Randomi.fi videochat

asdasdads1

onks kellään kokemuksia randomin videochatista? Omasta mielestäni paikka olis paljon parempi nuorille kuin jokin ' tuhmaa juttuseuraa kikkiin '' tyyliin :D

14

3082

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo'o..

      kävin kerra, mut lähin heti pois ku siinä oli joku mies makaamassa sängyllä:D: en oo sen jälkee menny. kuulemma se on täynnä näitä runkkereita jotka on siellä muna käessä.

    • meikäläinen..

      No siellä on tosi paljon runkkaavia miehiä.., mut kyllä sieltä hyvää seuraakin löytyy :)

    • koira:D

      Mun mielestä on mukava paikka paitsi häiritsee ne ihime käteenvetäjähomot xD

    • ammmmm

      Musta ne "käteenvetäjät" on just kivoi.
      Netsex. ;)
      Ootan vaan et sinne tulis muki ikäsii(13), joiden kaa voi puuhailla, nyt on ollu vaa joku 19 ja sellast.

      • xBMTHx

        voii pikkutyttö haluu seksiä :33 voiku söpöö


    • olevinaakovakunetinkingi

      kooma randomis on tyhmä pelle :----D

    • Anonyymi

      Havainto 14.5.2023 klo 21.35 moderoija suojeli salariistastusta pillerinpyöritystä a ihmisoikeuksia loukkaavaa toimintaa laittamalla porttikiellon aivan asioidentilaan syyttömälle kirjoittelijalle kuten aikaisemminkin lojaaliutta vääriintarkoituksiin käyttämällä.

      • Anonyymi

        Tekstichatin puolella jopa.


    • Anonyymi

      Ryhmätyöskentelijät jotka haluavat kiihdyttää ihmisyyteen kohdistuvaa rikollisuutta eivät ilmeisesti halua että voidaan suojatua.

      • Anonyymi

        Kunhan kehitystä tapahtuu niin tämäkin menee varmaankin valvottuun lävitselaskuun huomioitta ja luultuaan väsyttäneensä kohdetta takaapäin julkisillapaikoilla yrittänevät sitten kiihoittamalla haittailla.


    • Anonyymi

      Aiheeton porttikielto 18.7.2023 klo 20.27 ja ennen sitä jäärouva esitti loukkausen randompalvelua että asiakasta kohtaan totemalla että "randomi on viimeisiä paikkoja joista naisseuraa kannattaa kysellä". Aina kun ihmisyyteen kohdistuvia loukkauksia esiintyy randomissa ilmoitamma tänne.

      • Anonyymi

        mikään ei viitannut seksiseuran hakemiseen ja jopa yritin kirjoittaa että en tarkoita maksullista seksiseuraakaan, moderoija laittoi porttikieltoon randomin omaakin sääntöä rikkoen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikään ei viitannut seksiseuran hakemiseen ja jopa yritin kirjoittaa että en tarkoita maksullista seksiseuraakaan, moderoija laittoi porttikieltoon randomin omaakin sääntöä rikkoen.

        Aiheeton porttikielto 21.7.20233 klo 15.00 kun olin lähestymässä peliasemaa jolla olisi ollut hyvä suojautua ihmisyyteen kohdistuvaa vehkeilyltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheeton porttikielto 21.7.20233 klo 15.00 kun olin lähestymässä peliasemaa jolla olisi ollut hyvä suojautua ihmisyyteen kohdistuvaa vehkeilyltä.

        Siis ihmisyyteen kohdistuvalta vehkeilyltä suojatumisesta eivät pidä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe