Sain egyptissä tehtävän jossa pitää hakkeroida joku tietokone, jonka pitäisi olla jossain komentajan huoneessa.mutta mä en löiydä sitä mistään. tietääkö kukakaan missä se huone on?? APUAAA
Vastaukset 6
- AISimhara
XDXD VITUN PASKA PITÄÄKÄ MUN NYT AINA TULLA AUTTAMAANXDXD
Jälleen kerran hyvä yritys... :P
- 9+13
Jollain on näköjään maailman huonoin elämä ja huumorintaju, jos saa kiksinsä toisen nimimerkillä trollaamisesta... Ehkä tämäkin älykääpiö laantuu kun ikää tulee lisää... Harmi oikealle alsimharalle sillä hän on yksi niistä harvoista ihmisistä tällä pallolla, joka tietää Simssistä ehkä jopa enemmän kuin minä ja hänen neuvoihinsa voi aina luottaa!
t. se friikki joka pitää "the best screenshots" -simsblogia... Kiitos tuesta, 9 13. Onneksi suurin osa täällä on mukavia ja fiksuja pelaajia. :)
- PikkasenMyöhässä
Mä en tajuu ees kenen talosta se salahuone pitäs löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit46577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan182500