Mitä tehdä?

selena81

Sukulaiset kauhistelevat koko ajan sitä,kun meillä on jo 3 lasta.Iät;5v,3v ja 4kk.En ymmärrä mitä vastata jatkuville sanomisille?

7

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      No meillä on lapset syntyneet samanlaisilla ikäeroilla kuin teidän lapset, eikä kukaan ole kauhistellut mitään.

      Ettekö ole oikein isä- ja äiti-matskua vai mitä ne oikein kauhistelevat? Hoidatatteko lapsenne sukulaisillanne? Oletteko vakavaraisia?

      Jos olette hyviä vanhempia, hoidatte lapsenne itse, ettekä ole velkakierteessä niin antakaa sukulaisten kauhistella. Mitä se niille kuuluu?

    • Onpa outoa.

      Meillä lapset 1v ja 3v ja kovasti jo sukulaiset odottelee, milloin meille tulee kolmas. Ja yrityksessä onkin.

      • hohoijaa!

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!


      • Onpa outoa.
        hohoijaa! kirjoitti:

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!

        Jos heti perään haluaisi niin olisi yritys jo kovasti myöhässä. Vaikka nyt heti tärppäisi, tulisi lapsille yli 2 vuotta ikäeroa. Se odotuskin kun vie aikansa.


    • Kummia

      Ei tarvi vastata mitään. Ja ei kai nyt kolme vielä mikään suuri määrä ole, ihan tavallista vielä? Pitääkö kaikilla olla kaksi? Niinhän sitä sanotaan, että yksi on liian vähän, kolme liikaa... Meillä on yksi lapsi ja saamme kuulla kyselyjä, koska teemme toisen. Ja sitä ennen kun olimme lapsettomia niin kyselyjä, koska hommaamme lapsia.

      Jos hoidatte itse lapsenne ja pystytte niistä huolehtimaan, niin mitäpä se muille kuuluu?

    • 2025 viimeinen

      Meillä on 2 4 6 7 8 9 11 vuotiaat ja lisää tulee.. ihmise ihmettelevät et misk teillä on noin vähä?

    • h34t2

      No ihmettelepä takaisin, että onpas se ihmeellistä, että se kysyjästä on niin ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe