nyt kun elämäntilanne sallii satunnaisen matkailun niin onko eroja kannattaako keskittää valmismatkat johonkin tiettyyn toimistoon jonkun bonuksen takia vai ihan sama? olen aloittanut finnmatkoilla mutta sieltä ei taida alennuksia saada,,,
mikä matkatoimisto
6
171
Vastaukset
- en ymmärrä
ei ole mitään bonuksia kellään ja ei niissä ole edes eroja. Minä vaan ihmettelen mihin sinä nykyään jotain matkatoimistoa tarvitset....sano yksikin asia mistä kannattaa heille maksaa ?
- lakke1
Aurinkomatkoilta ainakin saa joistain matkoista S-bonusta, mutta tosiaan vain joistain, ei kaikista. Jos tätä haluaa kerätä, niin sitten sitä tarjontaa voi seurata. Opaspalveluja tarvitsevalle en voi suositelle Finnmatkoja, heillä oppaat eivät ole mukana edes lentokenttäkuljetuksissa. Mitään omia bonusjärjestelmiä ei näillä isoimmilla matkanjärjestäjillä taida olla. Hotels.com antaa jotain tarjouksia/alennuksia "kanta-asiakkailleen". Itse räätälöidessä olen käyttänyt matkanjärjestäjien pelkkiä lentoja, booking,comia hotellien varaamiseen ja ebookerssia lento hotelli - yhdistelmien varaamiseen. Ei ole ollut ongelmia.
- ja höpö höpö
ei takuulla saa osuuskaupan bonuksia aurinkomatkoilta....miten se olisi mahdollista? Mitä tekemistä S-ryhmän kanssa?
- trucker1
kiitoksia opastuksesta,en ole laskenut saako itse räätälöimällä matkalla paljon hinta etua jos vain kahden viikon matka
- lakke1
Jos johonkin "turistirysä"kohteeseen on menossa, niin useimmiten valmismatka on edullisempi ja näppärämpi vaihtoehto. Toki silti kannattaa vertailla.
- takuu juttu
lakke1 kirjoitti:
Jos johonkin "turistirysä"kohteeseen on menossa, niin useimmiten valmismatka on edullisempi ja näppärämpi vaihtoehto. Toki silti kannattaa vertailla.
olen täysin eri kannalla...siis ero jossain 400 euron matkassa ei ole suuri mutta kun puhutaan kunnon lomasta 1000-2500 euroa niin ero on kyllä suuri vrt valmismatkaan...tietenkin vai miten se voisi olla toisinpäin...kai ne toimistot perii välistä kuluja....selvin esimerkki on sitten perillä....joku retki maksaa matkatoimiston kautta esim. 80 euroa...suoraan sen saa 50 eurolla ja samassa bussissa vielä matkataan....kokeiltu on.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267