Mulla on kauhee ongelma. En pysty keskittymään opiskeluun, opiskelen datanomix ja vaan koko ajan surffailen netissä enkä kuuntele opetusta. Oikeesti pelkkää kidutusta olla tietsikan ääres koko aja ku ei sais olla internetis. Mulla ei oo kotona nettiä niin kai mä nyt haluun netis olla sitte koulussa tunnilla.
MITÄ MÄ TEEN?? Kaikki opettajan pölinät menee ihan ohi korvien.
Helppikää!!!!11
3
307
Vastaukset
- jumalan lapsi
jos sua ei kiinnosta se niin älä murehdi siitä
ei muakaan kiinnosta koulu yhtään mut enkä kuitenkaa siitä murehdi - Zolena
Itse oon kaks vuotta ollu koulussa opiskelemassa myös datanomiksi, ja yhtään en oikeastaan ole kuunnellut vaan myös surffaillut netissä ja juorunnut muiden kanssa. Alko mennä aika huonosti ja keskeytin nyt vuodeksi, jos vaikka inspiraatio opiskeluun palaisi. Kun kuitenki tuolla koulutuksella pitäisi työtäkin saada, katsoin parhaaksi irtautua hetkeksi ettei koko juttu sitten mene hukkaan.
Mieti sinäkin kannattaako istua kolmea vuotta tyhjän panttina ja todeta ettei osaa mitään sen jälkeen. Jos tietokoneet oikeasti kiinnostavat, kannattaa taitoja kartuttaa myös tietokoneaiheisia kirjoja lukemalla, kirjastoissa yleensä hyvä valikoima. Kotona niin voit ainaki keskittyä paremmin ja oppiakin jotain. Ota myös aineistoa koulusta kotiin, opettajien kansioissa koneella yleensä on tuntien aikana tarvittava materiaali.- *pälli*
kannattais ehkä jostain pierasta sitä kiinnostusta...!?!?! SUOMI ON TÄYNNÄ SPURGUJA!! *argh* te ootte SÄÄLITTÄVIÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249