Että oon tyttö
tiesittehän?
24
59
Vastaukset
- joohee
En :D:D
- joohee
Mä olen sitte poika ja 97 jos joku miettii :D
En oo miettinyt asiaa.. Mutt nyt ei ees tarvii miettii xD
Tiesin.
- ilkeää naurua
Mun ei tarvi vastata tähä
- ilkeää naurua
jokutyyppi19 kirjoitti:
Vastasit silti. :P
Meinasin et atrytone tietää mun tiennee jo
ilkeää naurua kirjoitti:
Meinasin et atrytone tietää mun tiennee jo
Tiedän sun tietävän :)
Jokutyyppi, kumpi oot?- ilkeää naurua
atrytone kirjoitti:
Oletin vain
Mie tiesi et sie oot poika, sun kirjotystyylistä
ilkeää naurua kirjoitti:
Mie tiesi et sie oot poika, sun kirjotystyylistä
Ja mie tiesin siit, ku sun perustiedois lukee, et sie oot poika(:
Kettu98 oli taas järkevä ja osasi katsoa profiilista, toisin kuin muut. Ja miten kirjoitustyylistäni huomaa sukupuolen?
- ilkeää naurua
No ku sie kirjotat niinku pojjat täälä ylleensä kirjottavat
- ilkeää naurua
ilkeää naurua kirjoitti:
No ku sie kirjotat niinku pojjat täälä ylleensä kirjottavat
Ja pojilla ny sattuu aina olemaa joku ton tyyline niminerkki
- ErNuGirl4ever
atrytone kirjoitti:
Puhelimella ei nää profiileja
Niimpä ei nää (se Vituttaa vähän väliä)... Mutta kyl mä silti arvasin sun olevan kundi. Eikös Piece tai joku kysyny sulta sitä joskus?
Mä oon tyttö (~no eiku mies¡¡¡¡ )
Syntyny -98 ja 15w, jos joku ei muista (toisaalta ketään ei kiinnosta) - ErNuGirl4ever
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Niimpä ei nää (se Vituttaa vähän väliä)... Mutta kyl mä silti arvasin sun olevan kundi. Eikös Piece tai joku kysyny sulta sitä joskus?
Mä oon tyttö (~no eiku mies¡¡¡¡ )
Syntyny -98 ja 15w, jos joku ei muista (toisaalta ketään ei kiinnosta)Ja tiesin et atrytone on tyttö... En tosin tienny kuin wanha :3
- Unblocka
Yllätyin
- Eteläntyttö00
Ei varmaan mun nimestä osaa kukaan päätellä kumpi oon? xdd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711440Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211414Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731049Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1581015Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1011008En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9892- 73872