uneton.
minttu, mango, nougat tai mango-meloni :)
- Naavapolku lainan
3 kaverin jäätelö, maku mansikka-vanilja. Aivan uskomattoman hyvää. Suosittelen. Saa tosin vain pääkaupunkiseudun k-supermarketeista ja Stockmannilta.
- hihihaa
Naavapolku lainan kirjoitti:
3 kaverin jäätelö, maku mansikka-vanilja. Aivan uskomattoman hyvää. Suosittelen. Saa tosin vain pääkaupunkiseudun k-supermarketeista ja Stockmannilta.
Salmiakkijäätelö uhhhh njams
- CatGirl:3
Päärynä ja mansikka on ihania:3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644