Mä en ymmärrä, miksi kaikki nuoret miehet haluavat vanhoja akkoja n.40-50 vuotiaita. Seksin takiako vain? Sitten kun nuori nainen haluaa vanhempaa miestä, niin se on kaikkien mielestä ihan kamalaa( kokemuksia on), mutta vanhat akat ne vaan saa seurustella vaikka 18-vuotiaiden kanssa jos niin haluaa. Vitun perverssiä ja sairasta. On vähän kääntynyt tämä homma toisinpäin.Jos mä olisin nuori mies, niin en mä iskisi 20 vuotta vanhempaa naista. Surullista!
KERTOKAA!
19
2918
Vastaukset
- vanha akka
Että et saa iskettyä itsellesi ikäistäsi seuraa.
- nainen 44 v.
Missäs sellasii miehii on? Tänne vaan! Mä oon ihan kyllästynyt kun mun ympärillä ei pyöri kuin eläkeukkoja, vaihtelu vois virkistää))
- mies 29 v
Missäs naiset on ?
Miks mä en törmää teihin? - mies35
Täällä olisi yksi35v mies haluaa vanhempaa naista
- AIKUINEN NAINEN
Nuoret naiset ei tee muuta kui kulkee tussu soikeana baanalla itseään tyrkyttämässä. Ne on varsinaisia käveleviä taudinkantajia. Katso tilastoja, minkä ikäiset niitä tauteja levittelee...Ne käy käsiksi suoraan vehkeeseen ja ovat muutenkin ällöttävän suorasukaisia. Kypsemmissä naisissa on SITÄ JOTAIN mitä raakileissa ei vielä ole. Se on sitä ajan tuomaa karismaa jota keski-ikäisistä miehistäkin haetaan.
- Zäp
Ai sitä sanotaan nykyään "ajan tuomaksi karismaksi". Ennen se tunnettiin nimellä selluliitti.
Vaan eläköön mustavalkoajattelu ja perusteettomat yleistykset! - Zäp=päz
Zäp kirjoitti:
Ai sitä sanotaan nykyään "ajan tuomaksi karismaksi". Ennen se tunnettiin nimellä selluliitti.
Vaan eläköön mustavalkoajattelu ja perusteettomat yleistykset!Eihän nyt herranjestas ikä tuo selluliittiä, katopas vähän tarkempaan ihan nuoria ja hoikkia tyttöjä, sitä sellua löytyy myös heiltä, ei sillä iän kanssa ole mitään tekemistä. Se on ikävää ettei se tule miehille, jos tulisi niin saattaisi asia olla helpommin ymmärretty.
- 40-50v
Kyllä se vaan on niin että kaikkein parhaita nussimaan ovat 40-50v naiset ne osaa sen kunnolla.
- 40+
Olen kysynyt tätä asiaa niiltä nuorilta kolleilta ja vastaus on, että heidän ikäisensä likat on pirun lapsellisia. Ne eivät osaa edes keskustella. Tämä kollien haku ei ole pelkästään seksiä vaan myös sitä järkevää jutustelua. Henk.kohtaisesti en nuorempaa kollia ottaisi. Vanhassa vara parempi!
- nature boy
No, se on niin kuin laulussa sanotaan: 1)"aikuinen nainen tuntee arvon rakkauden"2)"en enää eksy maailman tuuliin"3)"kun aika vaikeudet tiellemme tuo, onnesta me teemme suojaavan muurin" 4) "voimaa tää rakkaus suo...onnemme kestää, minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun" 5)"en vapauttas tahdo riistää, tahdo en itsenäisyyttäsi kiistää" &)"onnestani taistelen enkä pelkää" 7)"selkääni käännä mä en, onnestani taistelen enkä pelkää" 8)"tuulilta suojaan sinut vien, jos viedä saan" jne.- No joo, joka kohtaan löytyy pitkät syvälliset perustelut aikuisen naisen rakkauden kokeneena. Naisia on tietenkin monenlaisia - on niitä, jotka eivät koskaan kasva henkisesti 40 vuoden herkulliseen ikään. Nuoret naiset on niin narsistisia ja epävarmoja ja huonoja keskustelijoita - omaan napaan (tai naamaan / selluliitteihin / vaatteisiin tms.) tuijottajia, jotka ei vaan jaksa kiinnostaa edes tai varsinkaan sitä yhtä yötäkään - enää. Kypsä nainen on aina hauskempi, rohkeampi, älykkäämpi, reilumpi, kokeneempi = hyviä stooreja ja taustoja asioille. Puhun nyt tollasesta 10-20 vuoden ikäerosta (oon itse 30). - Jos SÄ olisit terve, älykäs, hauska, elämännälkäinen, viriili, jotain kokenutkin nuori mies, et taatusti iskisi muita kuin 10-20 v. vanhempia naisia!
- Ludmila
Hei sinä nature boy. Kävisitkö sanomassa tuon saman 50 palstalla. Siellä miehet etsivät 30v. naista. Ne ovat kuulema parasta mitä mies voi toivoa.
- don
Ludmila kirjoitti:
Hei sinä nature boy. Kävisitkö sanomassa tuon saman 50 palstalla. Siellä miehet etsivät 30v. naista. Ne ovat kuulema parasta mitä mies voi toivoa.
Mikä hätä sulla siitä on?
- Mari
Saatanan idiootit! On kyllä sairasta porukkaa liikkellä, ei voi muuta sanoa! No jatkakaa sitä vanhuksien nussimista, niin hyvää tulee. Kiitos, että onistuitte pilaamaan päiväni totaalisesti. Vittu, että mä voisin tappaa jonkun !
- fred
myös mun mielestä nää "miehet" on "äitejään naivia" oidipusnössöjä
- nainen 45
fred kirjoitti:
myös mun mielestä nää "miehet" on "äitejään naivia" oidipusnössöjä
Olipa taas fantastinen yö 18 v nuoremman iki-ihanan rakastajani kanssa! Sellaista potenssia ja tunteen lämpöä että!
Oli ikä mikä tahansa rakastavaisilla, toivon teille kaikille samaa mitä saan itse kokea!
- ukkeli
kun nuoret neidot on helvetin tyhmiä!
pitää esittää kaikkea mitä ei ole, 40 naiset
ei esitä mitään, ne on mitä on . se on parasta ,
kiitos teille kaikki sexyt aikuiset naiset ;) - Juniperus
Tietysti siksi, että nuorelle miehelle vanhempi nainen on paras mahdollinen opettaja. Nainen on kyvykkäin nelikymppisenä, mies kaksvitosena. Nuorelle naiselle taas vanhempi mies on parempi: osaava, hellä, malttava, arvostava eikä niin vaativa.
Eri asia sitten on, kannattaako suhteesta suunnitella pitkäkestoista. Ikä tekee tehtävänsä, ja viisitoista vuotta vanhempi puoliso käy väistämättä vanhaksi jossain vaiheessa - noin keskimäärin. - Vesa Luoto
Hei Tyttö!
Meitä on moneen junaan, jotkut
kaipaa äitiään. Jotkut on liian
vanhoja isäksi, ja me muut emme
osaa kuin valittaa. Mutta elämä on
lyhyt niin miksi jäädä miettimaan
Kait sieltä muitakin löytyy?
Vesa Enkeli.- nainen 44 v,
Kyllä löytyy jos osaa oikeasta paikasta etsiä. Mut marinat kannattaa jättää ja lähteä ihan uusille urille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415