laittakaa paljon hyviä biisejä!

musicgirl2

joo, oon lähdös junamatkalle, 8 tuntia istumista :D

joten musiikkii latailin, oon jo kaikki nrj top biisit laittanu että ei sellasia ehdotuksia mutta siis kuuntelen kaikenlaista, hevikin menee:)

eli pls, auttakaa mua ja saa laittaa mitä vaan mut ollaan ihmisiks ja oikeesti hyviä biisei eikä mitään ebintroll,remix. juttui

ei muuta, kiitos! :)

10

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cradle of filth: Nymphetamine, Lilith immaculate ja Hallowed be thy name
      YUP: Normaalien maihinnousu, Meitä odotetaan mullan alla, Alla jalavapuun, Kuolematon ja Matkakirjeitä maahan
      Nightwish: Escapist, 10th man down, White night fantasy, getshemane ja Amaranth
      Happoradio: Palaset, Häävalssi mollissa, Pumppu, Ottaisitko silti minut, Älä huuda ja Kaupunki täynnä ihmisiä
      Tehosekoitin: Pakko päästä pois, Kaikki on mahdollista, Asfaltti polttaa ja Kaikki nuoret tyypit
      Yona: Pilvet liikkuu minä en, Kellon alla, Kaleidoskooppi, Toisen oma, Sumua vaan ja Tanhu
      Led zeppelin: Kashmir, Nobody's fault but me ja All of my love
      CMX: Kivinen kirja, Ruoste, Melankolia, Kauneus pettää ja Sateenkaaren pää

      Siinä oli muutama.

    • Juotsenlaulu (Yö)
      City boy (Donkeyboy)
      I wanna go (Britney Spears)
      I like it (Enrique Iglesias)
      Mitä tänne jää (Cheek)
      Can you hear me (Enrique Iglesias)
      Whatya want from me (Adam Lambert)
      Better than I know myself (Adam Lambert)
      Hyökyaalto (Antti Tuisku)
      Tyhjä huone (Antti Tuisku)
      First kiss (Isac Elliot)
      New way home (Isac Elliot)
      Let's lie (Isac Elliot)
      Juuret (Antti Tuisku)
      Onnenpäivä (JannikaB)
      Be right there (MattyB)
      Call me maybe (Carly Rae Jepsen)
      Can't fight the moonlight (LeAnn Rimes)
      Dance again (Jennifer Lopez ft. Pitbull)
      Girlfriend (Avril Lavigne)
      Huuda! (Haloo Helsinki)
      Rusketusraidat (PMMP)
      I cry (Flo Rida)
      Imatrankoski (Pariisin kevät)
      Kirje (Janne Hurme)
      Luupilla mun korvissa (Robin)
      Mikä kesä? (Valvomo)
      Minne vaan (Tiktak)
      My heart will go on (Celine Dion)
      Nemo (Nightwish)
      October (The Rasmus)
      Outta my head (Diandra)
      Pause (Pitbull)
      Party Rock anthem (LMFAO)
      Pomppufiilis (Munamies)
      Save the world (Swedish house mafia)
      Sleeping sun (Nightwish)
      Sokka irti (Cheek)
      Sunday (Hurts)
      Syytön (Nylon Beat)
      Valokuvia (Mamba)
      Vanha sydän (Erin)
      Vanha nainen hunningolla (Erin)

      Tossa muutama, mikä tuli mielee(:

    • musicgirl2

      aww kiitos molemmille!! :)

      • yuppari

        Yup Boys is gays - Yup


    • memphis mies

      Jos memphis menee dj kridlokk, eevil stöö, lommo. :)

    • lepardee98

      MattyB

      • mㅁi

        kraddy - android porn


      • Miekin tykkään MattyB:stä


    • 13v 1Dfani:*

      No siis kaikki One Directionin biisit on ihania:)

    • Kyllääh27

      Mikael Gabriel - Sä olit oikees
      Mikael Gabriel - Yksipuolista rakkautta
      Justin Bieber - As Long as You love me
      Maroon 5 - Payphone
      (dn tiedä laulajaa?)- How To Be a heartbreaker
      Siinä ny jotain mun mielestä hyviä.
      Tää on toisaalta vähän tyhmää kun kysyt tollasta, koska kaikilla on oma mielipide ja jotkut tykkää erilaisesta musiikista kuin sä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe