Onko kenellakään kokemusta/ tai koiraa iki-ihanan kennelistä?? Oisi kiva tietää millainen kenneli tuo on??
Kenneli??
Koiruus
4
431
Vastaukset
- Iki-Ihanan pk-collie
Koirani on Iki-Ihana kennelistä ja tyytyväinen olen koiraan ja kanssakäymiseen kasvattajan kanssa :)
- Iki-Ihana pk-collie
Iki-Ihana kennelillä omat sivunsa," kodinomainen kenneli " !!!
- Kolme Collikkaa
Minulla on 3 aivan iki-ihanaa collikkaa Kennel Iki-Ihanasta ja kasvattajan kanssa on tultu juttuun erinomaisesti. :) Ja olipa kyseessä niin ihmissuhteet kuin koira-asiatkin,näkemyksiltään samanmieliset löytävät toisensa ja ystävystyvät :) Itse olen pitänyt juuri tuosta kodinomaisuudesta :)
- Puikkokuono
Meillä on myös Iki-ihanan collie. Koiramme on todella Iki-ihana. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037