onks kellään kokemuksia randomin videochatista? Omasta mielestäni paikka olis paljon parempi nuorille kuin jokin ' tuhmaa juttuseuraa kikkiin '' tyyliin :D
Randomi.fi videochat
15
3774
Vastaukset
- joo'o..
kävin kerra, mut lähin heti pois ku siinä oli joku mies makaamassa sängyllä:D: en oo sen jälkee menny. kuulemma se on täynnä näitä runkkereita jotka on siellä muna käessä.
- meikäläinen..
No siellä on tosi paljon runkkaavia miehiä.., mut kyllä sieltä hyvää seuraakin löytyy :)
- koira:D
Mun mielestä on mukava paikka paitsi häiritsee ne ihime käteenvetäjähomot xD
- ammmmm
Musta ne "käteenvetäjät" on just kivoi.
Netsex. ;)
Ootan vaan et sinne tulis muki ikäsii(13), joiden kaa voi puuhailla, nyt on ollu vaa joku 19 ja sellast.- xBMTHx
voii pikkutyttö haluu seksiä :33 voiku söpöö
- olevinaakovakunetinkingi
kooma randomis on tyhmä pelle :----D
- Anonyymi
Havainto 14.5.2023 klo 21.35 moderoija suojeli salariistastusta pillerinpyöritystä a ihmisoikeuksia loukkaavaa toimintaa laittamalla porttikiellon aivan asioidentilaan syyttömälle kirjoittelijalle kuten aikaisemminkin lojaaliutta vääriintarkoituksiin käyttämällä.
- Anonyymi
Tekstichatin puolella jopa.
- Anonyymi
Ryhmätyöskentelijät jotka haluavat kiihdyttää ihmisyyteen kohdistuvaa rikollisuutta eivät ilmeisesti halua että voidaan suojatua.
- Anonyymi
Kunhan kehitystä tapahtuu niin tämäkin menee varmaankin valvottuun lävitselaskuun huomioitta ja luultuaan väsyttäneensä kohdetta takaapäin julkisillapaikoilla yrittänevät sitten kiihoittamalla haittailla.
- Anonyymi
Aiheeton porttikielto 18.7.2023 klo 20.27 ja ennen sitä jäärouva esitti loukkausen randompalvelua että asiakasta kohtaan totemalla että "randomi on viimeisiä paikkoja joista naisseuraa kannattaa kysellä". Aina kun ihmisyyteen kohdistuvia loukkauksia esiintyy randomissa ilmoitamma tänne.
- Anonyymi
mikään ei viitannut seksiseuran hakemiseen ja jopa yritin kirjoittaa että en tarkoita maksullista seksiseuraakaan, moderoija laittoi porttikieltoon randomin omaakin sääntöä rikkoen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikään ei viitannut seksiseuran hakemiseen ja jopa yritin kirjoittaa että en tarkoita maksullista seksiseuraakaan, moderoija laittoi porttikieltoon randomin omaakin sääntöä rikkoen.
Aiheeton porttikielto 21.7.20233 klo 15.00 kun olin lähestymässä peliasemaa jolla olisi ollut hyvä suojautua ihmisyyteen kohdistuvaa vehkeilyltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheeton porttikielto 21.7.20233 klo 15.00 kun olin lähestymässä peliasemaa jolla olisi ollut hyvä suojautua ihmisyyteen kohdistuvaa vehkeilyltä.
Siis ihmisyyteen kohdistuvalta vehkeilyltä suojatumisesta eivät pidä.
- Anonyymi
Hi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088