Mitä tehdä?

selena81

Sukulaiset kauhistelevat koko ajan sitä,kun meillä on jo 3 lasta.Iät;5v,3v ja 4kk.En ymmärrä mitä vastata jatkuville sanomisille?

7

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      No meillä on lapset syntyneet samanlaisilla ikäeroilla kuin teidän lapset, eikä kukaan ole kauhistellut mitään.

      Ettekö ole oikein isä- ja äiti-matskua vai mitä ne oikein kauhistelevat? Hoidatatteko lapsenne sukulaisillanne? Oletteko vakavaraisia?

      Jos olette hyviä vanhempia, hoidatte lapsenne itse, ettekä ole velkakierteessä niin antakaa sukulaisten kauhistella. Mitä se niille kuuluu?

    • Onpa outoa.

      Meillä lapset 1v ja 3v ja kovasti jo sukulaiset odottelee, milloin meille tulee kolmas. Ja yrityksessä onkin.

      • hohoijaa!

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!


      • Onpa outoa.
        hohoijaa! kirjoitti:

        no kovasti on kiire joillain saada heti perään kun on vielä niin pieni lapsi!!

        Jos heti perään haluaisi niin olisi yritys jo kovasti myöhässä. Vaikka nyt heti tärppäisi, tulisi lapsille yli 2 vuotta ikäeroa. Se odotuskin kun vie aikansa.


    • Kummia

      Ei tarvi vastata mitään. Ja ei kai nyt kolme vielä mikään suuri määrä ole, ihan tavallista vielä? Pitääkö kaikilla olla kaksi? Niinhän sitä sanotaan, että yksi on liian vähän, kolme liikaa... Meillä on yksi lapsi ja saamme kuulla kyselyjä, koska teemme toisen. Ja sitä ennen kun olimme lapsettomia niin kyselyjä, koska hommaamme lapsia.

      Jos hoidatte itse lapsenne ja pystytte niistä huolehtimaan, niin mitäpä se muille kuuluu?

    • 2025 viimeinen

      Meillä on 2 4 6 7 8 9 11 vuotiaat ja lisää tulee.. ihmise ihmettelevät et misk teillä on noin vähä?

    • h34t2

      No ihmettelepä takaisin, että onpas se ihmeellistä, että se kysyjästä on niin ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe