Mitä tehdä?

selena81

Sukulaiset kauhistelevat koko ajan sitä,kun meillä on jo 3 lasta.Iät;5v,3v ja 4kk.En ymmärrä mitä vastata jatkuville sanomisille?

7

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      No meillä on lapset syntyneet samanlaisilla ikäeroilla kuin teidän lapset, eikä kukaan ole kauhistellut mitään.

      Ettekö ole oikein isä- ja äiti-matskua vai mitä ne oikein kauhistelevat? Hoidatatteko lapsenne sukulaisillanne? Oletteko vakavaraisia?

      Jos olette hyviä vanhempia, hoidatte lapsenne itse, ettekä ole velkakierteessä niin antakaa sukulaisten kauhistella. Mitä se niille kuuluu?

    • Onpa outoa.

      Meillä lapset 1v ja 3v ja kovasti jo sukulaiset odottelee, milloin meille tulee kolmas. Ja yrityksessä onkin.

      • hohoijaa!

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!


      • Onpa outoa.
        hohoijaa! kirjoitti:

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!

        Jos heti perään haluaisi niin olisi yritys jo kovasti myöhässä. Vaikka nyt heti tärppäisi, tulisi lapsille yli 2 vuotta ikäeroa. Se odotuskin kun vie aikansa.


    • Kummia

      Ei tarvi vastata mitään. Ja ei kai nyt kolme vielä mikään suuri määrä ole, ihan tavallista vielä? Pitääkö kaikilla olla kaksi? Niinhän sitä sanotaan, että yksi on liian vähän, kolme liikaa... Meillä on yksi lapsi ja saamme kuulla kyselyjä, koska teemme toisen. Ja sitä ennen kun olimme lapsettomia niin kyselyjä, koska hommaamme lapsia.

      Jos hoidatte itse lapsenne ja pystytte niistä huolehtimaan, niin mitäpä se muille kuuluu?

    • 2025 viimeinen

      Meillä on 2 4 6 7 8 9 11 vuotiaat ja lisää tulee.. ihmise ihmettelevät et misk teillä on noin vähä?

    • h34t2

      No ihmettelepä takaisin, että onpas se ihmeellistä, että se kysyjästä on niin ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe