Suositut tytöt♥

Puspus :* ♥

Eli siis, kaikki suositut ja täydelliset tytöt, kertokaa elämästänne, käyttäytymisestänne ja muusta :) Voit laittaa kuvan itsestäsi jos haluat (:

Puspus :* ♥

4

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joohee

Voi nolous.

• ilkeää naurua

Voi täydellisyys sun kanssas...

• Popularshit

Hellou. Elikkäs ite oon suosittu tyttö meijän koulus, ja must tuli suosittu n.8 luokan alussa. (?) en oo mitenkää "täydellinen" vaan ihan perus. Mulla on vaaleet semi pitkät luonnon kihara hiukset (jotka yleensä suoristan) ja melko vaaleen ruskeet silmät. Pukeudun yleensä kesällä lyhyisiin valkosiin/mustiin/turkooseihin shortseihin ja käytän Primarketista (Englannista,ps. Hyvin hyvin halpa kauppa) ostettuja toppeja, sellatteit norm valkosii/beigei/turkoosei yms jois on kuviot ja kaikkee muut.mun meikki on yleensä sellanen perus,eli suurinpiirtein norm päivinä meikkivoide,puuteri,huulikiilto tai tosi haalee pinkki huulipuna, ripsiväri ja rajaus. Jos taas joku juhla yms nii laitan luomivärii myös. Mun käyttäytyminen ei oikeestaan erotu niin kamalasti muist tytöist, mutta oon vähän sellanen "seurapiiri kuningatar". Oon aika kiltti,hauska,rehti,seurallinen,mukava,rohkee,puhelias. Mun elämä ei oo mitenkää koulun ulkopuolella erityistä. Vähän joskus bileit,mut porukat on aika tiukkii.

• Curly hair

Mä taidan olla aika suosittu.
      Aloitan yläasteen syksyllä.
      Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isoveli 15v ja pikkuveli 8v.
      Olen 163cm pitkä painoa on 49-50kiloo (vaihtelee). Hiukseni ylettyvät siihen keskelle selkää. Ne ovat tummanruskeat ja lainehtivat (luonnostaan).
      Käytän yleensä perus meikkivoidetta ja ripsiväriä koulussa. Juhlissa käytän myös luomiväriä ja joskus huulikiiltoa.
      Luonteeltani olen puhelias, hauska, reilu, rohkea, ystävällinen, silloin tällöin kiroilen. Tykkään tanssimisesta, mutta en harrasta sitä.
      Meillä on koira joka on rodultaan collie ja omaa soopelin värityksen.
      Harrastan sen kanssa hölkkä-ja juoksulenkkejä (toki myös kävelemme välillä). Kesällä ja syksyllä myös pyöräilen paljon, talvisin tykkään käydä luistelemassa.
      Kuljen kouluun useimmiten pyörällä/kävellen, joskus pääsen veljeni mopon kyydissä kun koulumme alkavat samaan aikaan.
      Minua on kehuttu hyväksi piirtäjäksi ja minä todellakin tykkään piirtämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3374
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1108
    Aihe