No moi.
olet itse Michael Jackson fani. Ei ole nykyään niin suosittua tykätä hänestä.. mutta voin rehellisesti sanoa että mun silmissä michael on paras. Mä uskon että Michael ei ole tehnyt sitä mitä sitä syytetään. (innocent.!)
Michael Jackson -king of pop
Michael Jackson fani
20
988
Vastaukset
- mjj
Minäkin uskon hänen olevan syytön, kuten varmasti aika moni muukin.
Mutta oikeudenkäynnin jälkeen saattaa käydä niin että sitten onkin jälleen suosittua tykätä Michael Jacksonista! =) Siihen asti... keep the faith.- Tuomas
Minä luulen että Michael harrastaa seksiä alaikäisten poikien kanssa. Miten joku voi ihailla tuollaista hirviötä?
- noitatohtori
Tuomas kirjoitti:
Minä luulen että Michael harrastaa seksiä alaikäisten poikien kanssa. Miten joku voi ihailla tuollaista hirviötä?
Luulo ei ole tiedon väärti. Eikö sulle ole koulussa opetettu edes tuota?!
- möö
noitatohtori kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Eikö sulle ole koulussa opetettu edes tuota?!
Niin ja rahalla saa parhaat asianajajat... vapautettiinhan O.J.:kin, vaikkei kai kovinkaan moni sitä syyttömäksi uskonut. Michaelkin onnistui maksamaan edellisen uhrinsa hiljaiseksi. Toivottavasti totuus pääsee tällä kertaa esiin.
- Tuomas
möö kirjoitti:
Niin ja rahalla saa parhaat asianajajat... vapautettiinhan O.J.:kin, vaikkei kai kovinkaan moni sitä syyttömäksi uskonut. Michaelkin onnistui maksamaan edellisen uhrinsa hiljaiseksi. Toivottavasti totuus pääsee tällä kertaa esiin.
Ei savua ilman tulta, opetettiin koulussa
- mjj
möö kirjoitti:
"Michaelkin onnistui maksamaan edellisen uhrinsa hiljaiseksi."
Gavin olisi silti voinut todistaa oikeudessa, jos olisi halunnut. Eli toi sun juttusi ei todista yhtikäs mitään.
vierailepa http://www.geocities.com/mjj_info - mjj
mjj kirjoitti:
"Michaelkin onnistui maksamaan edellisen uhrinsa hiljaiseksi."
Gavin olisi silti voinut todistaa oikeudessa, jos olisi halunnut. Eli toi sun juttusi ei todista yhtikäs mitään.
vierailepa http://www.geocities.com/mjj_infoTarkoitin siis Jordieta, enkä suinkaan Gavinia. Anteeksi virhe.
- Hippo
mjj kirjoitti:
Tarkoitin siis Jordieta, enkä suinkaan Gavinia. Anteeksi virhe.
Monet MJ-fanit väittävät tuntevansa Jackon ja tietävänsä millainen hän on, heidän mielestään MJ on 100% syytön.
Optimismia vailla perusteita kutsutaan toiveajatteluksi. Okeudenkäynnin lopputulosta ei onneksi päätetä millään MJ-foorumilla tai edes mediassa.
Toivon puolueetonta oikeudenkäyntiä Jackolle, ja pitkää kakkua jos hän on syyllinen. - edellinen
mjj kirjoitti:
Tarkoitin siis Jordieta, enkä suinkaan Gavinia. Anteeksi virhe.
Michael maksoi pojalle miljoonia muuten vaan? Samanlaisia ihmetarinoita voit lukea Elviksestä, joka sentään ei ollut6 pedofiili eikä pilannut itseään ilmeisen mielisairaan kompleksinsa takia etiikkavajavaisilla plastiikkakirurgeilla.
- mjj
edellinen kirjoitti:
Michael maksoi pojalle miljoonia muuten vaan? Samanlaisia ihmetarinoita voit lukea Elviksestä, joka sentään ei ollut6 pedofiili eikä pilannut itseään ilmeisen mielisairaan kompleksinsa takia etiikkavajavaisilla plastiikkakirurgeilla.
Michael oli silloin v. '93 kokenut hermoromahduksen ja tullut riippuvaiseksi lääkkeistä. Eli tuskinpa se ihan muuten vaan Jordielle miljoonia maksoi, kenties päästäkseen rauhaan koko jutusta koska ei ollut ihan normaalikunnossa.
- heaven
Hippo kirjoitti:
Monet MJ-fanit väittävät tuntevansa Jackon ja tietävänsä millainen hän on, heidän mielestään MJ on 100% syytön.
Optimismia vailla perusteita kutsutaan toiveajatteluksi. Okeudenkäynnin lopputulosta ei onneksi päätetä millään MJ-foorumilla tai edes mediassa.
Toivon puolueetonta oikeudenkäyntiä Jackolle, ja pitkää kakkua jos hän on syyllinen.KOMMENTTI:
"heidän mielestään MJ on 100% syytön.lopputulosta ei onneksi päätetä millään MJ-foorumilla".
VASTAUS:
Jos näin on niin miksi sinä syyttelet häntä sitten.Vaikka itsekkin tiedät että hän on 100% syytön - Hippo
heaven kirjoitti:
KOMMENTTI:
"heidän mielestään MJ on 100% syytön.lopputulosta ei onneksi päätetä millään MJ-foorumilla".
