sänkyyn pissaaminen humalassa

yhane1

Olen käynyt baareissa aina kerran kuussa viime syksystä lähtien ja sitä ennen pitkään joka toinen kuukausi. Nyt 3 kertaa peräkkäin baarin jälkeen kun olen sammunut tai nukahtanut pian, on käynyt noin ikävästi että olen herännyt jonkin ajan päästä siihen kun olen pissannut alleni.. Olen katsonut netistä keskusteluja paljon kun muillekin on käynyt näin, tälläkin palstalla oli samasta aiheesta kirjotettu. Osaako kukaan sanoa mistä tuo johtuu? Olen juonut samalla lailla kun aina ennenkin baariin mentäessä, se ei ainakaan ole muuttunut. Lääkkeistä käytän seroxat 20mg, mercilon e-pilleriä, kesäisin allergialääkettä, (nyt käytössä kestine), omega 3:sia, 50mikrogrammaa D-vitamiinia, kromia ja beconase- nenäsumutetta myös allergiaan. Seroxatia olen tosin käyttänyt 2007 kesästä lähtien ja merciloneita 2008 keväästä lähtien, nekään ei varmaan voi olla syynä? Kotonakin juon aina kerran kuussa mutta silloin en ole pissannut, enkä koskaan selvinpäinkään. Nytkin juhannuksena kävi niin, olin juonut 20cl koskenkorvaa,(38%) 20cl camparia, (21%) 0,5l siiderin(4,7%) ja 0,33l siiderin (6%). Kun olin näiden jälkeen nukahtanut pian sänkyyn niin olin taas pissannut.. Olin tosin ennen kun aloin juomaan niin ottanut burana 600 pillerin kipuun. Kävin tutkimassa oliko 2 tyypin diabetesta tai mitään pissatulehdusta kun luin että nekin saattaisi olla syynä mutta kumpaakaan ei ollut. Onko kellään tietoa miksi näin yhtäkkiä alkoi käymään jos olen juonut samallailla kuin ennenkin baari-iltoina kun näin ei tapahtunut, eikä lääkkeilläkään ole osuutta asiaan..? Juon yleensä 5cl minipullon rommia ja 500ml 21% ennen baariin lähtöä ja baarissa 2-4 drinkkiä yleensä. Viime kerralla join ennen baariin lähtöä saman 5cl rommia ja 750ml pullon 15%: ta. Juomistahti ja aika on myös samat, juon nuo aikalailla perätysten kerralla ilman mitään taukoja pahemmin. Olen 22v nainen.

11

5470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan normaalia

Sammuneella ei ruumiintoiminnot ole kunnossa. Ei tarvitse ihmetellä jos laskee alleen. Jos haluat välttää alle laskemisen, vähennä reippaasti juomista ettet enää sammu.

• ei kiitos alko

Sammuneella ei ole normaalia virtsata alleen ellei ole sitten niin totaalikännissä mennyt nukkumaan,,Vähennä juomistasi.

• Olit sikakännissä

Kyllä sammunut voi virtsata alleen. Eikä humalaisen tarvi aina olla edes sammnut.Rakon kontrolli voi pettää esim nauraessa. Oon nähnyt tämänkin tapahtuvan kun sikakännissä oleva teinityttö nauraa hekotti niin että kusi alleen.
      Tuo vileä, että on peruslääkitys, joka voi voimistaa alkoholin vaikutusta samoin kuin särkylääke. Eikös monien lääkkeiden kohdalla nimenomaan sanota, ettei pitäisi nauttia alkoholia.
      Nuo aloittajan luettelemat määrät on myös aika karseita. On ihme jos siinä vielä elintoiminnot normaalina pysyisi. Nainen ei muutenkaan kestä viinaksia yhtä paljon kuin mies. se nyt on vaan biologinen totuus.
      Ei pitäisi ryypätä noin paljoa. Voi sitä hauskaa pitää vähemmälläkin läträämisellä.

• yhane1

En kaivannut saarnaa juomisestani, vaan jos joku olisi tiennyt kunnollisen syyn.. miksi se yhtäkkiä johtuisi vain alkoholista jos ennen maaliskuuta join samalla lailla eikä koskaan aiemmin tullut pissat sänkyyn? AP.

