Eli siis, kaikki suositut ja täydelliset tytöt, kertokaa elämästänne, käyttäytymisestänne ja muusta :) Voit laittaa kuvan itsestäsi jos haluat (:
Puspus :* ♥
Suositut tytöt♥
4
442
Vastaukset
- joohee
Voi nolous.
- ilkeää naurua
Voi täydellisyys sun kanssas...
- Popularshit
Hellou. Elikkäs ite oon suosittu tyttö meijän koulus, ja must tuli suosittu n.8 luokan alussa. (?) en oo mitenkää "täydellinen" vaan ihan perus. Mulla on vaaleet semi pitkät luonnon kihara hiukset (jotka yleensä suoristan) ja melko vaaleen ruskeet silmät. Pukeudun yleensä kesällä lyhyisiin valkosiin/mustiin/turkooseihin shortseihin ja käytän Primarketista (Englannista,ps. Hyvin hyvin halpa kauppa) ostettuja toppeja, sellatteit norm valkosii/beigei/turkoosei yms jois on kuviot ja kaikkee muut.mun meikki on yleensä sellanen perus,eli suurinpiirtein norm päivinä meikkivoide,puuteri,huulikiilto tai tosi haalee pinkki huulipuna, ripsiväri ja rajaus. Jos taas joku juhla yms nii laitan luomivärii myös. Mun käyttäytyminen ei oikeestaan erotu niin kamalasti muist tytöist, mutta oon vähän sellanen "seurapiiri kuningatar". Oon aika kiltti,hauska,rehti,seurallinen,mukava,rohkee,puhelias. Mun elämä ei oo mitenkää koulun ulkopuolella erityistä. Vähän joskus bileit,mut porukat on aika tiukkii.
- Curly hair
Mä taidan olla aika suosittu.
Aloitan yläasteen syksyllä.
Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isoveli 15v ja pikkuveli 8v.
Olen 163cm pitkä painoa on 49-50kiloo (vaihtelee). Hiukseni ylettyvät siihen keskelle selkää. Ne ovat tummanruskeat ja lainehtivat (luonnostaan).
Käytän yleensä perus meikkivoidetta ja ripsiväriä koulussa. Juhlissa käytän myös luomiväriä ja joskus huulikiiltoa.
Luonteeltani olen puhelias, hauska, reilu, rohkea, ystävällinen, silloin tällöin kiroilen. Tykkään tanssimisesta, mutta en harrasta sitä.
Meillä on koira joka on rodultaan collie ja omaa soopelin värityksen.
Harrastan sen kanssa hölkkä-ja juoksulenkkejä (toki myös kävelemme välillä). Kesällä ja syksyllä myös pyöräilen paljon, talvisin tykkään käydä luistelemassa.
Kuljen kouluun useimmiten pyörällä/kävellen, joskus pääsen veljeni mopon kyydissä kun koulumme alkavat samaan aikaan.
Minua on kehuttu hyväksi piirtäjäksi ja minä todellakin tykkään piirtämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2212908Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa772567SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1792171Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131630Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861363HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363301310Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten251008