Olemme päättäneet tehdä kampanjan, Jolla tuemme suomalaisia pelaajia!
Tämä kampanja on henkilön:"S U O M I" Kunniaksi.
Hän saavutti jotain suurta, Nimittäin sen, Että hän sai kaikki statsinsa korkeimmille experience pisteille, Joita voi saada.
Joten, Osallistuaksesi arvontaan, Lähetä kirjautumistietosi (Nimi/sähköposti ja salasana) Tähän sähköpostiosoitteeseen: [email protected]
Jaamme yhteensä 1000 membershippiä, Ja voit olla yksi voittajista.
Päivää, Suomalaiset pelaajat.
JagexFinland
4
173
Vastaukset
- fdfsfdfdsf
Hahahaa XD Ei vittu!
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- diipavitundaapa
Ja kun lähetät verkkopankkitunnuksesi ja salasanasi osoitteetteeseen [email protected] osallistut Ferrari 458 Spiderin arvontaan, eikä siinä vielä kaikki! Jos lähetät myös sosiaaliturvatunnuksesi, osallistut oman huviristeilijän arvontaan. Eikä siinä vielä kaikki! Jos lähetät facebook-tilisi salasanan ja käyttäjätunnuksen, osallistut arvontaan jonka pääpalkintoina on muunmuassa: paratiisi saari, Automobili Lamborghini S.p.A. yhtiö ja Kalifornian osavaltio!
- pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264