• niin.......

aiemmin ei ole tullut pissat housuun, koska alkoholi aiheuttaa tuhoa elimistössä pikkuhiljaa. Nyt on tullut aikaisemmista juomisista sen verran paljon hermosoluvaurioita, että rakon kontrolli ei enää toimi. On mahdollista, että tila on pysyvä, joten jos et jatkossa halua pissata sänkyyn tai housuihin, niin lopeta juominen ettei vaurioita tule enää enempää. Yhden ravitola-annoksen pitäisi riittää.

• Olit sikakännissä

johtuu siitä, että juomisen seurauksena elimistösi on toistuvasti joutunut stressitilanteeseen. Kännissä olohan ei ole normaalitila, vaan elimistö joutuu toistuvasti toipumaan myrkytystilasta. Luuletko siis ihan oikeasti, että selviäisit tällaisesta rääkistä aivan kuin koira veräjästä. Kyllä se jättää jälkensä ennemmin tai myöhemmin. Eikös ne nuo pultsarit kuseskele housuunsa tuon tuostakin.
      Tyvestä se matka puun latvaan alkaa tuolakin saralla. Mutta ihan oikeasti. Kyllä Juominen - ja rankka tuollainen - aiheuttaa elimistössä vaurioita juuri hermoston alueella. Joillakin se voi olla joku muu syy: vapina, aistiharhat... sulla sattui siis virtsanpidätyskyvyttömyys. Toistaiseksi siis tilapäinen sellainen. Edelleenkään en suosittele juopottelun jatkamista, jos aiot pysyä kuivana alakerrastakin.
      Tutkiskelepa huviksesi alkoholin vaikutusta ihmiselimistöön, niin huomaat että totta kirjoittelen. Joskus totuus on karvas.

• yhane1

Eilen illalla join 2 siideriä ja 750ml 11% päärynäviiniä, kävin välissä pissalla pari kertaa. Tuostakin määrästä olin taas yöllä pissannut :S viime kuussa join saman verran, siiderin ja päärynäviinin tilalla väkevän päärynäviinin 750ml joka oli 15% ja ei tullut mitään.. En oikein ymmärrä enää, voiko sulkijalihaksessa, vai miksi sitä pidätyslihasta kutsutaan, olla jotenkin heikentynyt tms.? Pitäisikö lääkärin katsoa? Miten tuollaista sitten hoidetaan jos siinä on heikentymistä tms.? AP.

• 4 crying out loud

Sitä hoidetaan lopettamalla alkoholin käyttö.

• Usko jo hyvä ihminen

Aivan samaa mieltä. Eikö nyt tosiaan järki päässä sen vartaa kolahtele, että jos tuollaista sattuu, niin siitä ei matka ole kuin alaspäin, jos jatkaa juopottelua. Ei ihminen ole mikään robotti vaan erittäin herkkä biologinen olento, johon kaikki myrkyt vaikuttaa. Ei noin runsaiden alkoholimäärien kohdalla enää ole merkitystä onko juonut väkevää vai laimeaa siideriä ja viiniä. Kännissä sitä on kuitenkin kuin ellun kana. Jos ajoissa lopetat, niin mahdollisesti hermovauriokin korjaantuu.
      Ja tottakai pidätyskykyä parantaa lantionpohjan jumppa - normaalioloissa. Mutta kännissä ei ole normaalitila. Silloin ei varmaan auta sekään, vaikka lihakset olis kuinka vahvat, kun aivoista ei kertakaikkiaan tieto kulje alapäähän eikä aivot ota tietoa vastaan siitä, mitä alapäässä tapahtuu.

• lääkkeiden käyttö

Aloittaja ei ole tainnut lukea Seroxat-tablettien pakkausselostetta. Siellähänlukee, että alkoholia ei pidä nauttia lääkkeen käytön aikana. Se voi pahentaa oireita tai haittavaikutuksia. yleensäkin psyykenlääkkeiden kanssa ei alkoholia kannata juoda, sillä pienetkin määrät saattavat moninkertaistua vaikutukseltaan.Sulla on vielä lisäksi tuo allergialääkekin, joka voi väsyttää. Ai niin, ja tuohon latinkiin kun lisää vielä särkylääkkeen niin ei ole ihme, jos kontrolli pettää.
      Jätä hyvä ihminen viinat pois, jos on nyt tuollainen lääkearsenaali käytössä.

• Anonyymi

Eikö nyt olisi sitten hyvä aloittaa käyttään oikein kireitä mustia latex tai muita vastaavia housuja niin voisi rauhassa laskea housuun ja herätessään jatkaa juomista kunnolla housuun kun aloittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe