Meillä poika nukkuu nätisti yön ja on kiltisti päivän. mutta aamut. herää ensin niin hyväntuulisena mutta sitten hetkenpäästä repee. arkiaamuisin meillä on noin tunti aikaa suoritutua hoitopaikan kautta töihin. eli minä meikkaan, laitan hiukset pistän muksuille vaatteet ja kipin kapin autolle pikku siivojen jälkeen. mutta tämä poikani 1,5v sabotoi koko aamun. näin ei ole aina ollut vaan se on alkanut nyt lähiviikkoina että itkee jaloissa kokoajan ja vaatii huomiota. otan hänet kanssani meikkaamaan, hän viihtyy 5min ja rauhottuu, kunnes olen valmis ja nousen lattialta niin huuto alkaa taas...mikä ihme tämä on. kun ei vaan mikään kelpaa...
Aamu raivarit 1,5v
8
155
Vastaukset
- rftfw
Ottasko se vaa kerrassaan pienelläki pattiin lähteä sinne hoitoon :D Taikka sitten ehtii tulla jo nälkä, entä jos annat jotain pientä purtavaa heti herättyä. Tai hoidat nuo omat meikkaamiset yms. ensin ja herättelet lasta vasta sitten.
- fmlsdgs
lapsi herää juurikin siihen kun minä herään eli jos herään tuntia aikaisemmin niin herää lapsikin....ruoka ei kelpaa vaikka mitä ehdottaa...ja pukkii pois että syliin ei saa ottaa..oikeesti niinku ihan kädetön tän kans ku ei anna auttaa millään tavalla...
- Ehdotelma
Olisiko mahdollista laittaa lapsi nukkumaan omaan huoneeseen, että saisit omat aamutoimet tehtyä, ennen lapsen heräämistä?
- fmlsdgs
lapsi nukkuu omassa huoneessa ovi minimaalisesti raollaan...yöunia kertyy n 12h joten ei kyllä väsystäkään johdu..
- oliskohan ihan
vaan normaalia eroahdistusta.
- sitäpä se
oliskohan ihan kirjoitti:
vaan normaalia eroahdistusta.
No näin minäkin sanoisin. Tajuaa jo, että päiväkotiin taas mennään, mutta ei haluaisi olla erossa äidistä. Tottaki se kiukuttaa. Tuon ikäisillä sitä eroahdistusta voi olla eri muodoissaan voimakkaastikin. Menee ajan kanssa ohi.
- fmlsdgs
toivottavasti...en minä kuitenkaan häntä kiusallani huudata tai mitään...surku käy poikaa muttakun en tiedä mitä tehdä kun ei voi oikein tehdä mitään..hoitoon on pakko vaan mennä...:/
- fmlsdgs
pah. hitto sille on tulos hampaita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409