pitääkö ottaa suihin ku harrastaa seksiä???
mitä ootte mieltä...
4
515
Vastaukset
- Natural
Minä en ole ottanut en ota enkä tule ottamaankaan. Se on minusta sellainen sairas asia, jonka sairaat ihmiset ovat keksineet. Kuka haluaa maistella ihmisen alkua? En ainakaan minä, ja suihin en siis ota kusiputkesta.. sori nyt.. hyi
- A II
En takuulla seurustelisi pitkään tytön kans joka ei ottais suihin...
- Sekobboltsii
Kusista suolenmutkaa oon kuullu naisten sukupuolielimestä käytettävän. Ei järin mairitteleva nimitys sekään.
- elmeri3x
Seksi on vapaaehtoista ja vastavuoroista omasta ja kumppanin kehosta nauttimista. MITÄÄN pakkoa ei siis ole.
Jos kumppanisi ehdottomasti haluaa suuseksiä kanssasi ja suostut siihen, niin pyydä häntä aloittamaan ja viemään akti loppuun asti! Jos hän ei suostu tai uhkaa jättää sinut "haluttomuutesi" takia niin hankkiudu sinä eroon siitä itsekeskeisetä hyypiöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458