Koulutuspäivät kylpylässä

Vonkamies

Oli taas se aika vuodesta jolloin meillä oli firman järjestämä vuotuinen koulutus- ja virkistyspäivä. Tällä kertaa eräässä kylpylässä.

Aamupäivä meni tuskastuttavan hitaasti pomomme jauhaessa yhtiömme visioita, jotka olivat vanhaa P:tä uudessa paketissa. Eikä oloani suinkaan helpottanut edellisenä iltana hankittu kankkunen.

Lopulta pomomme älysi lopettaa luentonsa ja pääsimme nauttimaan virkistysosiosta. Yhteiseen illalliseen oli vielä hyvää aikaa, joten päätimme työ- ja huonekaverini Jorman kanssa lähteä tutustumaan kylpylän palveluihin. Puhtaana olisi sitten mukavampi mennä illalliselle ja lähteä tutustumaan paikalliseen yöelämään.

Kävimme ensin Jorman kanssa ottamassa kunnon löylyt ja siirryimme sitten allasosastolle vilvoittelemaan ja tyttöjä bongaamaan. Pettymyksemme oli melkoinen kun allasosastolla ei ollut muita kuin baarimikko, hänkin miespuolinen. Otimme kuitenkin oluet ja istahdimme alas tuijottamaan tyhjiä altaita. Ihmettelimme mihin firmamme "omat tytöt" olivat hävinneet, tuskinpa heillä nyt koko iltaa meikkaamiseen menee?

Lopulta Jorma sai tarpeekseen ja sanoi lähtevänsä huoneeseen ottamaan pienet torkut iltaa varten. Itse otin vielä yhdet oluet ja siirryin sitten perässä saunaosastolle. Aikaa oli vielä rutkasti, joten päätin käydä tsekkaamassa höyrysaunan. Vetäisin saunan oven auki ja tuijotin hämmästyneenä täydellistä pimeyttä. Sisältä hönkivä eukalyptus-höyry kuitenkin kieli saunassa vielä henkeä olevan, joten astuin rohkeasti sisään ja kapusin lauteille käsikopelolla. Liekö lamppu kärähtänyt, mutta eihän sitä saunoessa valoa tarvitse. Istuin hiljaa ja kuuntelin olisiko saunassa kenties muitakin, mutta kuulin vain ilmastoinnin hiljaisen hurinan.

Istuin hiljaa mietteissäni kun äkkiä tunsin jonkun koskettavan paljasta reittäni. Ajattelin jonkun yrittävän löytää saunasta ulos lauteita seuraten, joten totesin leppoisasti ääneen täällä olevan muitakin. Ei vastausta, mutta tunsin jonkun istuvan viereeni käsi edelleen reidelläni. "Minä olen Janne, mutta kukas sinä olet?" kysäisin, mutta en edelleenkään saanut vastausta. Sen sijaan tunsin käden siirtyvän reittäni ylöspäin kullilleni ja alkaen pehmeästi hieromaan sitä.

Tilanne oli outo, nolo... ja kiihottava. Tuntematon käsi runkkasi kulliani yleisessä saunassa. En oikein tiennyt miten olisin asiaan suhtautunut, mutta kullini tiesi. Se veti täyden asennon. Halusin kuitenkin tietää onko tämä salaperäinen hiplaaja mies vai nainen. Koska hän ei suostunut keskustelemaan kanssani, laskin käteni vastavuoroisesti hänen reidelleen ja hivutin sitä hänen haaroihinsa pahinta peläten. Vierustoverini ei mitenkään estellyt vaan jatkoi kullini runkkaamista päästäen käteni vapaasti kohti intiimejä alueitaan. Huokasin helpotuksesta kun tunsin sormissani vain pelkkää märkää vakoa. Kyseessä oli siis sittenkin se parempi sukupuoli.

Enempää en sitten ehtinyt asiaa miettimäänkään, kun hän äkkiä hivutti itsensä syliini ohjaten kullini haaroihinsa. Nojauduin taaksepäin ja tunsin kuinka kullini solahti märkään, tiukkaan pilluun. Nainen alkoi kiivaan ratsastuksen kullillani ja minä tyrkin sitä syvemmälle pilluun sen minkä pystyin. Minä ähisin ja puhisin, nainen huohotti ja ulisi, ja vittu lätisi ja litisi niin, ettei saunassa mahdollisesti muille oleville taatusti jäänyt epäselväksi mitä pimeydessä puuhattiin.

Kauaa ei yhtymisemme kestänyt kun nainen alkoi väristä sylissäni kuin mandoliininkieli ja minä tunsin että nyt lähtee. Tartuin tiukemmin hänen lanteistaan kiinni ja purskautin satsini hänen sisäänsä. Hetken aikaa istuimme henkeä haukkoen sylikkäin samalla kun hyväilin pehmeästi hänen vatsaansa ja pieniä, mutta terhakoita rintojaan.

Sitten, edelleenkään mitään sanomatta, hän nousi ja hävisi ympäröivään pimeyteen. Huhuilin hänen peräänsä sillä halusin tietää kuka hän on, mutta pimeydestä ei enää kuulunut muuta kuin ilmastointilaitteen hurinaa. Lopulta totesin etten voi ikuisesti leikkiä piilosta, joten poistuin suihkuun ja pukuhuoneeseen.

Jormalle en viitsinyt tapauksesta kertoa mitään, tuskinpa hän olisi sitä edes uskonut. Illallispöydässä tarkkailin "omien tyttöjemme" ilmeitä ja eleitä, josko salainen rakastajattareni olisi ollut joku heistä, mutta en havainnut mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Sitäpaitsi ainakin osalla heistä oli muutenkin vähemmän siveellisiä ajatuksia tulevan yön suhteen. Salainen rakastajattareni sen sijaan saattaisi jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.

1

12911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAADEDAPIMPPADELAADELAADE

      HMM..NIIN PALJO KUOLUTTA ÖTÖKKÄÄ ETTÄ IHAN KIKULEIT NIPPAA. AAH UH AHH..GLITORISTA NIPPAILEE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe