Kysy ihan mitä vaan 16-vuotiaalta tytöltä!

liinasabina

Oon 16-vuotta ja tyttö. Voitte kysyä, jos on jotain mietityttävää tai muuten vaan jos haluatte kertoa jotain. Koitan auttaa parhaani mukaan ja ennenkaikkea kuunnella! :) Toivottavasti miust ois apua. Ja kysykää iha rohkeesti kaikkea!!

34

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dverfvmeö

      Miten menee?

      • liinasabina

        ihan hyvin! Lähen kohta lenkkeilemään :)


    • kuljen massan mukana

      Oletko neitsyt? Jos et niin missä iässsä menetit sen?? :)

      • liinasabina

        No itseasiassa oon neitsyt vielä :D


    • limpparipullo1

      onks sul kik tai spostii?
      mistä päin?

      • liinasabina

        no ei oo kikkii ja on sähköposti! Oon Lappeenrannasta :)


    • limpparipullo1

      haluisiks tutustuu spostin kautta muhun ? oon 17v poika

      mun on [email protected] (ei oo tos sit mun oikee nimi) mut annan kyl oikeen sit ku on tutustuttu :)

      • liinasabina

        no en oikein luota tälleen vaa tuntemattomii ni ehkei kummiskaan.. mut iha kivast aateltu! :)


      • Anonyymi
        liinasabina kirjoitti:

        no en oikein luota tälleen vaa tuntemattomii ni ehkei kummiskaan.. mut iha kivast aateltu! :)

        haista paska.


    • WARO!

      toi pekka koivu on 13 ja puhuu vaa pillust se huijas mua! ja se on joku pedofiili

    • limpparipullo1

      kivoja nää trollit... älä usko tota oon kyl 95 syntyny poika ja haluisin kyl iha tustuu enkä puhu VAAn pillusta... en ees puhu kellekkää 13v pikku lapsille ...

    • jannekataja189375693

      pekka: JOS ihan oikeesti haluut tutustuu johonki tyttöön, niin mene puhumaan jollekkiin tytölle, josta pidät.. Ei niitä tyttöjä noin saa, tyyliin "anna s-posti ni jutellaa ja haluun alkaa sun kaa". Ei ei ei ja ei..

      • liinasabina

        Tää on kyl niin totta! :)


    • jannekataja189375693

      tytsylle kymysys: paljo painat ja pituus? Be honest.

      • rehellinen kyl oon

        52.5kg, 157 cm


      • liinasabina

        no oon 152 cm ja painan 52 kg :D


    • öisin valvoja

      Miten päästä eroon ahdistuksesta, jonka asuin paikkakuntani aiheuttaa?

      • liinasabina

        no en osaa oikein muuta sanoa, kun Muuta! :D siis kyl minuuki ahistaa aina välillä, mut koitan löytää positiivisa puolii täst paikast ja mietin sillee et kaikki kaverit on kumminkin täällä :) saanko kysyä missä asut?


      • öisin valvoja
        liinasabina kirjoitti:

        no en osaa oikein muuta sanoa, kun Muuta! :D siis kyl minuuki ahistaa aina välillä, mut koitan löytää positiivisa puolii täst paikast ja mietin sillee et kaikki kaverit on kumminkin täällä :) saanko kysyä missä asut?

        Oisin muuttanu, mutta se ei taida olla mahdollista, koska oon 14v. En kerro paikkakuntaa, mutta asun Pohjois-Karjalassa. Ahdistus johtuu eniten varmaan mun äitistä ja muutamista muista ihmisistä.


      • liinasabina
        öisin valvoja kirjoitti:

        Oisin muuttanu, mutta se ei taida olla mahdollista, koska oon 14v. En kerro paikkakuntaa, mutta asun Pohjois-Karjalassa. Ahdistus johtuu eniten varmaan mun äitistä ja muutamista muista ihmisistä.

        Öisin valvoja hoi! no ymmärrän kyllä, kun oot vielä nuori ni muuttaminen on vähä mahdotonta! no mutta jos asia johtuu ihmisistä, ni siihen ei varmaa auta ku, että yrität puhua niitten ihmisten kanssa jotta ahistus häviäisi :) tai voit tietyst mennä puhuu jollekkin nuorten terapeutille tai jollekkin kuka osaa auttaa, jos sinuu ihan hirveest ahistaa! :/ kyllä se siintä, koita nauttia kesästä ja tehdä jotain mukavaa :)


    • jokuvaa.

      Mitä voin tehdä kun olen 14v poika melkein kaikillla kavereillani on tyttö ystävät mutta minulla ei ole mutta haluaisin. Viihdyn kyllä tyttöjen kanssa mutta olen vähän ujo joten en kehtaa puhua tytöille niin hirveästi. Joten miten saada tyttö.

      • sänkysankari

        Haluisitko harrastaa yhdyntää?


      • jokuvaa.
        sänkysankari kirjoitti:

        Haluisitko harrastaa yhdyntää?

        No e


      • justjuuu

        Youtube-hakuun "Elliott Hulse". Jos et opi tuolta mieheltä mitään, niin ei ole mitään toivoa ;)


      • liinasabina
        sänkysankari kirjoitti:

        Haluisitko harrastaa yhdyntää?

        no en kyllä nyt halua :)


      • liinasabina

        no oot vielä nuori, ni ei mitää paniikkii! Mieki oon vähä ujo ja en viiti puhuuu ''turhia'' mutta oon huomannu että on parempi, että oon oma itteni ja en sitten puhu jos ei huvita. Ei oo olemassa oikein mitää ohjeita että miten saisit tyttöystävän, ku se sitte tulee ku on tullakseen :) jos oikein koko aja yrittää saada tyttöystävää ja miettii asiaa ni voin sanoo että se ei auta ainakaan yhtää! ja tapaat varmast joskus sellasen työn, kuka on samalainen ku sie (eli ehkä vähä ujompi ja ei tykkää puhuu pojille hirveästi) ni sellane vois olla siulle sopiva :) ja voin luvata että jotkut tytöt just tykkää pojista ketkä on hiljasempii ja ujompii! ja tärkein asia, minkä varmaa tiiät jo mutta oot vaa oma ittesi! toivottavast oli jotain apua :)


      • liinasabina

        no oot vielä nuori, ni ei mitää paniikkii! Mieki oon vähä ujo ja en viiti puhuuu ''turhia'' mutta oon huomannu että on parempi, että oon oma itteni ja en sitten puhu jos ei huvita. Ei oo olemassa oikein mitää ohjeita että miten saisit tyttöystävän, ku se sitte tulee ku on tullakseen :) jos oikein koko aja yrittää saada tyttöystävää ja miettii asiaa ni voin sanoo että se ei auta ainakaan yhtää! ja tapaat varmast joskus sellasen työn, kuka on samalainen ku sie (eli ehkä vähä ujompi ja ei tykkää puhuu pojille hirveästi) ni sellane vois olla siulle sopiva :) ja voin luvata että jotkut tytöt just tykkää pojista ketkä on hiljasempii ja ujompii! ja tärkein asia, minkä varmaa tiiät jo mutta oot vaa oma ittesi! toivottavast oli jotain apua :)


      • liinasabina
        liinasabina kirjoitti:

        no oot vielä nuori, ni ei mitää paniikkii! Mieki oon vähä ujo ja en viiti puhuuu ''turhia'' mutta oon huomannu että on parempi, että oon oma itteni ja en sitten puhu jos ei huvita. Ei oo olemassa oikein mitää ohjeita että miten saisit tyttöystävän, ku se sitte tulee ku on tullakseen :) jos oikein koko aja yrittää saada tyttöystävää ja miettii asiaa ni voin sanoo että se ei auta ainakaan yhtää! ja tapaat varmast joskus sellasen työn, kuka on samalainen ku sie (eli ehkä vähä ujompi ja ei tykkää puhuu pojille hirveästi) ni sellane vois olla siulle sopiva :) ja voin luvata että jotkut tytöt just tykkää pojista ketkä on hiljasempii ja ujompii! ja tärkein asia, minkä varmaa tiiät jo mutta oot vaa oma ittesi! toivottavast oli jotain apua :)

        viesti tuli vahingossa 2 kertaa :D Ja oli siis tarkoitettu siulle jokuvaa.


      • liinasabina
        justjuuu kirjoitti:

        Youtube-hakuun "Elliott Hulse". Jos et opi tuolta mieheltä mitään, niin ei ole mitään toivoa ;)

        okei! aattelin että en oo tyhmä ja kirjotan, mutta kyllä kirjotinkii tuon youtube hakuun :D Ja joo hienolta mieheltä vaikuttaa! mut ehkä on jotai toivoo vaikkei hänelt mitää oppisikaa.. :p


    • MisKaikiMusaKanavatO

      Oon alkanu tykkäämään suomalaisesta räpistä/hiphopista jota voicelt tulee nii kysymys on et pitäskö mun tappaa itteni ku niin paskast musast tykkään? Nii ja kuuntelen myös j-poppia nii onks se miinus poikaystävässä?

    • jurjfuie

      ketä fanitat

    • VäsynytRakastaja

      Mä oon onneton ku olin Turkis 2vk ja siel hotellis tapasin ihanan 18.v tarjoiliana ja oon itte 12.v tyttö ja me tykättiin molemmat toisistamme ja sanottiinkin se pari kertaa sillee: i like you :) jne. Mut nyt mä oon suomes ja oon turhautunut koko maahan, koska turkissa oli koko aja komeita miehii ja poikii ja ne tykkäs must ku mul on vaaleat hiukset :D tääl ei kukaa kiinnitä huomioo ja tykkäänki enemmän tummist pojist :) nii siel oli nii ihanaa flirttailla sen kaa mut tääl ei oo mitään. :( mul on kamala ikävä sitä ja tiiän vaan sen nimen... Etunimen siis.:( sit kerra se kysy et onks mul face mut mul ei oo :( oi hitsi, miten löydän sen Facebookin?? Mä haluun sanoo sille jotai ja nii...:(

      • Srbe1995

        Kelpako sulle Serbia n poika?;) ja kyllä minulla on tumma tukka ja hiukset, minne en osaa suomi hyvin.


    • Anonyymi

      tulisitko harrastamaan seksiä 40 vuotiaan turrin kanssa? voitaisiin tunkea putkia pillunreikääsi, voisin myös pieraista naamallesi, tulet varmasti rakastumaan siihen hajuun <3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe