joo, oon lähdös junamatkalle, 8 tuntia istumista :D
joten musiikkii latailin, oon jo kaikki nrj top biisit laittanu että ei sellasia ehdotuksia mutta siis kuuntelen kaikenlaista, hevikin menee:)
eli pls, auttakaa mua ja saa laittaa mitä vaan mut ollaan ihmisiks ja oikeesti hyviä biisei eikä mitään ebintroll,remix. juttui
ei muuta, kiitos! :)
laittakaa paljon hyviä biisejä!
10
139
Vastaukset
Cradle of filth: Nymphetamine, Lilith immaculate ja Hallowed be thy name
YUP: Normaalien maihinnousu, Meitä odotetaan mullan alla, Alla jalavapuun, Kuolematon ja Matkakirjeitä maahan
Nightwish: Escapist, 10th man down, White night fantasy, getshemane ja Amaranth
Happoradio: Palaset, Häävalssi mollissa, Pumppu, Ottaisitko silti minut, Älä huuda ja Kaupunki täynnä ihmisiä
Tehosekoitin: Pakko päästä pois, Kaikki on mahdollista, Asfaltti polttaa ja Kaikki nuoret tyypit
Yona: Pilvet liikkuu minä en, Kellon alla, Kaleidoskooppi, Toisen oma, Sumua vaan ja Tanhu
Led zeppelin: Kashmir, Nobody's fault but me ja All of my love
CMX: Kivinen kirja, Ruoste, Melankolia, Kauneus pettää ja Sateenkaaren pää
Siinä oli muutama.Juotsenlaulu (Yö)
City boy (Donkeyboy)
I wanna go (Britney Spears)
I like it (Enrique Iglesias)
Mitä tänne jää (Cheek)
Can you hear me (Enrique Iglesias)
Whatya want from me (Adam Lambert)
Better than I know myself (Adam Lambert)
Hyökyaalto (Antti Tuisku)
Tyhjä huone (Antti Tuisku)
First kiss (Isac Elliot)
New way home (Isac Elliot)
Let's lie (Isac Elliot)
Juuret (Antti Tuisku)
Onnenpäivä (JannikaB)
Be right there (MattyB)
Call me maybe (Carly Rae Jepsen)
Can't fight the moonlight (LeAnn Rimes)
Dance again (Jennifer Lopez ft. Pitbull)
Girlfriend (Avril Lavigne)
Huuda! (Haloo Helsinki)
Rusketusraidat (PMMP)
I cry (Flo Rida)
Imatrankoski (Pariisin kevät)
Kirje (Janne Hurme)
Luupilla mun korvissa (Robin)
Mikä kesä? (Valvomo)
Minne vaan (Tiktak)
My heart will go on (Celine Dion)
Nemo (Nightwish)
October (The Rasmus)
Outta my head (Diandra)
Pause (Pitbull)
Party Rock anthem (LMFAO)
Pomppufiilis (Munamies)
Save the world (Swedish house mafia)
Sleeping sun (Nightwish)
Sokka irti (Cheek)
Sunday (Hurts)
Syytön (Nylon Beat)
Valokuvia (Mamba)
Vanha sydän (Erin)
Vanha nainen hunningolla (Erin)
Tossa muutama, mikä tuli mielee(:- musicgirl2
aww kiitos molemmille!! :)
- yuppari
Yup Boys is gays - Yup
- memphis mies
Jos memphis menee dj kridlokk, eevil stöö, lommo. :)
- lepardee98
MattyB
- mㅁi
kraddy - android porn
- 13v 1Dfani:*
No siis kaikki One Directionin biisit on ihania:)
- Kyllääh27
Mikael Gabriel - Sä olit oikees
Mikael Gabriel - Yksipuolista rakkautta
Justin Bieber - As Long as You love me
Maroon 5 - Payphone
(dn tiedä laulajaa?)- How To Be a heartbreaker
Siinä ny jotain mun mielestä hyviä.
Tää on toisaalta vähän tyhmää kun kysyt tollasta, koska kaikilla on oma mielipide ja jotkut tykkää erilaisesta musiikista kuin sä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372