Että oon tyttö
tiesittehän?
24
96
Vastaukset
- joohee
En :D:D
- joohee
Mä olen sitte poika ja 97 jos joku miettii :D
En oo miettinyt asiaa.. Mutt nyt ei ees tarvii miettii xD
Tiesin.
- ilkeää naurua
Mun ei tarvi vastata tähä
- ilkeää naurua
jokutyyppi19 kirjoitti:
Vastasit silti. :P
Meinasin et atrytone tietää mun tiennee jo
ilkeää naurua kirjoitti:
Meinasin et atrytone tietää mun tiennee jo
Tiedän sun tietävän :)
Jokutyyppi, kumpi oot?- ilkeää naurua
atrytone kirjoitti:
Oletin vain
Mie tiesi et sie oot poika, sun kirjotystyylistä
ilkeää naurua kirjoitti:
Mie tiesi et sie oot poika, sun kirjotystyylistä
Ja mie tiesin siit, ku sun perustiedois lukee, et sie oot poika(:
Kettu98 oli taas järkevä ja osasi katsoa profiilista, toisin kuin muut. Ja miten kirjoitustyylistäni huomaa sukupuolen?
- ilkeää naurua
No ku sie kirjotat niinku pojjat täälä ylleensä kirjottavat
- ilkeää naurua
ilkeää naurua kirjoitti:
No ku sie kirjotat niinku pojjat täälä ylleensä kirjottavat
Ja pojilla ny sattuu aina olemaa joku ton tyyline niminerkki
- ErNuGirl4ever
atrytone kirjoitti:
Puhelimella ei nää profiileja
Niimpä ei nää (se Vituttaa vähän väliä)... Mutta kyl mä silti arvasin sun olevan kundi. Eikös Piece tai joku kysyny sulta sitä joskus?
Mä oon tyttö (~no eiku mies¡¡¡¡ )
Syntyny -98 ja 15w, jos joku ei muista (toisaalta ketään ei kiinnosta) - ErNuGirl4ever
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Niimpä ei nää (se Vituttaa vähän väliä)... Mutta kyl mä silti arvasin sun olevan kundi. Eikös Piece tai joku kysyny sulta sitä joskus?
Mä oon tyttö (~no eiku mies¡¡¡¡ )
Syntyny -98 ja 15w, jos joku ei muista (toisaalta ketään ei kiinnosta)Ja tiesin et atrytone on tyttö... En tosin tienny kuin wanha :3
- Unblocka
Yllätyin
- Eteläntyttö00
Ei varmaan mun nimestä osaa kukaan päätellä kumpi oon? xdd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384