VASTAUS:
Jos näin on niin miksi sinä syyttelet häntä sitten.Vaikka itsekkin tiedät että hän on 100% syytönKuinka niin... "itsekkin tiedät että hän on 100% syytön"? Lopullista totuutta ei tiedä muut kuin Jacko ja Gavin, eihän kukaan muukaan ollut paikalla silloin kuin nuo väitetyt rikokset tapahtuivat.
Joten takulla kumpikaan meistä, ei TIEDÄ yhtään mitään syyllisyydestä ja syyttömyydestä. Itse epäilen että Jacko on syyllinen, mutta eivät nuo Sneddonin esittämät näytöt ainakaan vielä ole minua vakuuttaneet. Näytön pitää olla PALJON vahvempi kuin nyt esiintuodut "todisteet".
Toivon ettei juttu jää roikkumaan ilmaan OJ-casen tapaan, vaan Jacko todistetaan joko 100% syylliseksi, tai syyttömäksi niin ettei epäilyjä jää kenellekkään.
Tuo OJ vapautui lähinnä muotoseikkojen ja kalliiden juristien takia, lisäksi viranomaiset tekivät pahoja virheitä tutkimuksisaan.
Voihan MJ todellakin olla syytön? - kili
edellinen kirjoitti:
Vai ettei Elvis ollut pedofiili, eli hän piteli Priscillaa vain kädestä kun he tapailivat Pricillan ollessa 13 - vuotias.Juu juu uskotaan.
Kyllä Elviskin kävi korjailemassa nenäänsä.
Ja ainakaan Michael ei ole tappanut itseään huumeilla ja hampurilaisilla.
Elvis jos kuka oli outo. - MJJ fani
Tuomas kirjoitti:
sanoppa 5 syytä miks inhoot michaelia?
ja mitä ihmettä te se ulkonäöstä puhutte kun se on tehny VAIN 2 nenäleikkausta...
että näin
et sä ees varmaa kuulluu siit mitään et pidä suus vaan kiinni
kaikilla saa olla kyl oma mielipide...
ei pahalla - anzu
kili kirjoitti:
Vai ettei Elvis ollut pedofiili, eli hän piteli Priscillaa vain kädestä kun he tapailivat Pricillan ollessa 13 - vuotias.Juu juu uskotaan.
Kyllä Elviskin kävi korjailemassa nenäänsä.
Ja ainakaan Michael ei ole tappanut itseään huumeilla ja hampurilaisilla.
Elvis jos kuka oli outo.elvis tappo oman veljensä 5 vuotiaana vahingossa ja sille huudettiin siitä kauheesti elvis sano et sille on jääny traumoja siitä se on kans omistanut monta lauluansa veljellensä
- jhgj
MJJ fani kirjoitti:
sanoppa 5 syytä miks inhoot michaelia?
ja mitä ihmettä te se ulkonäöstä puhutte kun se on tehny VAIN 2 nenäleikkausta...
että näin
et sä ees varmaa kuulluu siit mitään et pidä suus vaan kiinni
kaikilla saa olla kyl oma mielipide...
ei pahallamichael muuten ite sano avoimessa kirjeessä että on tehnu 3 nenäläikkausta (oon kyl itekki suuri mjj fani,toi ei ollu sit haukkumista)
- heaven
saat olla ihan rauhassa fani nimittäin se on sun asia kenestä julkimosta tykkäät ja kenestä et.Minäkin olen ollut jackson fani jo vuodesta 1991 ja en ole päivääkään katunut faniuttani.
- MJ....
Oon ihan samaa mieltä kanssas!
Suuret taiteilijat ei voi olla pahoja!Ja Michael on tosi suuri taiteilija!- anzu...
ei niin...
michaelin haastattelussa sanottiin:tai no elviksen lapsi(michaelin entinen vaimo)sano 1997 vuoden haastattelussa:(luottaa mieheensä)
-näkisittepä,miten pikkulapset piirittävät michaelia.he eivät päästä häntä edes vessaan.
jos hän istahtaa vuoteeseen,hänen viereensä tulee välittömästi kymmeniä lapsia.
lapsilla on tarkka vaisto,he eivät hakeutuisi ilkeän ihmisen luo.
-antaisin molemmat lapseni milloin hyväsä mieheni huostaan.hän on hellimpiä ja lempeimpiä tuntemiani ihmisiä.juttelimme michaelin kanssa puhelimessa koko hänen painajaisen ajan,joten tiedän,miten nämä syytökset ovat koskeneet häneen.
JA NÄIN ELIZABETH TAYLOR SANOO:
-michael ei missään nimessä olisi voinut tehdä sitä.siihen hän on liian herkkä ja inhimillinen.
en tukisi häntä,jollen olisi aivan varma asiasta.
luotan intuitiooni olen erittäinhyvä ihmistuntia.
taylor huomasi ensimmäisenä tähden lääkeriippuvuuden.
ja sanoo:michael halusi puuduttaa tuskansa,hän ei kestänyt skandaalia ilman lääkkeitä.hän rakastaa elämää.hän on tärkeimpiä ystäväni,siksi lähdin singaporeen hänen luokseen,kun tiesin hänen olevan heikoilla.
- diana
michael on todellakin syytön!! itse olen myös michael jackson-fani!MJJ on parhain biisin tekijä ikinä ja tulee aina olemaan!tovottavasti muutkin sen joskus ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474