Mikä on teidän lempparijätski? Mun on varmaan minttusuklaa tai mansikka :3 Tekee mieli!!! Jätskiä siis :'D
Lempijäätelö?
19
242
Vastaukset
Mun oma on bananasplit
- ErNuGirl4ever
Suklaa~toffee ja suklaa~nougat, sekä kinuski... Ja jotkut hedelmäjäätelöt... Tyyliin mango^^
Äääh nyt mäki haluun jätskiä! Kiitti vaan joohee :D Kaikki! (lakritsi)
Minttu tai suklaa
- piece&love
Minttusuklaa, mansikka ja joku triojätski^^.. Aaaaw..
- Peace★
piece&love kirjoitti:
Minttusuklaa, mansikka ja joku triojätski^^.. Aaaaw..
Joku minttusuklaa, suklaa & toffee:)...
Nyt tekee mieli jäätelöö..
- mufasa333e
vaniljaeskimo
- ilkeää naurua
Vissii minttu
- Chocolate lover
Suklaa
- unblocka
Minttu #1
- Gloyd Orangeboar
Toffee, Päärynä ja Banaanijäätelöt ja Supertiikeri
- Nukkapallero
mohahaa, jättis kaktus :D eli kai päärynä .. ja minttu ja suklaa ja mansikka.. :P
- rommirusinatötterö
Rommirusina!!!! NaMskisNaM♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :-D:-):-D:-D :-D :-D :-D ;-);-)
- qwertyuiopdgsdfghjkl
lakritsi ja paskin on suklaa
- laizalove
Minttusuklaa, mango, nougat, daim :3
- uneton.
minttu, mango, nougat tai mango-meloni :)
- Naavapolku lainan
3 kaverin jäätelö, maku mansikka-vanilja. Aivan uskomattoman hyvää. Suosittelen. Saa tosin vain pääkaupunkiseudun k-supermarketeista ja Stockmannilta.
- hihihaa
Naavapolku lainan kirjoitti:
3 kaverin jäätelö, maku mansikka-vanilja. Aivan uskomattoman hyvää. Suosittelen. Saa tosin vain pääkaupunkiseudun k-supermarketeista ja Stockmannilta.
Salmiakkijäätelö uhhhh njams
- CatGirl:3
Päärynä ja mansikka on ihania:3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491314- 1601125
- 611007
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli185812Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698